Raskaaksi 2015

Toivottavasti Mariska siellä on pikkunen nyt oikeessa paikassa ja raskaus menis onnellisesti loppuun asti. :)
 
Mukkis, näinköhän on posti kadottanut :( meille ainki tuli meinaan vaan karhukirjeet postin toimesta >:( mutta hei ihanaa jos mieskin alkaa lämpeemään! Plussatuulia sinne heti vaan kun siihen päädytte! :)
 
Minniee: mulla oli ekassa raskaudessa niin, et 2kk tuli menkat normaalisti enkä osannu edes ajatella olevani raskaana, 8+ sain vasta tietää..
 
Mariska, ihan uskomatonta! Tosi julmaa, että antoivat sun pelästyä noin. Mutta nyt toivotaan, että kaikki on kunnossa.
 
Mariska vau! Nyt tsempit sinne että pieni on kunnolla kiinni oikeessa paikassa <3

Antzeliina oli tullut uutena. Tervetuloa! Kiva että tulee lisää meitä nuoria :) nythän meitä on jo kiivimami (tosin se ihana plussas jo), lauruskaah ja nennaa. Oiskohan muita ollut?
 
Mariska: Lähetän kaikki tsempit ja peukut sinne <3Toivottavasti kaikki nyt kääntyy parhain päin ja saisit vihdoin rentoutua ja nauttia raskaudestasi!

Negoja saaneille pahoitteluni <3

Nyt sain sp:a nettifirmalta ja lähettävät uuden pakkauksen. Onneksi en niitä testejä nyt tarvinnutkaan, vielä... ;) Ens viikolla ovis ja ehtis hyvin hyödyntämään ennenkuin mies lähtee reissuun.
 
Taikatuuli, roskiksesta kaivetun testin testiviivan pitäis olla vahvempi kuin testiajalla. Ne voi siksi antaa vääriä positiivisia (tai no ei varsinaisesti vääriä, koska ohjeessa sanotaan että tulos ei ole luotettava tietyn ajan jälkeen) koska testi on säädetty antamaan väriä tietyllä hormonin konsentraatiolla, ja kuivuessa (veden haihtuessa) pitoisuus nousee.

Nennaa, ihme puutumista sulla. Mulla oli pari kesää sitten niin, että kädet puutui.esim pyöräillessä. Paljastui, että se johtui raudan puutteesta / alhainen hemoglobiini.

Myy, oot kyllä tehnyt niin hienon työn painonpudotuksessa, että tosiaan ihan turha huolia parista kilosta. Jes superovulaatiolle! Mullakin tais olla, kun jomottaa jo kolmatta päivää enkä ikinä ennen oo bongannut ovislimoja. Sais tulla sit plussa perässä!

Dreamer, ihan hyvä että pääsitte uuteen kiertoon.
 
Niin joo, Antzeliinalle tervetuloa ja tsemppiä painonhallintaprojektiin!
 
Beisla, just 3vk sitten on otettu verikokeet, joiden tulokset kävin tiistaina kuulemassa ja hemoglobiini oli oikein hyvä :) yllätyin siitä, koska yläasteella se meni kokoajan alarajoilla ja sen jälkeen ei ole testattu.. Ehkä se oli vaan eilisen ongelma :)
Nyt sitten annat plussan tulla seuraavaankin testiin! :)
 
Huh Mariska kamala mikä säikäytys! Nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä että kaikki oliskin kunnossa. Tsemppiä ensi viikolle. <3

Mukkis, ihana kuulla että miehes mieli on ehkä muuttumassa. Tartti/tarttee ehkä vaan aikaa rauhassa miettiä.

Ok nennaa, no hyvä että on tarkistettu ja toivottavasti ongelma ei palaa.
 
Mariska, siis mitä!!! Olin jo pahoittelemassa, mutta kaikki olikin jo kääntynyt parhain päin? Kuka sua tolleen pelotteli?! Mutta toivottavasti kaikki on nyt oikeastikin ok! :talk017

Tervetuloa joukkoon Antzeliina! :helloPikaista plussausta sinne! Itse jätin myös Nuvaringin pois kesäkuussa.

En nähny noissa kuvissa mitään Taikatuuli, mutta niissä tosiaan oli huono kuvanlaatu.:sorry: Niin kauan on kuitenkin toivoa, kun tätiä ei näy! Uutta testiä viikoloppuna? Jos et kehtaa omalta paikkakunnalta testejä ostaa niin tilaa netistä! Tulee halvemmaksikin :wink
 
Muokattu viimeksi:
Mariska Miten ihmeessä voidaan ultrara ja antaa diagnoosi noin päin honkia?! Henkilökohtaisesti haluaisin vielä kolmannenkin ultran, jotta voisi olla 100% varma tuloksista. (Koska kohdun ulkoinen voi olla tosi vaarallinen päästessään kasvamaan liikaa.) Ja erityisesti oman mielenterveyden kannalta. Oon siis ihan superonnellinen, että raskaus onkin oikeassa paikassa!! ♡ Niin ja että varmistettais sit sekin.. Sulla on kyllä ollu rankka vuorokausi takana! Iso halaus!! ♡
 
Ihana kuulla Mariska hyviä uutisia! Toivotaan todella että tää viimeinen ultraaja olis oikeassa ja siellä olis pikkuinen oikeassa paikassa ja kunnossa. :)

Antzeliina tervetuloa porukkaan! Toivotaan että selviät lyhyellä visiitillä!

On. Kp 8/29-34. Tossa just katselin et jos ovis olis 29 päivän kierron mukaan, niin ovis olis ens viikon pe ja ehdittäis hyvin tallettettelemaan... Mut jos se on myöhemmin, sen 34 päivä kierron mukaan, niin sit jää talletukset tekemättä, kun nyt vuorostaan mun äiti tulee kylään just ens viikon pe ja lähtee tiistaina.... Noo, seuraavassa kierrossa taas sitten...
 
Täti on kyllä julma otus, käy koputtelemassa ovella ja juoksee sitten nauraa höröttäen pakoon. Eilen ja toissapäivänä oli kovat menkkaoireet, mutta tänään ei yhtään mitään. :schocked028 Ja jos ei olis ihan hölmöö päästää moista mieleeni, niin väittäisin, että mulla on koko ajan nälkä. Toiveajattelu lienee tädin lemmikki, täti lähettää sen kiusaamaan ennen kuin itse saapastelee sisään.
 
Mariskalle tsemppiä! Toivotaan että kaikki olis nyt kunnossa ja oli vaan väärä hälytys! :)<3

Äääh. Alkaa stressi nousta taas ku olis vissiinki kp 29/31 (edellisen kierron mukaa oli 31). Syksyllä kierrot oli viel 30pv kellolleen... Nyt heitelly pisimmillää 35-40pv. Ei kyl oo ees mitää oireita mut olishan se ihana saada vihdoin se plussa <3
En tiiä uskaltaisko huomenna testaa! Viikonloppuna meil on vieraita koko ajan eli sillon en testaile. Mut maanantaihin on niiiiin pitkä aika :D varmasti kyl menkat ennen sitä tulee :(
 
Mariska: what?? oho! Toivottavasti negaatio olis väärähälytys ja nyt vain onnea kohti mennään! :) :smiley-angelic001

Minniee: Mun kaverin kahdella tutulla oli käynyt näin: toinen raskaus oli todettu vk 17 ja toisella kun kolmas kolmannes alkoi!!! Mä en muista että oliko tossa edellisessä menkkoja mutta tässä toisella ainakin oli ollut! Mä joka ikinen kierto oon testannu vielä vaikka ois jo kp 5 koska oon IHAN VARMA että ne on valekuukautiset: ei ole olleet! Vähän ehkä yritän takertua lillukan varsiin mutta tosi asia on että kyllä mä oon kuullu sitä tapahtuvan. Mutta ilmeisesti se vuoto ois vähän niukempaa jos on kiinnittymisvuotoa. Mutta jos jollekin todetaan vasta 3. kolmanneksella niin pakkohan siellä sit on aika normaalit olla kun ei ole osannut epäillä vaikka on raskautumista yrittänyt!
 
Mariska: Hui mitä draamaa sulla tosiaan on ollut. Toivon todella paljon, että kaikki olisi hyvin! ❤ Mutta tuota minä ihmettelen myös, että miten voidaan ultrata noin pahasti pieleen, että toinen sanoo toista ja toinen toista. Haleja ja tsemppiä kovasti! :)
 
Takaisin
Top