Raskaaksi 2015

Mariska, itkettää sun puolesta :Heartred Voimahalista ei nyt ole apua, mutta halaan silti.
 
Mariska voi ei. Voimia sinne. Mitkään sanat ei riitä. Halaus <3
 
Voi ei Mariska, jaksamisia sinne!

Heräs aamusta sit menkkakipuihin. Tänään mennää sit särkylääkkeen voimalla. Just pahaan saumaan tuli kivut kun tänään pitää mennä kissan kanssa eläinlääkärille.
 
Mariska, voi ei, oon niin kovin pahoillani :( toisen sanan kohdalla alkoi kyyneleet kihota silmäkulmaan ja nyt on jo niin iso harmi tein puolesta, ett täytyy näköjään mennä meikkaamaan uusiksi.. :'( suuresti voimia suruun! Voimahaleja❤
 
Mä tulin tänne lääkäriin, jäädäkseni osastolle jotta leikkaavat ja poistavat munajohtimen. Eilen siis ultrattu tuo ulkoinen. Nyt lääkäri ultrasi uudestaan ja ette usko !!! Ei siellä mitään ulkoista ole vaan raskaus ihan oikeassa paikassa :Heartred Vielä ei ole varmuutta onko siellä ketään, mutta ainakin siellä oli jotain !! Nyt itken onnesta !!
 
Eikä Mariska! Olen tosi pahoillani. Kovasti voimia ja jaksamista teille. :Heartbigred

Muoks. Oltiinki samaan aikaan linjoilla. Ihanaa jos olikin väärä hälytys!
 
Mariska <3 Täällä kädet kyynerpäitä myöden ristissä, että tää viimeisin ultraaja on oikeassa <3
 
Mulla on pää sekaisin ! Nyt kotiin ja ens viikolla kontrolli.
Miten voivatkaan pelotella ihmistä näin. On kuulemma mahdollista n. 1% että raskaus olisi sekä oikeassa paikassa että johtimessa mutta tämä ultraaja ei nyt nähnyt johtimessa kuin keltarauhasen !
 
Wow! Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin sun puolesta <3 voi kumpa se raskaus löytyisi ainoastaan oikeasta paikasta <3
 
Mariska, ihana kuulla parempia uutisia heti perään! Sormet ja varpaat täälläkin ristissä, että tämä lääkäri on oikeassa! ❤
 
Mariska: Kääk mitä draamaa. Nyt pidän kaikki peukut pystyssä sulle <3 On jotenkin todella luottavainen olo, että se pieni on juuri oikeassa paikassa.

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Oletteko kuulleet tapauksista joissa tulee ihan normaalit kuukautiset vaikka raskaana? Tai oletteko itse kokeneet sen? Tuli tossa aamulla mieleen, että onko se ihan höpöhöpöä vai onko siinä jokin totuusperä?! :) Tuli mieleen, kun itsellä nyt kp 6 ja vuoto lakankut jo kaksi päivää sitten ja tullut kaikkia raskaus oireita. Tiedän että tämä jotain kropan pelleilyä jne, enkä epäile raskautta. Mutta siitä heräsi tämä kysymys :)
 
Takaisin
Top