Raskaaksi 2015

Taikatuuli, noissa uudemmissa kuvissa en enää kännykällä nähnyt mitään. :( tosin kuvanlaatukin aika sumuinen.

Antzeliinalle tervetuloa joukkoon ja olkoon visiittisi lyhyt tällä puolella. :)
 
Mäkäön en valitettavasti nää noisss Taikatuulen testeissä mitään :( toisaalta en oo kovin hyvä viel näissä viivojen tiirailuissa :D

Tervetuloa Antzeliina!! :) täälläkin sama painonpudotus urakka meneillään... Kesällä pahimmillaan oli 85kg ja nyt 75kg :) jee, mut viel tästä ainakin 10kg pitäis pudottaa. Mielellään 20kg. Mut herkut on liian namiiii ;)

Buu Dreamerin ja Be:n tädeille ! Toisaalta pääseepähän uuteen yritykseen ;)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Pahoittelut tädistä dreamer. :( Vaikka kuulostaa kyllä oudolta sun vuoto. Alkais edes kunnolla jos kerran alkaa...

Be, onpa ikävää että on kipuja vaikka ei edes kunnon vuotoa.

Taikatuuli, mä oon onneton näkemään viivoja, mutta jos täti on poissa, niin toivoa on! Viivalle vahvistumista. :)

Antzeliina, tervetuloa! Hyvinhän sulla on paino jo tippunut. :) Dieetistä en tiedä (tai siis tärkeää että syö monipuolisesti/saa vitamiineja ruuasta), mutta ei kuntosali ainakaan mahiksia huononna: luulis että parempi vaan raskauden kannalta, jos on valmiiksi hyvässä kunnossa.

Meritähti, on sullakin onnistunut hyvin jo. :)
 
Juu, en miekään nää nois mitään viivaa/haamua:sad001, mut laittelin kuvat ku pyysitte , et jos joku näkiskin vaik jotain. En oo aikasemmin kaivanu roskiksesta testiä, ni tuli tässä mieleen, et jos siin testi-ajan puittessa näkyy jotain, ni jääkö se pitemmäksikin aikaa vai onko mahdolista, että se häviää ja näin ollen sitä haamua/viivaa ei näkyny enää.:dontknow Tää on tätä toiveajattelua.:wink

:welcomeAntzeliina.
 
Antzeliina, tervetuloa! Toivottavasti olet vain läpikulkumatkalla tässä ketjussa ja sinne suodaan pian plussa :)

Taikatuuli, uusissa kuvissa en miekään valitettavasti näe mitään kännykällä :( toivottavasti johtuu vain heikkolaatuisesta kuvasta..

Meritähti, onnittelut huimasta alotuksesta, tuosta on hyvä jatkaa! :)
 
Taikatuuli, oon niin pahoillani kun en enää bongannutkaan mitään haamulaista :( toivottavasti pääset pian uuteen kiertoon ja yritykseen :)

On valitusvirsi (taas) :D tänään on puutunut vähän väliä vasen puoli, siis jalka ja käsi. Käsi on muutenkin silloin tällöin sen kaatumisen jälkeen, mut nyt toi jalkakin?! Ehkä oon vaan seisonu, istunu ja maannu joissain hassuissa asennoissa.. Toivottavasti huominen on sen suhteen parempi :) nyt hyvää yötä :)
 
Antzeliina, tervetuloa joukkoon. Kyllä tänne vielä mahtuu kun porukkaa tuntuu siirtyvän aika hyvin plussanneiden puolelle :grin toivottavasti sunkaan ei kauan tarvitsisi tällä puolen olla.

Ompa täällä monella epäselviä tilanteita. Tullako vai eikö tulla, miettii täti :dontknow
 
Valitettavasti munkaan silmään ei osu Taikatuulen testeissä mitään. Toivottavasti johtuisi vaan huonosta kuvalaadusta! :)
 
En mäkään noissa uusissa kuvissa enää näe mitään :sad001 mutta kun täti ei ole vielä saapunut, syytetään kameran huonoa tarkennusta :wink

Antzeliina, tervetuloa! Pikaista plussaa sinne!
Hienosti ootte Antzeliina ja Meritähti saaneet painoa tippumaan! Onnea siitä! Tsemppiä, että pääsette tavoitteisiinne!
Mulla tippui kahdessa vuodessa ruokavaliolla 45kg...:oops: Nyt vielä, kun saisi pari kiloa pois, olisin painoindeksin mukaan ihannepainossa. Tosin housuissa koko 52 on muuttunut 38/40 ja yläosissa xxl kokoon m. Siitä en jaksa stressata.

Täällä oli myös pari palannut kuumeilemaan, Nuuhku ja nyt en toisen nimeä muista. Tervetuloa takaisin! Pikaista plussaa teillekin!
 
Mietittiin tossa miehen kanssa, että täällä taitaa olla superovulaatio :grin kokopäivän vasemmalla alavatsassa (munasarjojen kohdalla?) ollut kipuilua, sekä rinnat, nännit ja nännipihat hipaisuarat. Eivät ole koskaan olleet näin kipeät. Ja limoja tulee vieläkin reilusti. Ensimmäistä kertaa on näin paljon ja vahvoja oireita. Mieskin totesi, että nyt on jotain edistystä pakko olla tapahtunut, kun ei ennen ole tämmöistä ollut ja halusi sitten vielä varoiksi tallettaa :)
 
Antzeliina: Tervetuloa ja toivotaan,että vierailusi on täällä lyhyt ja saat pian plussan. Ja hienoa miten sinä olet painoa saanut tippumaan! :)

dreamer: Pahoittelut tädin tulosta, mutta hyvä, että et joudu enää piinailemaan. Tsemppiä uuteen kiertoon! :)
 
Tuomio kohdunulkoinen raskaus ilmeisesti.
Ja ei , mitkään sanat eivät riitä kuvaamaan tätä pettymystä, surua, epätoivoa, vihaa jotka sisälläni mylläävät.
Meidän haaveet oli tässä, haavat on liian syvät ja paranevat hitaasti, enkä uskaltaisi enää tähän kai ryhtyäkkään.
Ikävä teitä tulee, mutten usko että voin jäädä tänne foorumillekkaan.

Kiitos, olette olleet mahtava tuki tällä matkalla. Plussaa toivon teille jokaiselle, koska te olette plussanne ansainneet :Heartred
 
Voi Mariska! Otan osaa. Oon niin, niin pahoillani. :sad001 Tiedän ettei mitkään sanat voi lohduttaa sua, mutta olet mulla ajatuksissa ja toivon teille ja erityisesti sulle kaikkia voimia surun ja tuskan keskelle. :Heartred
 
Eikä mariska :( suuri halaus ja pahoittelut sinne. Kuinka maailma voi kohdella noin väärin :(
Koita jaksaa, vaikka se nyt mahdottomalta tuntuukin.
 
Voi ei Mariska! :( Olen ihan sanomattoman pahoillani puolestanne.

Iso halaus ja paljon, paljon voimia jaksamiseen!
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top