Raskaaksi 2015

No onpa oudot menkat yleensä tähän mennessä ois saanut jo vaihtaa tyyliin kolmatta sidettä. Nyt ei oo verta tullut juuri laisinkaan siteeseen et mitäs hittoo..
 
nennaa, alotin Geleen viime kierron alussa 1kpl/päivä ja erona aiempiin kiertoihin oli se, että normaalisti mun 30-31 päivän kierrot jäi silloin mulle ennätyslyhyeen 28 päivään. Ihmettelinkin silloin kun tikutin oviksen jo kp14, että onko mulla tosi pitkä luteaalivaihe vai mikä ihme. Mutta kierto olikin sitten harvinaisen ihanteellinen, plussa jäi vain tulematta :grin.

Nyt tässä kierrossa oon ottanut 2 päivässä. Oviksen luulen tapahtuneen kp17 ja nyt on menossa kp28. En osaa sanoa onko noilla Gelee Royaleilla mitään merkitystä mun hyvinvointiin, kiertoihin ja plussausmahiksiin, mutta jos tässä kierrossa ei tärppää, niin kyllä mä vielä ensi kierrossakin aion niitä syödä :)
 
Larissa, kiitos paljon ketjun linkkaamisesta! Käyn heti kurkkaamassa :)

Vesta, kiitos vastauksestasi! Eipä muakaan haittaisi vaikka kierto vähän lyhentyisi ja tasaantuisi :) kyllä se pakko kokeilla on, miten omalla kohdalla käy :) toivotaan parasta!
Näinköhän muuten vaikuttaa, alanko missä vaiheessa kiertoa niitä ottamaan? Jos huomenna aloittaisin, niin se olisi sitten tod.näk. päivä-pari ennen ovista (ellei se ehtinyt tosiaan menemään silloin viime viikon lopulla) :)
 
Dreamer, onpas outoa että yhtäkkiä menkat noin muuttuisi, ootko varma ettei plussaa olekaan? Tai jos esim. ruokailutottumukset tai jonkun muun lisän muuttuminen vaikuttaa noin? :)
 
Tänne on taas tullut uusia viestejä todella paljon ja luin kyllä jokaisen, mutten ehdi kaikille kommentoimaan.

Pahoittelut negoista ja tädeistä! :(
Taikatuulen testissä minäkin näen viivan, mutta näen sen myöskin testin ulkopuolella? Uusi kuva ja uusi testi pian! :) Plussatuulia kaikille!

Milttis onpas törkeä temppu luovuttajalta! Sun aiemmat epäilykset olivat siis ihan oikeat, höh! :( Tsemppiä jatkoon!

Dreamer ihan sama tilanne täällä! Aamulla oli tullut todella vähän rusehtavaa vuotoa ja sen jälkeen vain silloin kun on käynyt vessassa. Seurataan tilannetta, onnea huomiseen testaukseen! :)

On. Mitäs tänne, järkyttävät menkkakivut aamusta, mutta vuotoa ei ole juurikaan.. Katon vielä miten tästä jatkuu, mutta eiköhän viimeistään huomenna runsas menkkavuoto. Eli tänään varmaankin kp1. Pettynyt ja ärsyyntynyt olo kun kierto pitkittyi niin paljon, mutta se vissiin on yleistä ja ihan normaalia silloin kun yrittää jäädä raskaaksi?
Lähen tästä yövuoroon, toivottavasti täällä on pian plussauutisia! :)
 
Dreamer: Voisko sulla olla, että oli ovuloimaton kierto ja siksi niukat menkat? Tikutitko oviksen? Mulle kävi noin viime kierrossa ja tuli ihan minit menkat. Tai jos se on kiinnittymisvuotoa? Toivottavasti saat selvyyden asiaan, koska toi epätietoisuus on kamalaa.

Taikatuuli: Sulla on jännät paikat! ++++

Milttis: Toi sun luovuttaja on kyllä todella epäreilu sopimuksen suhteen. Parastahan ois, että plussaisit ja saisit unohtaa koko tyypin.
 
Ei mitään Larissa, ok et korjasit valoa. Mieki nään tuos haamun ny.:happy093 Työ ootte aivan ihania, et jaksatte tsempata!:happy: Menkat ei oo viel alkanu, mut jos ne alkaa, ni ei se harmita niin paljon ennää, kiitos teijän mahtavan tuen.:happy: Miul ei oo testejä enempää kotona, ni en voi testata uudestaan.:sad001 En myöskään kehtais tältä pikku paikkakunta mennä niit ostamaan...., mut tietty, jos menkat ei ala kohtpuolin, ni oishan se uuden testin paikka.:) No, mut pääsette ny katselemaan niit testin kuvia, lähetän ne kohta. Toivottavasti niis näkyis jotain...mielenkiinnolla odotan.
 
Tässä näit kuvia. Nää on siis roskiksesta kaivetusta testistä, minkä tein aamulla. Nää kuvat on kuvattu tabletilla ku kännykässä muisti täynnä.
 

Liitteet

  • IMG_20150211_194839.jpg
    IMG_20150211_194839.jpg
    512.4 KB · Katsottu: 153
  • IMG_20150211_194905.jpg
    IMG_20150211_194905.jpg
    629.7 KB · Katsottu: 177
  • IMG_20150211_205329.jpg
    IMG_20150211_205329.jpg
    764 KB · Katsottu: 152
  • IMG_20150211_205728.jpg
    IMG_20150211_205728.jpg
    685.4 KB · Katsottu: 157
Be, pahoittelut tädistä. :( en siis tykännyt siitä vaan siitä positiivisesta olemuksesta joka viestistäsi hehkui kuitenkin. :) oon muuten miettinyt, että kum tulet raskaaksi, milloin joudut jäämään saikulle töistä, kun eihän isolla mahalla suositella enää lentämistä, vai olenko väärässä? Vai siirretäänkö sut sit ns. Toimistohommiin?

Muoks. Omaa napaa pikaisesti, että nivusiin vihloo... Ihanat kuvitellut r-oireet tulee takaisin. Kiva johan niitä olikin ikävä. :D
 
Onpas oudot vuodot teillä dreamer ja be! Jos se täti ei tuu kunnolla käymään, niin kannattaa testailla uudestaan. On varmasti piinaavaa, kun ei tiedä, että tuleeko täti vai ei ja testit näyttää mitä näyttää. TSEMPPIÄ molemmille! :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Be,tsempit yövuoroon!
Voisko olla että sulla tosiaan kiinnittymisyritys oli kun se haamu tuli ja siks menkatkin myöhässä. Mutta nyt yrittää tyhjentyä?

Who knows. Parempaa onnea ensi kiertoon :)

Taikatuuli,mulle ei ole viivalaseja ikävä kyllä suotu,enkä näe testeissä mitään.. :/
Varjon näin siinä ekassa,joka jatkui koko kuvan poikki. Tylsä minä,mutta toivottavasti kännykällä vaan näki huonosti ja siellä oikeasti jotain näkyy! :)

Dreamer,ehkäpä tosiaan ovuloimaton kierto ja siks pitkitty ja niukat menkat. Tsemppiä uuteen kiertoon :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Muurahainen kiitos ihanasta tykkäyksestä. :)Tosiaan sitten kun masu kasvaa ja alkaa näkyä sen verran, että hankaloittaa myöskin sitä liikkumista siellä lentokoneessa niin aika moni on jo pian siinä vaiheessa siirtynyt muihin työtehtäviin lentokentällä. Itse oon työskennellyt pitkään myös turvatarkastajana ja sinne ainakin voisin palata sitten tulevaisuudessa raskausmasun kanssa. :)

Kiitos Sohwia ja Nyytti! :) Voi olla myös kiinnittymisestä se plussa silloin. Epävarmana tässä vielä on kun ei menkat ole kunnolla alkaneet, mutta katotaan mitä huominen kertoo. :)

Taikatuuli nyt ei näy selvästi kun kuvien laatu ei ole niin hyvä. Toivottavasti saat pian uuden testin ja myöskin sen plussan siihen! :)
 
Heippa! Vieläkö tänne mahtuu uusia kirjoittelijoita mukaan? :)
Pikku kakkonen ois haaveissa. Esikoinen syntynyt 8/13. Käytin vajaan 6kk Nuvaringiä ja jätin sen nyt pois 3.2 kesken kierron. 7.2 alkoikin sitten menkat/tyhjennys vuoto. Luomumenkkoja en malta odottaa että tässäkin "kierrossa" annetaan peiton heilua oikein kunnolla.

Esikoisen saannista sen verran ettei ennen plussaa käytetty varmaan vuoteen ehkäisyä muutakun kumia silloin tällöin. Päätin pudottaa sitten hiukan painoa kun yli painoa oli paljon. Noh 5kg pudotuksen jälkee tyttäremme antoikin jo kuulua itsestään. Itse vasta silloin 18-vuotias ja kihlattu juuri silloin armeijassa. Järkytyshän se oli vaikka miehelle puhuin että lapsen haluaisin.

Tällä hetkellä painan vähemmän kuin mitä rupesin odottamaan esikoista. Olen kamppaillut painon kanssa.
Ennen esikoista 84kg pudotin 79kg -plussa.
Raskauskiloja tuli 10. Kaikki lähti pois mutta tammikuussa 2014 vaaka näytti 91kg (AUTS!!) Olin läskistynyt... ja selvästi.
Tällä hetkellä paino on 76,4kg. Toivon että pienempi paino auttaisi myös tuohon raskautumiseen. Mutta samalla olen myös dieetillä ja käyn ahkerasti kuntosalilla, toivottavasti se ei huononna plussaus onnea.

Plussa tuulia kaikille ! ♡
 
Takaisin
Top