Raskaaksi 2015

nennaa, voin sanoa, että on nekin aika uskomattomia määriä mitä oviksen tienoilla puuhastelun jälkeen lorisee... Tai sitten minä olen ainut, jolla on semmoista :grin
 
Bella on kylla niin selkea plussa, eikohan se digikin kohta nayta jotain tulosta. :) Oon muuten miettinyt etta ootkohan tuttu, kun makin oon ollut turvarina, mut en kylla muista ketaan joka olis pokannut kapteenin. :grin

Luckylle voimia, ei oo helppo tilanne. :confused:
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Heippa!

Joku kysy raskausoireista mistä tiesi että on raskaana. Mulla oli eka sellanen "hmmm voiskohan olla..." kun tissit ja varsinkin nännit meni ihan tosi aroiksi. Mulla on yleensä kipeet ja pikkusen hellät tissit ennen menkkoja. Mutta silloin se tissi/nännikipu ei loppunut vaan paheni vaan ja nännit oli niin hellät että suihkussa vesi sattui ja pyyhettäkään ei oikein voinu pitää päällä. Rintsikat ahisti ja kaikki paidat oli tiukkoja. Oisin halunnut olla vaan aamutakki päällä koko ajan :D Kusetti kauheasti koko ajan ja ruoka maistui liiaksiki ja oisi voinu vaaaan nukkua :) Silti se tuntui tosi epätodelliselta kun se noin 7 kiertoa joutunut pettymään. Ja joo tiedän että monet yrittää vuosikausia, mutta minulla meinas pää jo välillä levitä kun tuntu että jossain on nyt vikaa ja paljon!!

Jos jotain "opin" yrityksestä niin se mitä tein erilailla plussakierrossa oli että nukuin siemenet sisässä :D eli unille mentäessä siemenet sissään ja anna vaikuttaa yön yli! :D aijon koittaa sitä taas kunhan se ovis viikon päästä toivottavasti on ;) onhan se vähän ällöä, mutta pyyhettä vaan sen verran alle ettei sotke :D
 
Hahah okei, seuraillaan mitä tapahtuu :D jos täti on tässä kierrossa tulossa kyläilemään, niin suotavaa olisikin jos vähän aikasemmin ku mitä nyt on ollut :)
 
Mun ekat raskausoireet alkoi rannalla ja ai että kylmä järvivesi sattui tisseihin... Itku meinas tulla kun kivusta ei tullut loppua.
 
Taidan testata tuota samaa mistä Late kerroit, että annan vaikuttaa yön yli. Niin siis jos ei tässä kierrossa tärpännyt..
 
Toi laten niksi on toimiva ja lisäyksenä vielä naiset nostakaa jalat ylös aktin jälkeen.. Sillä tavalla tais saada miun poika alkunsa.
 
"Anna vaikuttaa yon yli", ihan ku joku hoitoainemainos. :grin Ma kylla useinkin nukun siemenet sisassa, en ma sen takia jaksa kompia vessaan, meilla on kosteuspyyhkeita sangyn vieressa et voi pyyhkia pahimmat.. :rolleyes: Tosta jalkojen ylosnostamisesta oon kuullut et olis urbaanilegendaa, mutta kaikki keinothan on sallittu. :wink
 
Täällä kans yksi joka "antaa vaikuttaa yön yli" :D

Kyllä se plussa tänään on sitten. Tein äsken testin parin tunnin pidätyksestä. Ja huomattavasti vahvempi viiva kuin aamulla.
ImageUploadedByVau Foorumi1423157131.621230.jpg
 
Mimi, onpa ärsyttävää, mutta toivottavasti se lääkäri osais sanoa jotain.

Lucky, muut on jo puhunut paremmin kun minä, mutta hurjasti voimia vielä. Kuulostaa kyl siltä, että terapiasta olis hyötyä, vaikea ratkaista tollasta tilannetta omin avuin.

Larissa, jes tuhrun loppumiselle!

Anskunen, hankalia päätöksiä, aikaa varmasti menee pohtimiseen ja ajatusten työstämiseen. Voimia teille.

Nennaa, onpa ihme lorahtelut sulla. Mä en muuta osaa sanoa kuin että sen oon huomannut täällä lukiessa ja omaa kehoa kuulostellessa, että naisen kroppa on kiero, aina välillä päättää lorauttaa tai tuhruta jotain, ja sit ollaan huuli pyöreenä. Ei niille varmaan edes lääkäri aina löytäis syytä.

Muurahainen, siinä on jo komea viiva!
 
on. Tein sitten o-testin, oli kyllä niin puhdas nega kun olla ja voi. Ihan hyvä näin. Tuhrua tuli tosin lisää, pöh.

Heh, tuosta tavaran lorahtelusta, nimim. "kokematon miesten suhteen", kun oltiin tehty ihan eka inssi, ja olin maannut ensin hetken paikallani, olin järkyttynyt kun ylös noustessa tavaraa lorahti ulos, että onko tää normaalia?! Jep jep..
 
Taitaa täti olla tulossa. Töistä tullessa tuli pyyhkiessä ihan kirkasta verta vähän. Samoin seuraavalla vessareissulla. Siteeseen asti ei tule, mut pyyhkiessä. Kp 37/28.
 
Itse todella harvoin annan vaikuttaa yön yli, ainoastaan silloin, jos oon tosi väsynyt. Jotenki mua inhottaa koko yön nukkua ja sitten ne lakanat... Ehkä tääkin on vain tottumus kysymys, niinkuin oli tuo greippimehun juominen..

Ja siis minä testaan sunnuntaina, jos ei täti tuu lauantaina. Itellä kun ei oo ikinä mennyt kierto yli 28 päivän. Mutta mulla on miltei varma tunne, etten oo raskaana.
 
Dreamer, ainakin minä testaan.

Nyt vaan täytyy arpoa testijärjestys :grin Mulla on yksi apteekin tarkka testi, kaksi pregcheckiä ja yksi cb odottamassa (miten niin överöin yk1:n nimissä?). Nyt mä vaan mietin, että maltanko odottaa lauantaihin (laskennallisesti menkkojen tod. näk. alkamispäivä) vai testaanko tarkalla testillä huomenna ja pregcheckeillä viikonloppuna, cbn säästän ensiviikkoon, siis jos täti ei sitä ennen ilmaannu.

Heh, laten niksi ei kyllä ole toimiva tällaiselle krooniselle vti-tapaukselle; jos peittojen heiluttelun jälkeen ei kipitä vessaan, niin ihan varmasti ravaa vessassa seuraavat viisi päivää.
 
Takaisin
Top