Raskaaksi 2015

Täällä kans oviksen aikaan koitettu tuota reseptiä, saas nähdä toimiiko :)

Kivut on ainaki mukavat.. About tunti sitten alko menkkaolot, ihan niinkuin lorahtas just kp1 mut ei kumminkaan. Tai lorahtaa, mut vv. Mikses sekään oo nyt "tauolla", normitilantees olis jo täysi Sahara....
 
late: Tuo sun kaverisi kertoma juttu oli outoa jos mikä. :D Mutta tiedä tuota mitä ihme aineita tuossa spermassa sitten onkaan... Ja jokainen tekee miten ite haluaa. ;)
 
Pepe, sulla on kyl mahtava mies kun mukisematta ottaa kaiken :) meillä kerto heti kättelyssä suurinpiirtein ettei aio ruveta ottamaan mitään älytöntä määrää kaikkea, onneks sentään jotain suostu :)
Tyttötiikeri, toivottavasti asettuu pian ja tikuttamalla löytyy oviskin, ni helpottaa huomattavasti :)
Täytyypä ehkä täälläkin sitten koettaa tuota muhimis-reseptiä, jos vaan oviksen bongais. En oo vielä aatellu panostaa ovistikkuihin, joten täytyy yrittää vaan seurailla limoja tai alkaa vaan tarpeeks ajoissa suorittaa reseptiä :D sittenhän sen näkee kuukauden sisään miten käy meillä ;) monivitskuja otin (foolin takia lähinnä) koko kesän ja syksyn, mut ei meillä vaikutusta, sitten se vaan jäi.. Tänään otin taas ja koitan nyt alottaa uudelleen ja onneks greippisesonkikin alkoi ni ei tartte mehuja väen väkisin yrittää lipittää ku en niistä tykkää, jee! :)
 
Silv, onneksi sentään natseista ja pommeista saa hyviä enteitä :) kyllähän tuo tuntui itselle kolahtavan ja muutenkin vaikutti hyvältä :) kiitos.

luovuttaja kyseli miten voisi mahkuja parantaa. Kertoilin että itse teen kyllä kaiken minkä voi kuvitella auttavan mutta onnistuisi varmaan varmemmin jos luovutusta olisi enemmän kuin kerran kierrossa. Ja kerroin mitkä asiat vaikuttaa huonontavasti sperman laatuun jotta osaisi välttää. Kai tässä vielä ainakin yksi kierto mennään näin jos hän suostuu vielä luovuttamaan mun muuton jälkeen. Nyt kun nimittäin asun hänen työpaikan vieressä niin ollut ainakin sen puolesta helppo käydä. Ku nyt uskaltas vaan luottaa että hän sitten kanssa käy kun sovitaan. Aijon ehdottaa myös että jos käyn hänen luona ja otan sieltä aineet mukaan kotiin jos hän ei halua enää tehdä pidempää matkaa mun luo.

Tuosta "anna vaikuttaa yön yli"-jutusta. Mä teen niin että kun oon saanu spermat sisälle niin laitan heti perään kuukupin paikalleen ja mitä on kerennyt valua pois ennen sitä, pyyhkäisen pois. Ei valu lakanoille ja sperma pysyy sisällä ja lährllä kohdunsuuta. Jostain luin että orgasmin saaminen auttaa siittiöitä pääsemään emättimestä kohdun puolelle niin semmoinemhan sitä pitää ensitöukseen siinä maatessaan hankkia ;)
 
Heippa!

Luckylle tsemppiä <3 kuuntele sydäntäsi :)

täällä oli kohta testaajiakin :) be:llä taos viivat jo näkyäkin :)

täällä oli puhetta "tavarat sisällä" olemisesta.. Mä ainakin jätän tavarat sisään alkukierrosta melkein loppuun, mut kierron lopulla tulee kyl käytyy pesulla :)

täällä kp 29.. Eikä menkkoja kuulu.. Näytti tuossa muutamia päiviä sitten että ois voinnu alkaakin kun tulin hyvin vähän harmahtavan punertavaa "limaa" mut sen jälkeen ei oo tullut kuin kirkasta valkkaria ajoittain lorahtamalla.. Alamahaa kiristää mutta muuta oiretta ei menkkojen eikä raskauden suuntaan ole.. Kaipa tässä annetaan päivien kulua.. En uskalla tehdä testiä vielä, kun pelkään sitä negaa.. Ja sit pettyis taas.. :(
 
Kiitoksia ihanista sanoista. Ukko ja poika nukkuu eri huoneessa ja mä valvon ja mietin asioita. Mietin myös sitä miksi mulla tuntuu alavatsa niin täyteläiseltä ja valkkaria kirkasta ja venyvää ja alavatsa/munis jomotuksia. Varuita tehtävä testi kuitenki aamulla... olispa pieni mahku olla papu kyydissä... en kyllä hetkeen kertois ukolle mitään siitä ja samalla myös mietin tarkkaan tulevaisuutta. Jotenki annan tän mennä omalla painollaan. En usko että ukko menee taloa myymään tai hakee huoltajuus papereita. .. Kiukuttelee vaan ku mä en oo itkemässä silmiä päästä ja anomassa armoa siltä ja hokemassa sille itse sääliä miten paska tyyppi mä oon. Ja ruinaamassa viereen sitä. En vaan jaksa Yrittää kun oon huomannut että se käyttää jo mun heikkoutta hyväkseen ja osuu sanoilla aina niin nappiin loukatakseen mua. Ja tasan tarkkaan meen 16 päivä mummolaan pojan kans vaikka ukko sano ettei sillon. Mulla on muka muuta tekemistä sitten. Ja lauantaiksi tullaan pois ku on mun isän synttärit. Lähetään käymään mun kaverin ja pojan kummin luona. En aio pilata mun lomaa tuon takia. Ja edelleen on ihan hemmetin paska olo siitä mitä tein ja ylipäätään tuosta turhasta riidasta. Ja kiitos teille vielä. Poistin muuten sovelluksen puhelimesta ni joudun selaimella käymään

Ja kaikille tooodella paljon plussaa ja oviksia ++++ ja halaukset. olette ihania ihmisiä. Palaan kun saan tilanteen tasoittumaan.

Näin ja pahoittelut joille menkat saapui ja onnea plussaan ens kierrossa
 
Mommyme: Kiva kuulla, että pikkuisella on kaikki hyvin.:)

Pepe: Tsemppiä ja voimahali.:hug013
:welcome Skippi, late, minniee ja pikaista plussaa.:)

Dikulle: Voimahali:hug013

Larissa: Todella ikävää, että asioita ei oteta vakavasti.:angry4 Tulee mieleen, ettei taida henkilö olla oikeassa ammatissa kun ei ota asioita hoidettavakseen niinkuin pitäisi tehdä.:mad: Onneksi siun omahoitaja otti hoitaakseen asian ja toivon, että saat selvyyden tiputteluun.

Be; Kyl miekin nään siin haamun. Vahvistumista.:)

Lucky: Voimahali.:hug013

Muurahainen: Hienot viivat siul.:) Nyt talletukset kehiin.:)

Tyttötiikeri: Pahoittelut menkoista ja onnea uuteen kiertoon.

Täällä menossa kp 23. Piinailla pitäisi vielä ensi viikon tiistaihin saakka. Silloin olisi kp 28 niinkuin viime kierrossa. En tiiä vielä uskaltaisiko silloin testata vai olisiko parempi odotella ehkä perjantaihin asti. Nyt kyl tuntuu, että flunssa taitaa olla tuloillaan kun kylmää ihan kauheesti, kurkku on kipeä ja nenä tukossa.
Viimeks ku plussasin, ni olin tehny raskaustestin kp 33, silloin edelliset kierrot ol 30 ja 39

Siitä oon tienny, et raskaana ollaan ku nännit on ollu kosketusarat ja muutenkin kipeät, menkkamaisia oireita on ollu muutamia päiviä ennen plussaa ja ain miul on ollu se, että joku ilta ennen testin tekoa, on ollu olo et tullee kippeeksi, kylmäny ihan kauheesti...yms.

Tulipa taas kirjoteltua paljon, mutta nyt täytyy lähtee nukkumaan:goodnight Palailen taas huomenna katsomaan kuulumisia. Plussaonnea kaikille.:talk017
 
Lucky <3

Be: haamulainen nakyy tannekki, toivotaan etta vahvistuu!

Pahoittelut kp 1 (tai onnittelut dikulle ;) )

Jaa mitas muuta.. en taaskaan muista...


).( taalla ovis vissii kipujen mukaa kasilla. Eilen harrastettiin ;) Nyt tosin taytyy varmaa taukoa pitaa koska sain tanaan tietaa etta vasen kasi leikataan todennakoisesti kuukauden sisalla ja oikee kunhan vasen on parantunu. Ei kai silla raskaudella mitaa estoja leikkauksen suhteen paitsi tietty kipulaake jalkikateen...
 
.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12 TESTAA 9.2.
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13 TESTAA 9.2.
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13 TESTAA 20.2.
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
Ilpuri yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
DarkMimosa yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 13.2.
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 16.2
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 12.2.
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 11.2
Johanna.. tjottaillen 8/14
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 13.2.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
lime- yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14
Tassu yritystä 12/14
Taikatuuli74 yritystä 1/15
be yritystä 1/15 TESTAA 5.2.
liliina yritystä 1/15 TESTAA 9.2.
Kikati yritystä 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15
Tähtityär yritystä 1/15
Tintuska tjottailua/yritystä 1/15 TESTAA 14.2.
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Tintti-8 yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(66 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?

Listaa nostettu ja Tyttötiikeri ja Muurahainen päivitetty :)
 
täällä mennään kp27/28-35, luultavasti siis, ja kieltämättä taas jotenkin sitä toivoo että josko se nyt kuitenkin olis tästä kierrosta tärpänny:smiley-angelic001:p oloja ei kyllä ole oikein suuntaan tai toiseen, munasarjojen satunnaista jomottelua lukuunottamatta:sorry: ja flunssaa täälläkin podetaan:depressed:
 
kukalle ja kyfille tsemppiä piinailuun! Josko se plussa kuitenkin tulis teille, sillä joillakin alkuraskaus saattaa olla miltei oireeton.

Itsellä kans menossa piinaavat päivät, mutta tänä aamuna on taas sellainen "menkkamainen" olo eli taitaa se täti olla huomenna tulossa.
 
Kiitos Vesta listan päivityksestä!

Täällä on taas ihan normi menkkaolot. Ja vuotaa ku seula.. plääh... Mut ajattelen positiivisesti, eikös se oo ihan hyvä että kierto on lyhyempi, siis kun kyse on vaan muutamasta päivästä ja kuitenkin 29 päivän kierrosta, ettei lyhentynyt liian lyhyeksi, eikä myöskään venynyt pitkäksi... eli tuskin oli ainakaan ovuloimaton kierto... muutenkin koko ajan pelkää että tulee jotain ongelmia, kun mun painokin on niin korkea vielä edellisen raskauden jäljitlä.. ikinä en oo näin paljoo painanut.... mutta siis hyvillä fiiliksillä..

Paitsi että tänää pitää mennä hammaslääkäriin. Viisauden hammas on tullu ikenen sivusta läpi, pistää poskeen ja särkee älyttömästi... iuh...
 
Johan oli murkulla viivat! Luulin, että tollasia on vaan paketin kyljessä! Tärppionnea!!

Lucky, sä oot vahva nainen <3 toivottavasti saatte sovittua ja löydätte molempia miellyttävän ratkaisun.

Okei Late, sun kaveri on outo! :D

Toivottavasti Nyytin muksuja on väsyttäny tänään aamulla vähän enemmän :) ni mammaki saa vähän nukkua.

Testasko Mukkis tänään? Kuvaa kiitos!

SannaMiia, hyvä, että tuli kuitenkin joku päätös tilanteeseen! Ens kierto paremmalla menestyksellä!!

Milttiksen luovuttaja taitaa olla kyllä niin perusmies ku olla vaan saattaa :D haluu parantaa mahiksia mut sit ei tajuu vastata puhelimeen ku vois eniten tehdä asian hyväks! Ei tietenkään oo hauska tilanne, toi miesten logiikka vaan ihmetyttää...toivottavasti tajuis nyt sitoutua hommaan tai sit sanoo suoraan!

Tiikeri, 29 päiväähän kuulostaa optimaaliselta kierron pituudelta! Hyvä et on hyvät fiilikset:). Tsemppii hammaslääkäriin!

Täällä kp 27/25(28) dpo 10, eli menkkojen pitäs alkaa tänään. Ahdistus on valtava! Pitäis tänään onnitella ystävää raskautumisesta ja mennä katsomaan toisen ystävän eilen syntynyttä vauvaa. Pöh.

Nyt on vielä sen verran työmatkaa jäljellä, et ehtii mennä tsekkaa Pepen blogin!
 
Miepä taidan vielä uupua listasta kun oon niin uusi täällä :) yritystä siis täällä 4/14 :)

Sohwia, elä päästä tätiä kylään ja jos tulee niin onnea seuraavaan kiertoon! :)

Sannamiia, voi ei :( onnea tähän kiertoon! :)

Tyttötiikeri, ihan hyvän pituselta kierto kuullosti, normaalilta. Pääset nyt pikemmin odottelemaan seuraavaa ovista :) tsemppiä hampilekuriin :)
 
Voi eiiii!! määkin jo NIIIIIIN haluan tähän ketjuun :Heartred

Tuttuja nimimerkkejäkin näkyy :hello:hello:hello

Mutta vasta touko-kesäkuussa tänne, ja heti täys rytinä päällä että onnais vielä tämän vuoden puolella laughing7laughing7:salutlaughing7laughing7 Toivon että sinne mennessä on porukka jo vaihtunut ja täällä olleet saaneet kyytiläisensä matkaan, vaikka toki teidän kaikkien kanssa varmasti juttua riittäisikin :happy::happy:
 
Milttis, jaksamista ajattelemattoman miesolennon kanssa!

Tyylipuhtaan vitivalkoisen negan tein aikaisin aamulla, kun kissat kävi herättämässä. Kömmin takaisin nukkumaan ja heräsin pari tuntia myöhemmin siihen, kun mies penko vessan roskista. Se tuli sieltä takaisin mun viereen ja paijaili mitään sanomatta.

Nyt siis kp 26. Ovis oli kp 13, joten laskennallisesti huomenna pitäisi olla kp1, mutta mulla ei ole yhtään menkkainen olo, etova vaan. Se aikaisemmin viikolla ollut menkkamainen juilintakin jäi vaan siihen yhteen päivään. Toisaalta, kun on ekat luomumenkat kolmeen vuoteen tulosallaan, en yhtään osaa arvata, kuinka kauan niitä täytyy odottaa. Aikaisemmin kierrot tosiaan heitelleet 21-36 päivää, ja mulla stressi ja menkkojen alkamisen pelkääminen on aina aikaistaneet niitä.

Viitsisikö sitä testailla viikonloppunakin (siis jos täti ei nyt päätä yllätysvierailua tehdä)? Tiedän kyllä, ettei se tikulle pissiminen muuta tilannetta mihinkään suuntaan, ja että ihan hyvin voisin viikonlopun yli odottaa, mutta kiusaus on silti kova.
 
SannaMiia, voi ei. :( Tosin jos ei plussaa kuulunut, voi olla että kierto oli ovuloimaton, joten sikäli hyvä ettei se pitkittynyt enempää. :hug013

Kiitos blogilinkistä Pepe. Kiva kun jotkut jaksavat kirjoittaa, blogeista saa usein ajateltavaa.

Huh, järkyttyneen-huvittuneen-helpottuneena luen tätä spermakeskustelua. Kiitos internet, koska tämä meni sarjaan "mitä en koskaan kehtaisi kysyä heterokavereiltani". :laughing002 Olen iloinen että sain varmituksen siihen, että suurimman osan tavarasta kuuluukin tulla ulos, vaikka niin me kyllä pääteltiinkin. No, meillä kun toimitaan yleensä luovuttajan kotona, niin viiden minuutin makoilu saa riittää. Mutta on ne simpat onneksi aika hyviä uimareita, jos ei tavaran kanssa makoilu kiinnosta: yhdet klinikalla käyneet tutut kertoi, että olivat saaneet ultralla (viissiin?) seurata siittiöiden matkaa. Ne olivat saman tien lähteneet suunnistamaan kohti sitä munanjohdinta, jossa ovulaatio oli tapahtunut.

Tyttötiikeri, onpa tosiaan ärsyttävää että kierto lähti heittelemään. Jospa se sentään ymmärtäisi lyhentyä... Pahoittelut kuitenkin kp1:stä. :sad001

Milttis, hyvä että saitte puhuttua luovuttajan kanssa, sais kyllä pitää nyt sanansa eikä häipyä kuulumattomiin. Toi voi kyllä toimia, että käyt hänen luonaan ja kuljetat tavaran kotiin. Mä taidan itse jättää välistä ton kuukuppikikan, mutta orgasmikikka on kyllä ollut käytössä! Ei siitä ainakaan haittaa ole. :wink

Kukka, täti pysyköön poissa sieltä! Kuinka pitkä sun kierto on yleensä?

Liisu, on ne toisten vauvauutiset vaan rankkoja, kun itse toivois niin kovasti... ei nyt tätiä sinne!

Piia84, teillä ilmeisesti jo lapsi/lapsia ennestään? Eipä tuonne kesään enää kovin pitkä aika ole. Nimimerkistä päätellen oot saman ikäinen kuin mä, mulla vaan ensimmäinen yrityksessä.

Plussatuulia! :talk017
 
Takaisin
Top