Raskaaksi 2015

Lucky, mietin että avaanko sanaista arkkuani ollenkaan, mutta kommentoin nyt kuitenkin. Olen nyt tässä vuoden verran seurannut tätä sun ja sun miehen tilannetta. Suoraan sanoen huolestuttaa, sillä kuulostaa liiankin tutulta. Kuulostaa siltä, että et voi olla omassa kodissasi oma itsesi vaan joudut koko ajan olemaan varpaillaan ja puolustuskannalla. Normaalia läheisyyttä, haleja ja huomioimista et saa niin kuin parisuhteessa yleensä eikä miehesi kuulosta pitävän sinua niin tärkeänä kuin hän pitää itseään. Alkoholi kuulostaa myös olevan sun miehelle ainakin jonkinlainen ongelma ja itse reagoit varmaan siihen herkästi omien vanhempiesi takia. Saan myös sellaisen kuvan, että miehesi jotenkin vääntelee ja kääntelee sanomisiasi ja eleitäsi (tai ihan vaan sitä että olet) ihan muuksi kuin mitä olet tarkoittanut ja tällä tavalla provosoi sua. Nämä on siis minun huomioita mitä sun teksteistä on voinut päätellä eli asia voi olla toisinkin.

Kaikki toi kuulostaa mun korvaan aivan liian tutulta. Mun edellinen mies oli narsistinen tyyppi, jolla oli ollut vaikea ja rikkonainen lapsuus. Hänellä oli ajoittain ongelmia alkoholin käytön kanssa, hän petti minua useampien naisten kanssa ja tasaisin väliajoin jaksoi muistuttaa, että musta ei ole mihinkään. Hän myös jankkasi samalla tavalla "onko joku huonosti" ja "mikä nyt on kun olet naama norsun vitulla" vaikka olin ihan normaalisti. Ja jankaamista jatkoi niin pitkään, että sai riidan aikaiseksi tyhjästä vaikka siihen asti olin ollut hyvällä tuulella. Toisaalta, kun hyvälle päälle sattui niin hän oli mitä ihanin eli huomioi, jakeli rahojaan, kokkasi, osti lahjoja, vei matkoille yms. mutta aina tuli ne huonot ajat taas, kun sai pelätä. että mitä se seuraavaksi keksii. Lopulta osasin lähteä ja kun löysin nykyisen mieheni, tajusin miten harmoonista ja normaalia parisuhde voi olla. Asioiden ei tarvitse olla vaikeita ja draamaa meillä ei vaan ole, kun kumpikin ollaan niin rauhallisia ihmisiä, että riidan tullessa ensin mökötetään, sitten keskustellaan ja lopuksi halataan (ja peuhataan) riidat pois :Heartpink Seksiä on silloin kun ehditään, mutta jonkinlaista läheisyyttä ja flirttiä on joka ikinen päivä! Joka päivä muistetaan myös jollakin tavalla sanoa miten tärkeä ja erityinen toinen on.

Kysyisin nyt sulta Lucky, että mitä SINÄ haluat jatkon kannalta? Kuulostaa siltä, että sinä ymmärrät että teissä molemmissa, kommunikaatiossa, hellyyden osoittamisessa yms. on vikaa, mutta miehesi ehkä ei? Saisitko suostuteltua hänet lähtemään jonnekin keskustelemaan asioista ulkopuolisen avun kanssa vaikka jonnekin parisuhdeneuvontaan yms.? Haluaisin NIIN KOVIN, että saisitte asiat kuntoon ja toimimaan viimein. Eihän tuollaisesta elämisestä tule yhtään mitään pidemmän päälle!

Iso halaus nyt sinne ja tsemppiä työpäivään. Toivottavasti et pahoittanut mieltä tästä mun kirjoituksesta, pahalla en tarkoittanut vaan ainoastaan rakkaudella! :Heartbigred
 
Muokattu viimeksi:
Mimi, onpa ihme käytännöt siellä. Onneksi sait kuitenkin asiaasi vietyä eteen päin! Sen oon huomannu, että sinnkikäs saa kyllä olla kun penää omia oikeuksiaan.

Beisla, onpa kyllä kökkö päivä. Tuhrut ja irtisenomiset :shifty: Tällä hetkellä on kyllä työmarkkinoilla tiukkaa, mutta kyllä sinäkin löydät uuden työn, löysin minäkin. Hiton sinnikäs ja nopea saa vain töitä hakiessa olla, kun paikkoja on niin vähän ja hakijoita paljon! Mutta, laita hakemuksia vaan kaikkialle mihin keksit, niin minäkin tein (20 hakemusta kuukaudessa) ja ehdin olla työttömänä vaan 3 viikkoa ennen kuin uusi työ alkoi. TSEMPPIÄ! Kyllä sinä pystyt siihen! Osta tänään itsellesi jotain herkkua palkinnoksi paskasta päivästä! :grin

Milttis, hyvä että luovuttajasta vihdoin kuului ja tavallaan hyvä että sait lääkäriltä selvyyttä asioihin. Mutta toi on niin tyypillistä miehille (näemmä sekä puolisoille että luovuttajille), että mennään oman aikataulun mukaan eikä tajuta, että se on vaan pieni hetki kuusta jolloin siitä miehen panoksesta on oikeasti hyötyä :grin

Monille muillekin oli taas jotain mutta en muista mitä :grin

Napaa: Täällä vapaapäivä. Tein hyvän salitreenin, kannoin kauheasti ruokaa kaupasta, kohta kokkaan ja sitten siivoan. Jälkkäriksi ostin runebegin torttuja :) Ja tuhru loppui!
 
Larissa: luit mun ajatukset mutta selkeämmin sait ne kirjoitettua ylös. :) olen varpaillani ja lisäksi miehen työ vaikuttaa siihen että tuntuu kuin se astuisi mun varpaille kun tulee töistä kotiin. Mies tulee mun kotiin vaikka minä kuinka hoen itselleni että tämä on meidän yhteinen koti. Kummankin oleminen omana itsenään on täällä sallittua.
 
Mulla tullut sama mielikuva Lucky teidän tilanteesta kuin Larissalla... Ja siis tarkotus ei ole mitenkään loukata sinua tai mollata miestäsi, niin kuin aiemminkin sanoin, niin eihän tässä voi täysin todellista kuvaa nähdä, mutta kuulostaa kovin klassiselta narsistin käytökseltä miehesi käytös ja taas narsistin uhrin käytökseltä sinun käytöksesi.... Eikä nyt tarkotus ole ruveta antamaan parisuhdeneuvoja eikä kehottaa sinua jättämään miestäsi, mutta koita miettiä onko sun oikeasti hyvä olla... Voi kun voisin sua jotenkin auttaa Lucky.... haleja!

On. Jestas kun on oudot menkat! Niin vähäistä vuotoa verrattuna aiempiin menkkoihin, mutta ei mitään oireita..... Mutta kyllä mulle sopii jos jatkossa menkat on tälläset. Ei kipuja tai muitakaan ärsyttäviä oireita ja vuotokin näin vähäistä, aiemmin on saanu melkein pitää sekä tampoonia että sidettä ja silti olla usein vaihtamassa kun vuotaa niin paljon... :D
 
Be, kyllä munkin silmät hahmottaa kaksi viivaa. Toivottavasti digikin päätyy samaan veneeseen parin päivän päästä :)

mimi, voi pöh. Tuntuu kyllä niin käsittämättömältä tuo touhu. Tiedän tunteen ettei yksityiselle varaa mennä joten täytyy vaan odotella parempaa huomista. Jaksamisia!

Tyttötiikeri, harmi jos sinne nyt täti todella tuppasi kylään liian aikaisin!

Lucky, täällä moni on vienyt varpaat suustani joten en kommentoi sen enempää kuin että mieti oikeasti tarkkaan mitä haluat elämältäsi. Pitkästä suhteesta on vaikea hypätä pois, koska kuitenkin ne hyvät muistot estää tekemästä sitä. Mutta mä toivon sulle kaikkea hyvää ja haluan että sun on hyvä olla eikä sun tarvitsisi kerta toisensa jälkeen pettyä :Heartred

Larissa, unohdin täysin vastata sulle :grin mutta täällä odotellaan ovista ja samaan aikaan yritän päästä joku päivä soittelemaan lapsettomuuspolille uutta aikaa (hiton soittoajat..) ja onko mitään uutta tietoa viitaten lapsettomuusjuttuihin. Pää on niin pyörällä tässä kun miettii luovuttaako kokonaan, pitääkö taukoa vai painaako täydellä teholla eteenpäin. Huh. Kuinkas työrintamalla? Joko pian siellä aletaan vetään täydellä höyryllä eteenpäin :wink mä niin toivoisin sulle plussaa kun oot täällä aina muita tsemppaamassa. Jokainen tarvitsisi vierelleen oman Larissan! :Heartred

Puhuitte täällä unista. Kyllä sitä joskus tulee nähtyä niin hulluja unia että huhhuh :grin mä kun olen hullu lätkäfani niin nään useesti pelaajista unta. Joskus on kyllä sellasiakin unia että en ihan viittis miehelle puhua :laughing002
 
Voihan se olla että itsessänikin on narsistin piirteitä enemmän kuin normaalisti ihmisessä, tosin meissä kaikissa asuu pieni narsisti ja enemmän silloin kun ongelmia ja haluaa puolustautua kun kokee saaneensa vääryyttä tai muuten huonoa kohtelua. Rakastan miestäni ja myös tämä menettämisen pelko on pahin ahdistuksen aiheeni. Aina alusta lähettävä tätä hommaa rakentamaan.. ajatukset täällä töissäkin karkaa vähän väliä ja se että viimeyön Itkin ja kelasin meidän päivät siitä lähtien kun ensimmäisen kerran oltiin yhteyksissä. Raskasta. Pitää antaa aikaa...jos ei oo tosissaan erosta ni kyllä se sitten ilmoittaa sen mulle...

Anteeksi että tänne avautunut teille! Mies ei sano juuta eikä jaata kun oon kysynyt et onko vielä vihainen mulle. Laitoin saman viestin miehelleni jonka kirjoitin tänne ajatuksistani. Laittoi vaan että taisi mennä väärään numeroon. Pistin takas että ei menny. Ihan oikeeseen meni, kopsasin omia ajatuksiani vauhun kirjoittamastani tekstistä.
 
Voi lucky, voimia sulle. Toivottavasti saatte puhuttua ja halattua.
 
Jep. Teille kaikille plussaa toivon!
Silv. Liekö tämä sit se mun onnettomuus jonka unestani kerroit? :/ enempää paskaa en niskaani haluaisi...
 
Lucky: joku tapaturma yllättää sut. Sulle ilmaantuu uusia kuluttamisen kohteita rahoilles. Vaikeuksista huolimatta onni tulee kirkastamaan elämääs lähiaikoina. Taloudellista onnea, terveyttä, turvallisuutta. Joku tulee tunteen sua kohtaan syvää kiintymystä. Elämäsi helpottuu monella tapaa.


Siinäpä mun unen tulkinta :0
 
Mukkis: iso takamus hyvä enne, pieni ja kapea takamus symboloi seksuaalisia aatoksia. Vaikeuksia naapurin tähden??

Milttis: elät haaveissa ja unelmissa, uni varoittaa vaaratilanteesta. Ennustaa elintason nousua, selviydyt vastustuksista. Joku tulee pyytämään sulta apua.
 
Hui onpas tänne tullut tekstiä. Be: kyl mie nään viivan :)
Lucky: jaksamisia sinne!

On: valkovuotoa lorottaa ihan sikana :/ maha turvottaa edelleen ja vihlaisuja ei oo ollut tänään.
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Dreamer: Oot kyllä kärsivällinen! Mikä kp sulla menossa jo? :)
 
Hitsinvitsi. Eilen touhuiltiin illalla ja tänään mieletön lorotus aamusta asti jotain limoja. Eikai nyt vielä voi mitään ovislimojakaan olla?! Kp 11/35-45 :D viime kierrossa oli kyllä viikon ovislimoja (uskoisin ainki) enkä kuollaksenikaan muista mikä kp alkoi.. :( Viimeks oli kyllä omituinen kierto muutenkin; ekaa kertaa piiitkät ovislimat, kierto 32pv, menkat tosi lyhyet 3pv (normi 7-8pv) ja vuoto oli yllättävän niukkaa (normisti saa tosiaan olla hypermegatamppoonit 2h vaihtovälillä) :D toivottavasti ei nyt mistään vakavasta vinkkaa :(
 
nennaa oisko miehen ja sun tuotoksia eiliseltä illalta...? Joskus niitä saattaa lorista pitkäänkin :grin Mulla ainakin alkaa kyllä ovislimat jo useampaa päivää-viikkoa ennen ovista niin voihan se sitäkin olla?

Ankunen, siellä onkin sitten pohdinnan paikka, että miten etenette :meh: Täällä menee työrintamalla hyvin. Tämä kierto mennään vielä "tauolla" oviksen aikaan, ensi kierrossa sitten jatketaan ilman kumeja. On se lääkärikäyntikin tulossa niin toiveissa olis, että ensi kierrossa olisi oikeastikin mahiksia jos apua tulisi tohon surullisen kuuluisaan tuhruun :wink Ja kiitos kauniista sanoistasi, mie oikein herkistyin :greet015
 
Larissa, aika uskomattomia määriä tulee, joten luulenpa että on jokin muukin kyseessä tällä kertaa :D ehkäpä tosiaan nää erittäinkin epäsäännölliset menkat nyt vaan päättää pitää tähän väliin lyhyemmän kierron, ja ovislimat alkoi jo. Enpä oikein muuta keksi :D enpä tosin siitä oviksestakaan varmaks mee sanoo, koska tällänenkin on vielä aika uutta mulle (tippaakaan huomattavissa olevat limat vasta 3 kiertoa) :D ehkäisyrenkaan kanssa kun tuntu kokoaika tulevan jotain, ja pillereiden kanssa ei oikein mitään milloinkaan :D
 
Takaisin
Top