Raskaaksi 2015

Minniee kiitos :) Juuri tuota vähän pelkäänkin, että onko jokin vialla kun digi näytti negaa..

Esikoisen raskaudesta olin varma silloin kun tuli kiinnittymisvuotoa. Muita oireita turvonneet ja arat rinnat sekä aamuinen pahoinvointi. Plussaonnea sinne! :)
 
Be:lle onnea plussasta! Toivottavasti pieni on tarrannu kunnolla kiinni ja pysyy matkassa <3

Esikoisesta testasin tosi selkeen plussan kp 30/30. Oireita ei ollu mut tuli vaan semmonen fiilis ettei menkat oo alkamassa ja iltapissasta selkeääkin selkeämpi plussa, ei jääny arvailujen varaan :D oireita ei aluks ollu ku kipeet tissit. Sit kävin varhaisultrassa hakemassa mielenrauhaa oireettomuuteen ;) rv 6-20 oksensin useasti päivässä... Vähä myöhemmin siis alko oireet.
 
Nyt sitten on ihan lääkärin mielipide minun ovuloinnista. Soitin gynelle joka folliultran teki ja hän oli sitä mieltä että oikein hyvin on sen perusteella mahdollista etten oo ovuloinut. Luoasi että saan aloittaa terot ettei kierto veny hirveästi. Sanoi että voi aloittaa vaikka sattuisikin niin että ovis olis onnistunu livahtamaan huomaamatta ja siitä olis ollut hyötyäkin.

Nyt vielä pitäis päästä itseni kanssa selvyyteen luotanko siihen että luovuttaja ei tee samaa taas seuraavan oviksen aikana ja jätä mua spermattomaksi.
 
Pepe, pahoittelut ikävistä testituloksista! ❤️ Ihan käsittämätön lääkäri teillä!!! Ja taasko vaan odottamista?!? Ei niin vaan voi mennä! Että pistää vihaksi! :angry5

Vesta, miehesi teki kyllä ajattelemattomasti. :( Hirveän suloista kyllä, että on noin ylpeä sinusta!

Milttis, hyvä, että viimein otti yhteyttä! Silti teki kyllä kurjan tempun katoamalla tärkeinä päivinä...

Be, mäkin nään kaksi viivaa ja mulle ei ole viivalaseja suotu! Vahvistumisia ja seuraavaan digiin raskaana-teksti ❤️

Muurahainen, mulla tuo olisi jo plussa. Tsemppiä olojen kanssa (toivottavasti loppuvat pian!) ja tärppionnea! ❤️

Mimi, Anteeks mitä?!?! Eihän tuo voi olla mahdollista! Voisko lähetettä saada jotain muuta kautta? Oliko tk-terkkari, naistenpolin vai neuvolan?

Mukkis, tuo kelan toiminta on kyllä ihan peestä... Joudun myös joka vuosi taistelemaan kuntoutuksesta. Mutta, että lapsen antavat tuollalailla odottaa, menee niiiiiiiiin yli!

Lucky, Tyttötiikeri ja Be veivätkin jo sanat suustani eli samoilla linjoilla heidän kanssa. Ihan mielettömän paljon voimia työpäivään ja tsemppiä kotiin asian selvittämiseen! Suuren suuri halaus! ❤️

Beisla, isot tsempit ja halit! ❤️ Toivottavasti ovis ei ole vielä, että luovuttajakin ehtii mukaan!

Tervetuloa uusille ja pikaista plussaa!

Plussapuhureita kaikille!:talk017:talk017:talk017
 
lucky: Minä komppaan kyllä tyttötiikeriä ja be:tä. Siispä älä syytä pelkästään itseäsi, vaan kyllä aina noihin riitoihin tarvitaan kaksi osapuolta. Ja jokainen meistä tekee elämässään virheitä ja aina kannattaa yrittää, jos vaan molemmilta löytyy tarpeeksi tahtoa. Jaksamisia vielä! :Heartred
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Olitte taas kirjoitelleet jotain 150 viestiä... Huh, mikä tahti! Meinasin, että yritän taas enemmän mukaan tänne ketjuun tuolta taustalta, mutta ei taida onnistua tällä tahdilla. :eek:

Diku
, mulla ekat menkat keskenmenon jälkeen kesti "ihanat" 12 päivää, joista 5 päivää ensin tiputtelua ja sitten aukes vasta hanat. Taustalla siis imutyhjennys, jos et muista. Muutenkin keskenmenon jälkeen näköjään vähintään joka toisessa kierrossa vakio tämä niukka vuoto, ennen kuin alkaa kunnolla. Liittyykö se nyt jotenkin sitten siihen, että keltarauhasen kanssa on jotain vikaa? Voi perseen suti...

Kylläpä pisti miminkin puolesta vihaksi toi kohtelu kunnallisessa terkkarissa! Ei toi kunnallinen näköjään vaan toimi, pitäisi olla jokaisen joku kroisos, että voisi mennä samantien hoidattamaan itseään yksityiselle sektorille.

Beislalle tsempit ihmeellisen välivuodon kanssa... Ärsyttävää! Tavallaan toivoisi, että se olisi ovis, ettei nyt mitään sen epämääräisempiä vuotoja. Toisaalta kuitenkin toivoisin, ettei se kuitenkaan vielä olisi ovista, ehtis limakalvo vielä hetken paksuuntua ja luovuttajakin mukaan tähän kiertoon!

Luckylle voimia! Toivottavasti saisitte miehesi kanssa puhuttua asioista kunnolla, pyydettyä molemmat anteeksi tekojanne ja sanojanne, saisitte tehtyä sovinnon ja puhtaalta pöydältä eteenpäin. Teit väärin, kun läimäytit, mutta viestiesi perusteella ei ole ensimmäinen kerta, kun miehesi loukkaa sua sanoillaan ja saa sulle pahan mielen. Hän tekee ihan yhtä väärin sinua kohtaan silloin.

Be, minäkin näen sun testissä toisen viivan! Nyt vaan testailet uudestaan silloin sunnuntaina, näyttää siinä vaiheessa varmaan digilläkin jo raskautta. Varovaiset onnittelut!

Joku oli joutunut pettymään Kelan tahtiin hoitaa asioita, nimimerkkiä en nyt millään muista. Toivottavasti asiat lähtevät pian lutviutumaan, niin pääsee teidän pieni prinsessa jatkamaan terapiaa!

Täällä kierto vaihtunut. Kp1 masistelut masisteltu ja kohti uutta kiertoa. Suuria odotuksia ei tälle kierrolle ole. Ovis osuu todennäköisesti työmatkan ajalle.
 
Mimi pistää vihaiseksi tuo!!! Miten voi toisilla olla niin eri käytäntö?

Lucky voimia miehen kanssa.<3 Eikö miehesi joskus aikaisemmin jo sanonut ettei haluakkaan lasta?
 
Minniee kiitos :) Juuri tuota vähän pelkäänkin, että onko jokin vialla kun digi näytti negaa..

Esikoisen raskaudesta olin varma silloin kun tuli kiinnittymisvuotoa. Muita oireita turvonneet ja arat rinnat sekä aamuinen pahoinvointi. Plussaonnea sinne! :)
Kyllä se digi jo huomenna antaisi sulle taatusti raskaana tuloksen. Itse täällä kuumeisesti odottelen kk alkavan. Muita oireita ei ole, kun lyhyt pinna. Joka kyllä enemmän taitaa kk oire olla kuin raskausoire :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
APUA, oon lukenut varmaan 20-30 sivua ja hyvä et muistaa kuka oli mitä ja kenelle ja missä.. mut oli pakko lukee!

Be, on siinä sun testissä 2 viivaa :dummy1:

Lucky, koittakaa sopia asiat miehesi kanssa. Sen verran kun sun tekstejä on lukenut ja sillain sinuun tutustunut vaikutat ihanalta naiselta!! :Heartbigred


Pepe, halaus sinulle ja miehelle!!! toivottavasti juuri tää kierto olisi onnistanut ja juuri se 1 normaali ja oikeinpäin kulkeva olisi löytänyt perille!!! :Heartblue:Heartpink:Heartred:sign17
niin ja pepe, mä haluaisin lukee sun kirjottamaa blogia, saanko? :)


on. kp 25/28 dpo 9-10 aikasemmin oli jotain ""oireita"" ei niistä enää mitään tietoakaan.. Innostuin niin paljon asiasta et tää on se meidän kierto ja nyt tärppää, ei tarvitse mennä tutkimuksiin, et oli pakko pudottaa jalat takas maan pinnalle ennen kun täti tulee. Mua pelottaa hirveesti ajatus et ens viikolla soitan jonnekkin lapsettomuusklinikalle ja vaan joudun myöntää et aikaa on menny hirveen kauan eikä luomuna näköjään onnista, nyt on siis jossain jotain vikaa. Mua myös pelottaa, et jos jossain onkin joku iso "vika" ja joudutaan kunnon hormoonihoitoihin ja koeputkihedelmöityksiin.. En koskaan uskonu et joutuisin mennä lääkäriin kysymään miksi!? Aina vaan varoteltu et raskaaksi tulo liiankin helppoo.. joo niin varmaa :sad001:mad:
Onneksi on kohta talviloma ja saan vähän rentoutua ja suunniteltiin jo tyttöjen kanssa reissua viroonkin ja ei varmaan koskaan olla missään oltu vaikka ollaankin aina tunnettu. Hassuu miten ei koskaan oo vaan aikataulut yhteen osunu.:Heartred
 
Mitäs tää nyt sit on? Pääsin tuhruilustaviimein eroon ja heti pukkaa ovislimoja :eek: nyt vasta kp11 ja normaalisti plussan oon tikuttanut kp 15 tai 16. Söin lääkärin luvalla viimiset clomit tässä kierrossa ja niitä oli 3tbl vähemmän, kuin normaalisti, voisko ovulaatio tulla sen takia aiemmin? Tekis mieli hakea kaupasta testit, mutta samperin lääkäri kielsi tikuttamaata ovulaatioo. :confused:
 
Lucky, voimia teille, kumpa saisitte asianne ratkaistua. Tuntuu siltä, että sä ainakin tiedostat että molemmat on tehny väärin. Kunhan sun mieskin tajuaa sen...

Milttis, hyvä että luovuttaja sentään otti yhteyttä. Ymmärrän että voi tulla äkillistä menoa josta ei halua kertoa, mutta vois silti pahoitella. Kannattaa toisiaan keskustella aiheesta. Hyvä että lääkäristä oli apua.

Starling sepä se, en itsekään tiedä kumpaa toivoisin. Mutta nyt vaimo onkin tulossa kaupungille, niin tuo mulle ovustestin että saan mielenrauhan.

Mymmelisti, varmasti pelottava tilanne. Voimia, jos tulee tilanne, että pitää soittaa.

Myy, komppaan mymmelistiä, kellistä miehes varalta. ;)

On. Mulla siis se tilanne, että vika työpäivä. Yt:t tuli ja poisti meijän koko yksikön. Paska fiilis kyllä. No joo, mun työtehtävät on muuttuneet ainakin vuoden verran huonompaan suuntaan, mutta työporukka ja pomo on ihan huippuja, harmittaa lähteä, eikä uutta työtä ole vielä tiedossa. :( No, kai se elämä taas pian voittaa.
 
Starling; Kyllä on ollu pitkät menkat.. Muuten olisin tyytyväinen vähäisempään vuotoon,mutta kun mietityttää ettei aloita letroja jos sieltä onkin tulossa tulva vielä.Kyllä on ärsyttävää :wideyed:
 
Beisla: Harmi juttu nuo yt:t ja toivotaan, että sinä saisit pian uuden työn. Nyt on kyllä harmillisen huonot ajat työmarkkinoilla tai varmasti toki riippuu siitä, että mitä töitä hakee. Itseä vaivaa toisinaan se, kun minullekin on luvattu vakkarityö heti, kun saadaan lisää asiakkaita firmaan, mutta eipä sitä ole vielä näkynyt. Olen kyllä huomannut miten firman johtajat ovat tiukentaneet koko ajan noissa raha-asioissa, esim siinä, että sijaisten palkkaamiseen sairasloma aikoina on tullut tiukat rajat ja usein joudutaan tekemään vajaalla henkilömäärällä työt. Anteeksi tämä avautuminen tähän väliin, taisin mennä vähän "sivuraiteille", mutta pointti oli se, että nyt on haastavat ajat.. Tsemppiä kuitenkin Beisla sinulle!
 
PepeXXL: juu on ollu aikaisemmin epävarmaa ja tullut tunne ettei osannut päättää. Syyksi monesti sanonut että kunhan sanoi kiusatakseen jos kinasteltu jostain. Paljon oon antanut periksi ja ollut vain hiljaa omista mielipiteistäni, sekään ei ole ollut hyvä koska sitten on kysynyt että mikä vaivaa. Sitten sanoo että oon niin tuiman näköinen. eikä välttämättä mikään vaivaa oikeesti ja sitten ahistun siitä että pitää ilmeistä tai olemuksesta jotain tietoo kerätä. Ja sit sanon mitä ajattelen ni siitä tulee palautetta että Ompa tyhmiä ajatuksia tms. Tosi epäselvästi selitetty mutta sitä ajoin takaa että mikään ei oo hyvä. Aina joku vasta väite.... esim. ukko: mikä sinua taas vaivaa? Minä: ei mikään. Ukko: naamas on tuon näkönen minä: en mahda ulkonäölleni mitäön. ehkä väsyttää ja olis kiva jos joskus vois jotai tehdä yhdessä esim. Katsoa elokuvaa illalla. Ukko: etpä oo ehdottanut minä: et oo sinäkään ja jos on jotai kysyny ni on joku muu syy, yleensä jo nukut kun saatu poika nukkumaan ukko: samat sanat sulle jos jotain ehdotan esim. Puuhastelua (klo 2 kun olen jo nukahtanut) ni et suostu). Minä: niin. Kummassaki meissä on vika, mikä olis ratkaisu. Ukko: en tiedä ja sit on hiljaa loppu illan minä: illalla. Pääsiskö kainaloon. Ukko: no tule. (On kuitenki selin muhun päin eikä tee elettäkään kääntyäkseen). Minä: en pääse kainaloon, käänny. Ukko: haluan olla nyt näin päin kun näin hyvä olla. Minä: joko sanon ettei oo kivaa tollanen tai sit oon hiljaa ja käyn pettyneenä nukkumaan tai otan ukon kainaloon.... Tällaista meidän arki. :0 ja sit se välillä kärjistyy oo sellanen että herkästi korotan ääntä jos mua ei kuunnella japuhutaan päälle tai alkaa vettuilemaan jotenki. Sit ukko ei tykkää siitä ollenkaan. On vaan tunne etten saa asiaa ilmaistua kun ei kuunnella... En vaan jaksa taas enää yhtään tästä asiasta keskustella. Pitäis olla joku erotuomari joka sivusta näkisin meidän keskustelut ja osais vähän ohjata sitä järkevään.... mutta pitäis olla joku hyvä pariterapeutti joka pääsis myös ukon ajatuksiin... Minä nyt oon erittäin avoin ihminen ja tosiaan syytän itseäni ihan kaikesta vaikka tiedän todellisuuden. Olen kaikkea sitä mitä ukko on mulle suutuspäissään sanonut. Olen syypää vanhempieni alkoholismiin (oma ajatus) vaikka tiedän etten ole. Otan niin herkästi itseeni sanomisista ja todella herkkä ihminen. Kuuntelen muitten ongelmia mielellään ja olen kaikkena tukena ystävilleni ja ukolle niin jos se joskus mulle avautuis. Eilenki sanoin että voin hieroa hartioita tai tuoda särkylääkettä ja vettä jotta olis parempi olla. Ni ei kelvannut.
 
Myy, perhesuunnitteluneuvolaan soitin. Sain onneksi kiinni myös sen terkkarin joka sen lähetteen lupas, niin kuulemma nyt on laitettu lääkärille kyselyä että kuinka edetään, eli se päättää viimekädessä kaiken. Nyt sit taas ootellan huomiselle tai maanantaille.

Vähän kyllä kiukuttaa kun saman katon alta saa eri vastauksia :/
 
Takaisin
Top