Raskaaksi 2015

Mymmelisti tietty. Mut se on vasta alussa.

http://odotammesinua.blogspot.fi/

Lucky Larissan teksti näin jälkeen päin luettuna kuulostaa aika samalta miltä tää on munkin korvaan kuulostanut.
Tsempit sinne!

Mimi hyvä että nyt sait asian eteenpäin kuitenkin :)

Murkku nyt hyödyntämään ;)

Ja kaikille muillekkin plussatuulia <3

Täällä mies aamulla nauroi tuota määrää pillereitä yms mitä joutuu ottamaan. Kaiken ottaa mukisematta. Ihana <3 äidin ystävä soitti tänään ja sanoi kun kerroin tuosta 2kk odottamisesta, että ehkä se on tarkoitettu mahdollisuus homeopaateille joita tänään tuli postissa sekä muille dropseille. (Hällä hyviä kokemuksia just tästä homeopaattisesta.)
 
Pahoittelut SannaMiia, jos tosiaan ne menkat päättää alkaa :sad001

liliina, ei toi ole ollenkaan överit. Mulla oli yhteen väliin noin 20 testiä jemmassa. Nyt on "enää" 2 digiä ja 3 Davidin herkkää puikkoa. Plus ovistestejä joku 6 :grin

Tosta "yön yli vaikuttamisesta", täällä palstalla luin joskus jonkun laittaneen kuukupin yöksi puuhasteluiden jälkeen ja siitä kierrosta oli tärpännyt. En oo testannut. Vielä :grin

pepe, alan sun blogin lukijaksi :) Ja ehkä toi 2 kk odottelua on jotenkin "tarkoitettu", ehkä juuri noin mitä äitisi ystävä sanoi. Toivotaan!
 
Nyt naiset, yök! Ei ikinä yön yli! :D joka paikka märkänä ja valuu ja yöööök! Vai tuleeko mun supermieheltä vaan niin paljon tavaraa? :D jos ei mene suihkuun niin saattaa tunninkin päästä valua :o
 
Psykoenkeli, täällä saattaa valua useampaan kertaan vielä seuraavana päivänäkin. Vaikka olisi peseytynyt. Joo, sori ällöosastoa :grin
 
Mä käyn AINA vessassa hommien jälkeen, on ihan pakko :D Mulla on itelläkin sen verta märkää tuolla, että kun siihen vielä lisätään tuon ukon mehut, niin usein valuu jo reisiä pitkin matkalla (yöks!) :D Mut kyllä silläkin taktiikalla on neljä kertaa kaks viivaa tikkuun saatu ja kaks tenavaakin on ilmaantunut ;)
 
Larissa osasi upeasti kirjoittaa ajatukset Luckylle.
Meillä kans tulee tuotetta vielä seuraavanakin päivänä runsaasti!
 
Ja kyllä usein silti joutuu vielä aamulla laittamaan siteen, kun seur päivänäkin vielä valuu :rolleyes: Yöllä maatessa ei vessareissun jälkeen enää valu, mut aamulla kun nousee niin jo vain tietää mitä on illalla tullut tehtyä :D
 
Azalea, sama homma :D sitä paitsi, toisessa tapaamistilassa ei oo vessaa niin joutuu kipittää aika vauhdilla lähimpään markettiin :D
 
Nyt taas omanapailua vaan...
Kyllä vähän ärsyttää että täti päätti tänään saapua. Ei niinkään sen takia, että tässä kierrossa ei tärpännyt vaan siks, et nyt ei sit osaa taas yhtään ennustaa tätä kiertoa. Mut lähdetään siitä et nyt on kp 1/29-34. Katsotaan mihin tää tästä muokkaantuu. Jos vaikka tikuttelemalla sais oviksen bongattua tässä kierrossa.

Mut on kyllä oudot menkat, tai siis normaalit oireet kuten kovat kivut ja jatkuva nälkä puuttuu. Päin vastoin koko päivä ollu vähän huono olo eikä mikään maistu. En oo syöny oikeestaan mitää.. ja niinku eilenkin illalla, palelee ja lihaksia ja päätä särkee. Inhottava olo. Onneks kohta voi jo mennä nukkumaan. :)
 
Itseäni kyllä valitettavasti ällöttää kovasti se, kun "tavaraa" valuu, vaikka miten kävisin vessassa ja pyyhkisin. Ja hyvä, etten oo ainut, joka ei tykkää tuosta yön yli vaikutusajasta. Mä jo aattelin, että oonko mä nyt ihan epänormaali ja onko tuo se juttu mikä edesauttaa paljonkin raskautumista. Tai voi olla, että se oikeasti auttaa ja mitä sitä nyt nainen ei tekis raskaaksi tulemisen eteen..
 
Silv: Hyvä kait sitten jos roikkuva peppu on hyvä enne :) Tosta naapurijutusta en oikeen osaa sanoa, meillä ei enää tässä ole oikein varsinaisia naapureita, on vain yritysten toimistoja ja esim. huonekaluliike. (kai kohta joku tosta läheltä tulee soittaan kelloa ja räyhäämään...)
 
Siis älkää nyt luulko että se on minusta jotenkin normaalia nukkua mällit sisässä! :D :D ei todellakaan.. aina heti suihkuun ja laitan aina vaikka pikkuhousunsuojan tms kun ällöttää kun sitä tavaraa valuu housuille vielä pitkään!!.. MUTTA tämä raskautumisjuttu on niin eriasia joten oviksen lähipäivinä tai siis iltoina jos touhutaan ennen unia, laitan pyyhettä alle ja nukun tavarat sisässä :D se on ällöä mut sit aamulla pesen tyyliin juuriharjalla ja suihku toosassa kaikki maholliset pois :D

Naurattaa kun viime yrityksillä kerroin kaverille että "hei onko outoa ja noloa kun nukuin mällit sisässä kun yritetään lasta kaikin keinoin?" Niin hän totes että "ei ole outoa, mä teen niin joka kerta etten käy pesulla, on niin raukea olo ettei jaksa nousta." :O JA sen jälkeen kerto vielä että hieroo naamaankin sitä mälliä niin pysyy rypyt poissa!!! :O :O :O Sen jälkeen oma touhu ei tunnostanut enää yhtään oudolta tai ällöltä :D
 
Täällä kans yks jonka viimosin raskaus sai alkunsa yön yli muhituksesta ;)
Mökillä vielä oltiin missä ei sisävessaa ja useampana yönä annoin jäädä sisuksiin ja sieltä se plussa tuli! Greippiä vetelin kanssa,kuten ekassakin raskaudessa.
Harmi ettei nykyään oikein onnistu moinen,kun kuopus nukkuu perhepedissä ja reisillehän ne valuu jos muualla hommailee ja sit nukkumaan hipsii ;)
Nyt on sit vaan tullu maattua hetki paikoillaan jos mahdollista ettei ny suoraan vessaan oo rynnänny.
Ei täällä kyllä onneks oo ongelmaa et seuraavana päivänä enää lorahtelis,jos on illalla valutellu.

Mulla on ollu maha tänäänkin ihan sekasin :/ pöh,mikä lie.
Molemmat lapset heräs jo 05.20 aamulla,mutta kuopus kupsii edelleen hereillä. Jospa kohta pääsis huilimaan :)
 
Mäkin testaan sunnuntaina. (ja ehkä huomenna ja lauantaina, onhan se niin mukavaa heittää rahaa kankkulan kaivoon )

Niin niistä oireista ennen plussaa, nyt kun oon muistellut, niin mulla ei oo ollu mitään oireita. Sitten vaan oon testannu kun kuukautisia ei oo kuulunut, enkä muista kuinka monta päivää oletetun tädin vierailupäivän jälkeen. Kauheesti ei plussauksen jälkeenkään oireita paitsi esikoisesta ja tuplien aikana oli vähän pahoinvointia.
 
Takaisin
Top