Raskaaksi 2015

Mimi; Onko teillä mahdollisuutta kääntyä yksityisen puoleen?
Mimmu; Kiitos :) Katson huomiseen,ellei muuksi muutu niin lasken eilisestä sen kp1.
 
On. Hitto että menee hermot noihin Kelan käsittelyaikoihin... Laitoin jo viimevuoden lopulla uudet hakemukset meijän toisen kaksostytön fysioterapiaan ja puheterapiaan, soitin tänään kelalle ja vieläkin ovat käsittelyssä! Tammikuusta piti jo terapiat jatkua, mutta nyt odotellaan :confused013 Niin meijän Suvilla on määrittelemätön kehitysvamma ja lihasten hypotonia, ikää on 3,5v. eikä vielä kävele ilman tukea eikä kauheasti vielä sanoja tule, mutta perässä tulee hitaasti ja varmasti :)
 
Be: ei ole nega!

Nyt on sellanen tilanne että ku jotain positiivista sattu ni tuli Sata kiloa peetä niskaan. Oon itkenyt koko viimeyön enkä tiedä tuleeko ukon kans ero. Jälleen kerran suutuspäissään/ tosissaan sanoi ettei halua lasta ennen ku meidän asiat on kunnossa. Sanoin että no ei sitten tullu mieleen aikaisemmin sanoa ja ei oo sekään asioitten eteen tehny mitään. Jankutti siitä "ei halua lasta" asiasta niin paljon että avarilla mättäsin sitä poskelle kun ei osannu lopettaa vaikka pyysin. Sattu niin veetusti kun ei voinu lopettaa... mää en enää suostu olemaan tuon leluna tän asian takia, enkä suostu olemaan ku ilmaa tolle. Menkööt kun vaan menis. Ihan sama. Kyllä se paljon vaati tuoltaki muuttumista jos multaki. Kummassakin vika. Mutta en oo suhteessa jossa joudun olemaan yksi joka tapauksessa eikä oo mitään yhteistä. Siltä musta tuntuu. Pidän taukoa nyt. Nyt en jaksa yhtään ajatella näitä, töihi lähdettävä ja itku kurkussa kun niin paha mieli eilisestä mottasusta ja raidasta ja ton sanomisista.
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Lucky; Voimia :hug013 Toivottavasti saisitte puhuttua asiat selviksi.Onko mahdollista et miehelläsi olisi paineita tästä asiasta?Joskus ne miehet voi sanoa tyhmästi jos pelkää oman miehisyyden ja siementen laadun puolesta..
 
Voi lucky! :( En osaa sanoa mitään järkevää joten lähetän vain halauksia ja voimia ja jaksamista! Toivottavasti saisitte tilanteelle pian edes jonkinlaisen ratkaisun.
 
Mulla on tänään erittäin huono päivä, ja känny ei päästänyt mua aamulla edes nettiin, niin nyt en ikävä kyllä jaksa vastailla.
Voimahali kaikille tarvitseville!
Be:n testissä näen hailuran, jee!

On. Vessassa kun kävin, tuli pieni tuhru paperiin. Kp 10 vasta, en ymmärrä. Ovisplussan oon saanut aikasintaan kp12, eli itse ovis kp14 (-18). Äää, tänään en tosiaan kaivannut tätä! Ovistestit tietty kotona, mun pitäis tänään olla tosi myöhään kotona mut en tiedä pitäiskö käväistä sittenkin mielenrauhan vuoksi, vaikka tulis paljon ees-taas kulkemista. Äää. :( Sori napailu, tää päivä vaan on ihan pyllystä.
Muoks. Piti vielä kysyä, että eikö ole niin, että jos oviksen aikaan tulee verta, silloin on jo munasolu irronnut?
 
Muokattu viimeksi:
  • Tykkään
Reaktiot: be
Be, mun mielestä ei oo nega, toivotaan parasta! :)
Lucky, toivottavasti saatte nopeasti selvitettyä jonkinlaiset välit, voimia!
Täytyypä hei kiittää vinkistä, jos vaikka pääsisinkin naapurikuntaan gynelle! Eipä tullut pieneen mieleenkään tuollainen :)
 
tyttötiikeri: Joo ei tuosta tädistä aina ota selvää.. Mutta siis kuten jo itsekin sanoit, niin ei tuosta oo varmastikaan haittaa, jos kierto lyhenee.

Mukkis: Tuo on niin väärin, että kun siellä kelalla ei hoideta ajallaan noita hakemuksia kuntoon, niin pieni lapsi joutuu siitä kärsimään. Pistää kyllä niin vihaksi teidän puolesta! :angry5

lucky: Todella epäreilua mieheltäsi sinua kohtaan, jos hän on antanut ymmärtää aikaisemmin, että lapsia haluais ja nyt hän sanoo, että ei halua. Ja kun kerroit, että olet ilmaa miehellesi, niin ei sen todellakaan noin pitäis olla! Jokainen meistä ansaitsee tulla rakastetuksi ja välitetyksi ja kukaan ei ansaitse tuollaista kohtelua, jota sinä oot saanut. Toivottavasti saatte selvitettyä ja puhuttua asiat kunnolla. Tsemppiä tulevaan työpäivään! :Heartred
 
Olette kaikki niin ihania ihmisiä! <3<3 KIITOS KAIKILLE tsempeistä ja kannustavista sanoista! :) Jee, joku vielä onnitteli kun ite ei vielä meinaa ton digin jälkeen oikeen uskoa mitään. Eli mulla kait vielä jotain mahdollisuuksia! :)

Unicorn mulla on ollut todella säännöllinen kierto ainakin puolen vuoden ajan. Kuukautiset on tulleet aina kp28. Tosin nyt kun on aloitettu tämä yritys niin se varmaan saattaa venyäkin? Ainakin muutamalla on täällä just näin käynyt.

Olen pe-la vanhempien luona kylässä, joten sunnuntaina varmaan teen sen uuden testin. Uskon että
viimeistään silloin on viiva vahvistunut, jos raskaana ollaan.
 
Lucky87 Eikä!! :( Kovasti voimia!! <3 Toivottavasti on ollut vain huono päivä eikä tarkottanut sitä mitä sanoi..Toivottavasti saatte asiat kuntoon, Hali!
 
Niin en tiedä miten tässä käy. Itse tein väärin kun en halinnut tunteitani ja mottasin. Mies sanoi että opetellaan kunnioittamaan toisiamme ja pistetään lapsi asiat jäähylle siksi aikaa mutta se oli mulle liikaa kun asian ilmaisi niin että ei halua mun kans lasta ja sitten Jankutti asiasta nii paljon. Sanoin sille että tekis mieli mottasta sitä ja se siihen että jos mottaset ni se on sit siinä, ero tulee heti. Mutta en mahtanut mitään sille kun vaan Jankutti siitä ettei halua ni.... en vaan mahtanut itselleni mitään.... Yritin selvittää puhumalla/itkemällä asiaa jo ennen ku läimäytin sitä mutta ei halunnut selvittää sitä kun sillä koski päähän ja osittain puhu päälle. Ja mä oon sellanen että asiat selvitetään ennen ku nukkumaan mennään ni sitäkään en voinut sietää. :( mul on ikävä sitä miestä ja en kyl tiedä miten tän päivän jaksan töissä olla. On niin paska olo ku vaan voi. Ukko sano ettei aio murjottaa mulle mutta ei kuitenkaan halua mua lähellekään. :( ymmärrän ku oon tällainen paska ihminen. Miten joku ees koskaan vois rakastaa minua kun en hallitse sanojani tai tu tunteitani. Lapsi asian voiskin laittaa jäähylle jos tosissaan tilanne saatas korjaantumaan. Molempien pitäisi tehdä asialle jotain eikä vaan pelkkiä sanoja et pitäis. Kummanki pitäis mennä itseensä ja miettii miten minä voin tilannetta parantaa. Itse ainaki oon sen verran itsekeskeinen että herkästi tulee ajateltua vaan sitä että mä en oo saanu huomioo tai mulle on annettu pakit jostai jos oon lähelle tullut. Oon niin saakelin läheis riippuvainenki...
 
Muokattu viimeksi:
Be: Plussa tuo on , onnea <3 Itse sain tuollaisen plussan ja digillä negan, mutta seuraavan päivänä alkoikin vuoto, eli varhainen keskenmeno. Mutta ei se plussa noin vahva ollut. Ihana nähdä noita plussia, varsinkin noin selviä.

Itsellä menossa kp27/26-28 yleensä se kierto sen 26. Mutta ei tässä viitsi alkaa vielä testailemaan. Munasarjoja nippaa kyllä siellä täällä, että tiedä sitten saanko kuukautiset ilostuttamaan huomenna, kun 10h työpäivä. Niiden kipujen kanssa töissä yhtä helvettiä. :D Ärsyttää, kun olen niin huono tarkkailemaan itseäni, etten osaa oikein sanoa juuta enkä jaata. Mies tenttaa kokoajan, tuntuuko että raskaana jne. Oon vaan huulet pyöreänä"öö" :D
 
Kertokaas aiemmin plussanneet millaisia oireita teillä oli ja mistä tiesitte olevanne raskaana? :) Kiitos.
 
en osaa muuta lucky87 sanoa kun että voimia :hug013 ehkä tarviitte nyt molemmat hetken ajatella puolin ja toisin :Heartred
 
Lucky teit toki väärin kun läimäytit, mutta ei vika ole pelkästään sussa! Älä kultapieni ajattele että olet paska ihminen! Tai ettei sua kukaan voisi rakastaa! Ei tässä tietenkään voi täysin teidän tilannetta tietää, mutta joistain sun kirjoituksista on saanut sellaisen kuvan että miehesi välillä on todella törkeä sua kohtaan... Ja jotkut miehet käyttäytyvät niin hallitsevasti ja alistavastikin että ne onnistuu kääntämään asiat just noin, että nainen tuntee itsensä suhteen pahikseksi, paskaksi ihmiseksi ja monesti myös tulee tunne ettei kukaan voisi ikinä rakastaa tai ettei itse edes ansaitse sitä... Mutta se ei ole niin! Sä ole Lucky varmasti ihana ihminen! Ja ansaitset ihmisen joka sua rakastaa. Et antaisi miehesi tehdä sulle tuollaista oloa... :(
 
Mimi. Minkälainen sairausvakuutus sulla on? Mä ihan huvikseni soitin mun vakuutusyhtiöön ja kysäisin niin meinasivat että vakuutukseni korvaa mun osuuden tutkimuksista yksityisellä ja kunnallisella. Meillä jos ei kesään mennessä tule plussaa sovittiin gynen kanssa et sit tutkitaan. Yksityisellä siis käyn. Mut ei meillä oo rahaa siellä mennä hoitoihin ja ne samat tulokset luonnollisesti käy kunnallisella jos joutuu sit hoitoihin. Kannattaa siis ottaa selvää.

Lycky: voi ei mikä tilanne :( kärsivällisyyttä ja voimia ratkaisuihin! Ehkä kannattaa antaa asian olla hetken aikaa.
 
Beisla halit ja tsempit sinne! <3

Lucky olen samaa mieltä Tyttötiikerin kanssa. Ja olen varma, että tuollaiset sanat ja loukkaukset saisivat ketä tahansa naista läimäyttämään miestä! Olisi miehesi voinut todellakin hallita sanojaan enemmän, kyllä hän varmasti tietää miten kovasti olet vauvaa toivonut. Etkä varmasti ole huono ihminen vaan ihana nainen, joka ansaitsee hyvän ja rakastavan miehen.

Mieti asioita kunnolla, syyllistämättä itseäsi! Toivon kuitenkin kovasti että jos rakastatte toisianne niin saatte asiat selvitettyä. Puhu miehellesi avoimesti kaikista sinun tunteista ja se mikä sinua loukkaa ja suututtaa. Puhuminen auttaa paljon ja toivottavasti miehesipyytää anteeksi sanojaan ja loukkauksiaan. Voimia!<3
 
Takaisin
Top