Raskaaksi 2015

Ps. Be: onko sulla yleensä epäsäännöllinen kierto?

Täällä oli keskustelua flunssasta ja raskautumisesta. Luin, että flunssa voi siirtää ovista ja taas toisaalta flunssa voi olla ihan varhainen raskausoirekin, kun elimistön vastustuskyky laskee alkion kiinnittymisen jälkeen. Tää varmaan olikin jo täällä.

ON sen verran, että tänään on kp 33/33-42. Ei tietoakaan menkoista. Flunssa mulla on ja tasainen päänsärky on ollut jo useamman päivän ajan. Mahaa vihloo satunnaisesti. Jänskättää!
 
Onko täällä muuten jollain vetäny maha aivan jumiin oviksen jälkeen? Vai onko tää nyt jotain muuta mikä nyt vaan sattu tuleen nyt.. Eilen vatsa siis aiiivan tukossa, ei mitään mihinkään päin.. Pehmityksellä luojan kiitos toimi tänään aamulla.. Alko olla jo tukalat oltavat.
 
Be: mä näen ihan selkeästi punertavan viivan, ei mikään viivanpaikka... Kyllä varmaan huomenna vahvistunut on. JEE!!!!

Noista unista vielä, mitäs tää tarkottaa: mun takapuoli yhtäkkiä oli sellanen roikkuva pussi, vähän niinkuin noi mun tissit imetyksen loputtua... :taunt005 Tosin eilen saunassa noi 5 ja 6v. naureskeli mun pepulle, kun kuulemma "hyllyy" kivasti! Kielsin heti moiset puheet...
 
Be ihan selkeästi on viiva testissä! Jos toi puukko oli 10 herkkyys? Ja digihän on 25 joten testaa uudestaan vaan! :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Be: selkeä plussa näkyy puhelimellaki ilman suurentamista, uutta testii vaa parin päivän päästä!! :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Be kyllähän siinä selkeä viiva on! Aika jännä että digi anto negan, mut eiköhän sekin plussaksi muutu. Tee sunnuntaina uusiksi? Toivotaan parasta!

Unista, mä heräsin just ja näin unta Criminal Mindsin Derek Morganista, jos joku on kattonu sarjaa... Siinä on kyllä ihanaa ja kuuma mies.... <3 sitä unta olis jatkanu pidempäänkin.... ;) :D
 
Jessus muuten kun tulee NIIN hyvälle tuulelle kun näkee tuplaviivat jonkun teidän testeissä!!! (unohtu melki ihan se että itelle tuli nega aamulla, kyllähän sen arvasin kun ei kuukautistenkaan pitäs viä alkaa, hätähousu...)

Pari läheistä kertomusta haluan jakaa siitä kuinka mahdottomasta tuli totta parin läheisen työkaverin osalta. Toisella takana yritystä vuosikausia ja 9 vuotta erilaisia hoitoja ja sitten 39vuotiaana vihdoin keinohedelmöityksellä onnistui. Tuplat siä kasvoi, valitettavasti toinen ei selvinnyt, mutta kuitenkin hänellä on nyt ihana terve pikkutyttö :) Toisella työkavereistani oli todella paha endometrioosi ja raskautumismahkut minimaaliset, mutta nyt hänellä on ihana vauveli 37 vuotta ikää äidillä. Eli kai se on niin että peli ei ole menetetty ennenkuin "fat lady sings".

Tsemppiä ja plussia kaikille!!!
 
Muurahainen, voi ei.. jaksuja oloihin! Ompa sulla ihananeuvolan täti kyllä ♥

Milttis, hienoa et otti yhteyttä mut ompa outoa ettei mitään selittele tai ees pahoittele :O Mut mistäpä sitä tietää minkälaista elämää toinen viettää ja mitä on voinut vastaan tulla suunnitelmia sotkemaan, joista ei sit kuitenkaan halua muille kertoa. Who knows.

Be, Kyllä mäkin tuossa haamulaisennäänihanilman suurentamistakin!
Oliko noissa samat herkkyydet ja mikä kp meneillään? Jospa ei vaan ois tarpeeks pitkällä vielä digiä ajatellen? :)
Testaat huomenna tai ylihuomenna uudestaam, tsemppiä jänniina ikoihin :)

Unicornilla jännät paikat!

Silv, mulle kävi päinvastoin ja eilen olin ihan ripulillaja maha kipeä :/

Tyttötiikeri, Derek on iiiihana! Sais tulla munki uniin ;)


on; kp19 ja munikset taas kipeät.. Ei jummarra. Kosketusarat, sattuu kun istuu ja sellasta tylppää pientä jomotusta muutenkin. Oon ihan älähelly kun niin juilasee aina välillä liikkeistä. Limojakin on. Tänään ois dpo 3.
Paremmin sopis aiempiin kiertoihin et ovis ois kp18-19 mut sillon kp 16 oli kyllä tosi vahva ovisplussa sylkitestissä ja maha myös kipeytyi. Ei auta kun katella ja ootella :)
Pupuiltu ei olla kp17 jälkeen eikä tällä alamahakivulla voikkaan, joten saa riittää ja kävi mitä kävi :)
 
Anteeksi taas oma napailu mut on hieman hämmentyneet fiilikset. Kp 30/34 (oletettu) ja oletettu dpo 9 muuttui ilmeisesti KP1! :o Tulipas puskista tämä....
 
be, plussahan tuo on! Ei apteekin oma valehtele :wink Tee myöhemmin, vaikka ylihuomenna, digitestiä taas. Onnea! :smiley-bounce016

Tyttötiikeri, tulipa siellä menkat puskista ja liian ajoissa :eek: Ei voi tätiä ymmärtää...

Kyfi, soittoa vaan noista tuhtuista sun muusta epäsäännöllisyydestä! Mulla on luteaalivaihe ollut noin 10-12 pv pitkä, mutta kiinnittymisen kannalta se on ihan turha, kun koko ajan tuhruttaa..

Unista oli puhetta, mulla oli kans kuumia tunnelmia viime yönä mielikuvitusmiehen kanssa (joka muistutti kyllä omaa miestä aikalailla :grin). Monesti oviksen aikaan näen unia myös julkkiksista. Suosittuja vieraita on olleet mm. Alexander Skarsgård, Ian Somerhalder ja Ryan Gosling :woot: Mie en näitä unia nolostele, lähinnä pidän niitä huvittavina :grin
 
Tyttötiikeri: mulla kävi vähän samat joulukuussa, kun menkat yllättäen alko kp29/31-32.. Yleensä kierto vaan pitenee ja pitenee.
 
Silv, viittisikkö kattoa mitä vois merkitä uni kun viimeyönä natsit piiritti minun perheen talon ja alkoivat kasata pommeja talon seinän vierille. Yritimme perheen kanssa piilotella sisällä ja olla hiljaa. Toivoin etteivät natsit räjäyttäisi koko taloa suorilta tai ampuisi meitä heti vaan kuuluatelisivat ensin ja saisin ehkä tilaisuuden paeta. Koitin samalla kovasti muistella miten tämä elokuva menikään ja selviytyikö meistä kukaan.

että tämmösiä ohjelmia siyä on yöllä kateltu.
 
Joo, ei mua sinänsä haittaa jos kierto lyhenee 29 päivään. Yllätyin vaan kun en yhtään osannut odottaa niitä vielä, ei ollut mitään normi menkkaoloja. No, tälle kierrolle on varattuna ovistikkuja, niin josko ens kierron olis vähän paremmin kärryillä. :D
 
Hei kamoon naiset, mä luen viestit vikana, kun meen nukkuun ja taas aamulla, kun herään ja silti oli yli 20 lukematonta viestiä!!

be, kyllä mäkin nään toisen punertavan viivan. Ja mä en yleensä ikinä nää yhtikäs mitään.

Diku, voi hyvin olla, että kaavinnan jälkeen vuotoa tulee vähemmän kuin normaalisti. Tai vaistaavasti sitten sairaan paljon.

Murkku, kyllä tuo voi hyvin olla ovisplussa. Testaat vielä huomenna niin sittenhän sen tietään.
 
Huoh. Soitin neuvolaan, ei olis vissiin kannattanu.
Eipä saadakkaan kuukauden päästä lähetettä! Tää terkkari oli kuulemma 100% sitä mieltä, että se vuosi katotaan siitä viimesimmästä keskenmenosta. Eli, me saadaan varmaan sit heittää hyvästit näistä haaveista että toinen lapsi joskus tulis.
Vuotojen epäsäännöllisyyden laitto keskenmenon piikkiin.
Voi elämä kun taas ärsyttääääääääää!!! :sad010

Be, onnea plussasta! :Heartred
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Takaisin
Top