Raskaaksi 2015

Milttis: hyvä että otti yhteyttä kuitenki. Tee nyt sen kans selväksi ettet pakota jatkamaan mutta olis kiva tietää jos ei halua enää vaikka ei syytä kertoiskaan....
 
Niistä tulee molemmista, ainakin mulle, vähän ristiriitainen tunnelma :D ethän sä nyt vaan voi hakea uutta pillerireseptiä perhesuunnitteluneuvolasta?? :D tai myöskään sada lapsettomuuteen apua ehkäisyneuvolasta :D ei se vain mitenkään käy päinsä :D
 
sitä mieki :D ei vaa käy järkee.. enemmänki kun laittaa seksuaalineuvonta tai sit joku naisten päivystys... kunha joku järkeensäkäyvä noi nimet on niin persiilleen nimetty että iteki miettii että voinkohan mie kysyä mun nykyisestä ongelmasta ehkäisyneuvolasta.. mut pakkohan niiden on auttaa mua siel ja luulis että sieltäki sais lähetteen verikokeeseen kun kerta papa-kokeitakin tekee :D
 
Mimi puhu 23 päivän kierrosta. Mulla on 25 päivää ja oon kans ollut huolissani. Kysyin gyneltä asiasta ja se sano et 23 on ehdoton minimi ja oviksen ja menkkojen välissä tulis olla ainakin 10 päivää. Mulla alkaa nykyään jo dpo 10 menkat, eli siinä on mun seuraava huoli...
On menny ihan taustailuksi ku on niin paljon töitä ku ehtii tekemään. Nyt vihdoin nukkumaan. Öitä naiset!

Ai nii, ei voi käsittää tota ettei saa muka lääkäriaikaa!!
 
Täällä tuli testailtua heti aamusta. Alussa luulin näkeväni jotain, mutta kyllä toi negalta kuitenkin vaikuttaa. Varmistin myös digillä ja ei raskaana näytti. :( Ärsyttävää viikko kun ei ole plussia ilmestynyt vielä! Plussatuulia loppuviikkoon muille! Jos ei menkat ala, teen uuden testin varmaa su-ma. Ei kyllä ole sitä plussatoivoa enää..

ImageUploadedByVau Foorumi1423110198.756012.jpg


Muoks. Tänään siis kp 28/28.
 
noista tuhruista ni ainaki mitä ite lueskelin ni voi tulla esim ihan ovulaatiovuotoakin 3-10pv ovulaation jälkeen... täällon nyt joko kp26/28-35 tai sit kp7/19(!?)-35...ota tästä nyt sit selvää... piti itekin hiukkasen jo katella noita numeroita mihinkä vois soitella jos nyt ei tässä muutaman kuukauden aikana tärppää.
 
be, kyllä mun silmään näyttää haamulaiselta tuo testi! Vähän sivussa kylläkin tuosta testialueen puolesta, mutta johtuiskos kuvakulmasta tai jotain...? Toivottavasti seuraava testi näyttää jo selkeitä viivoja! :happy:
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Kyllä siellä Be viiva on !! :) vahvistumista !
Älä huoli, ei digi välttämättä näytä vielä plussaa :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Vesta & Mariska
Kiitos kun annatte toivoa! <3 Kun tein tuon apteekin oman testin, tulos hymyilytti koko ajan, mutta clearbluen digi olikin iso pettymys! :( Menkkakipujakin on kyllä..
 
Mukavaa torstaita teille naiset :)
Be; Nään kanssa siinä viivat,vahvistumista super paljon :Heartred Varmaan huomenna jo digi olisi raskaana :thumright
Kyfi86; Joillain sitä ovulaatiovuotoa tulee ja vanhempi mies gyne sanoi aikanaan"super hedelmällisen kierron merkki",en osaa varmaksi sanoa onko asia näin..
Milttis; Hyvä kun otti yhteyttä.Toivottavasti on jatkossa tavoitettavissa.
Mimi; Liisu kirjoitti hyvin.Mulla ei ole lutis kuin sen 9-10 päivää luomuna ja se oli liian vähän kun täti on kylässä yli viikon.Eli kyllä soittaisin silti :wink
On; Täti tuli eilen ihan puskista. :smug: Propsit siitä sille,kerrankin oli odotettu vieras :happy: Yleesä tulee heti reilusti lorisemalla mutta nyt aamullakaan ei lorise.Eli mistä lasken kp1 alkavaksi? Ohjehan on että jos vuoto alkaa ennen klo18 niin siitä päivästä,klo18 jälkeen niin on seuraavana päivänä kp1.Vai voiko kaavinta nyt vaikuttaa näin paljon vuotoon?
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Be, kyllä munkin silmään kaksi viivaa piirtyy, nyt vain vahvistumisia! Eli sunnuntaina uudestaan? :)

On: mitä mieltä olette, olisiko tänään eli toi alimmainen testi ovisplussa? Tänään siis kp 16. Leffaviivoja en viime kierrostakaan saanut. Viime kierron vahvimmat viivat oli just kp 15 ja 16.
ImageUploadedByVau Foorumi1423114822.162532.jpg
 
Be, haamu, ihan varmasti!

Mimi ja Liisu, silloin kun mulla viimeksi oli luomukierto, kierto heitteli 21-36 päivän välillä ja tädin vierailu kesti vähintään 8 päivää, YTHSn lääkäri sanoi, että tuo on vielä ihan ok :p Ei ollut mulle, tasasin pillereillä. Saa nähdä, millaiseksi kierto nyt pillereiden jälkeen muodostuu (tai toivottavasti ei selviä, voin paneutua asiaan paremmin esim. 9kk päästä).

Eilinen menkkamainen juilinta muuttui iltaa kohden vaan oudoksi alavatsakivuksi ja etova olo palasi. Kaveri oli tehnyt peurapiirakkaa, enkä pystynyt edes maistamaan, kun teki niin häijyä.
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Be, kyllä minäkin siinä haamun näen! :) uutta testiä vaan kehiin jossain kohtaa :)

Äh, ja töistä myöhästytty -.- ensin ei millään nukutuksi, pyörin kolmeen asti. No eihän siinä sit millään herääkään, luulin herätyskelloa radioksi..
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
hah Diku tuohan ois tosi positiivista :woot: tosin aika paljon muitakin (ei niin mukavia) vaihtoehtoja löyty kummalliselle välivuodolle:nailbiting:
 
Be kyllä siinä viiva on!!!! Tee uus huomen aamulla :) mulla oli ihan sama ku esikosta plussasin sillo ku menkkojen ois pitäny alkaa, tikkuihin tuli just ja just silmin nähtävä viiva ja digi sano no no.... olin jo heittämässä hanskat tiskiin mut seuraavana aamuna uusiks ja sieltä tulikin raskaana 1-2 ♡ kokkeile huomenna uudestaan :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Heippa! En ole hetkeen kirjoittanut mutta lukenut kyllä. On aina niin kiire ettei ehdi keskittyä kirjoittamiseen. Täällä on näyttänyt muutamalla olevan ikäviä uutisia joten empaattinen ajatuksia sinne suuntaan.
Hienoa tässä ryhmässä on se että aina kohtuu usein joku plussaa, kuten be. Kyllä minunkin silmiin haamulainen näkyy :)

Mä oon nyt pari päivää tikuttanu ovista vahvahko haamu on ilmaantunut ja eiköhän tuo viikonloppua kohden vahvistu. Yks ilta oli ihana tuota pari päivää sit kun minä jo vähän nukuin ja mies tuli sit siihen ja minä olin vähän pöpperöinen ja jotain viel tästä vauva - asiasta sanottiin niin se vain tokaisi että kyllä hän sitä kovasti haluaisi. Se on ollu myötämielinen koko ajan mut nyt ekaa kertaa minäkin sen sisäistin et se sitä kovasti toivoo <3
Niin ja aiempaan ammattikeskusteluun jos joku sellasen muistaa, mulla on kauneusalanyritys.
 
Kaikki on vielä mahdollista be! Mä tein kans esikoisesta negan, kun menkat jäi pois. Plussa tuli vasta sitten viikon päästä. Toisilla se hormoni nousee vaan vähän hitaammin kuin toisilla. Testaa muutaman päivän päästä uudelleen, jos tätsyä ei näy. :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Takaisin
Top