Raskaaksi 2015

Dreamer, se uni onkin niin paha sen takia, että se ei sitä nähdessä tunnu yhtään pahalta :D Ja sitte on "morkkis" siitä mitä on yöllä tullut kateltua :D
 
Larissa ja Beisla, aivan älytöntä juu touhu täällä tk:ssa. Hoitaja sano, ett "sillä viikolla voi alkaa soittelee, mut älä maanantaina", eli varmaan kaikki soittelee maanantaina ja multa menee TAAS ohi... :(
Plussaonnea Sannamiialle! :)
 
Voi ei tekstiä tullu niin paljon, että oon ihan pihalla ! Täytyy selvästi ladata sovellus puhelimelle :angelic: Omasta tilanteesta sen verran, että vihdoin alko menkat !! Olin jo ihan sekoomassa, että missä ne viipyy.. Nyt yritän saada selkoa kierrosta ja ehkä tikuttamaan niin löytyis (ehkä) se oviskin :wacky:
 
skippi: tärppionnea uuteen kiertoon :)
azalea: kyl se siun painajainen jää jossain välissä unholaan :) ja nehän on vaan unia... nimittäin mieski seurannu joskus vierestä kun mie harrastan seksiä unissani :D enpä kyl oo kertonu kenen kanssa sitä tuli unessa sitä tehtyä :D
 
Huoooooh! Hanat aukes ja kp1 (taidan merkata sen vasta huomiselle kun kello on kohta puolenyön). En siis taidakkaan soittaa yhtään mihinkään maanantaina. Eiks 23päivää oo vielä ihan normaalin rajoilla? Nehän nauraa mulle jos soitan tästä :D :smiley-angry003
 
Noi on kyllä ihan ihme hommia noi terveyskeskuksien ajanvaraushommat... Just se et ajat o täyteen varattuja, ja sit kun ne ei saa lääkäreiltä välttämättä kun kuukauden, tai muutaman viikon ajat kerralla, niin eihä ne voi niitä sitten tietenkään sen pidemmälle antaa. Et jos lääkärit antaa maaliskuun työaikana vasta vaikka kahden viikon päästä, niin eihän ne ajanvarauksessakaan voi aikoja varata.... Jotenkin vaan tuntuu et nykyään on ihan mahdoton päästä lääkäriin. Jos on akuutti asia niin on pakko mennä päivystykseen ja siellä saakin istua tunti tolkulla.....

No joo, se siitä...
Taitaa olla joku pöpö ottamassa valtaa. Lihaksia särkee, palle päätä särkee, väsyttää... tosi kökkö olo. Ei olis aikaa sairastaa....
 
Täällä Mä taas oon taustaillut...

Pepelle iiiso hali!!! Jaksamisia tilanteeseenne! Nyt vaan vitskut käyttöön ja toivotaan että auttais. Harmittaa hirmuisesti teidän puolesta... Miksi tämä ei voisi olla vain meille kaikille yhtä helppoa?!?

On: ovista yrittänyt bongailla. Tänää tais olla kp15, vihlaisuja ja limoja löytyy kyllä, ja luulen et tikutkin alkaa tummumaan. Tosin epäilen clomiannokseni olevan liian pieni, joten ensi viikolla verikokeisiin.
Clomeista tullut aivan tajuttoman huono olo, oksettaa koko ajan, mut mitään ei tule. Ja tätä on kestänyt koko tämän kierron. :(
 
Hei jos Mä en väärin muista, niin omaa tk:ta voi muuttaa toiseen. Esim. Naapuripaikkakunnan tk:n. Muistaakseni tälläinen mahdollisuus tuli vähän aikaa sitten voimaan. Aattelin et jos ei omalla tk:lta aikaa saa, niin kannattaa tehdä kyselyjä muista lähimmäisistä tk:sta ja vaihtaa ns.kirjat sinne? Meillä ainakin niin hyvä terveyskeskus, että ajan saa perhesuunnittelulle jos ei samalle päivälle, ni sitten vähintään seuraavalle. Ja mulla ainakin on niin ihana tää neuvolantäti, tukee ja auttaa yrittämisessä ihan tosissaan ja toivoo aidosti minun raskautumista. <3
 
iteki saanu tarpeekseen tuosta terveyskeskukseen menemisestä... niin tuntuu aina paremmalta vaihtoehdolta mennä siihen ehkäisyneuvolaan jossa on kummiski ultramahdollisuus joten mie en mielellään lähde tk:n kautta koklaa täl paikkakunnalla.. oon nimittäin muuttanu muutamia vuosia sit tänne enkä ihan luota tohon terveyskeskukseen ainoastaan osannu hoitaa miun pojan korvatulehdukset sun muut mutta kun mie meen sinne niin ei ne mihkää oikee lähetä.. just ja just viimeks pääsin verikokeisiin.
 
mut jei parin viikon päästä on pojan neuvola niin voinki kysyä neukkutädiltä samalla miun asiaan liittyen että mihin mun kannattaa ottaa yhteyttä.. on siel joku perhesuunnitelluosasto mut eipä oo numeroa missää mihkä soittaa..
täs ois muutenki ens viikolla eläinlääkärilleki menoa :D yhdeltä kissalta lähtee pallit :P ite just haluaa vauvaa ja toiselta vien mahiksen pentuihin..( toinen kissoista on leikkaamaton tyttökisu :D)
 
Lucky, no voihsn sekin tietty olla vaikka kyllä kertoili olevansa sinkku. kumma homma että tosiaan on pokkaa jättää tuollain kertomatta mitään kun tosiaan kuitenkin tiedän missä hän on töissä ja saatetaan nähdä siellä työn merkeissä vielä jatkossa. Enkä mä mielestäni kyllä mitenkään oo niin pelottava ihminen ettei mies uskaltais kertoo miksi ei haluakaan jatkaa.

Zanasa, ei oo kuulunut edelleenkään mitään. En usko että enää kuuluukaan.

muok. Nyt oli tullut viesti luovuttajalta. Wohoo. Eikä pahoitteluja eikä mitään vastaavaa. Kysyi vaan milloin olis seuraava mahdollisuus. Vastasin että kuukauden päästä ja että nyt meni tämä kierto hukkaan. Vaikka meni kait se joka tapauksessa kun ei sitä ovistakaan oo kai ollut.
 
Ootteko muuten miettiny, mistä johtuu että jossain on ehkäisyneuvola ja toisaalla perhesuunnitteluneuvola? :) mä sitä pähkin sillon kun kotipaikkakunnalta muutin tänne :D sama asiahan se on, ni mistä juontaa juurensa nimitys? :D
 
huono nimitys on kyl toi ehkäisyneuvola.. sitähän luulee että se vaan tarkoittaa että yritetään ehkäistä uusia raskauksia.. ja toi perhesuunnittelu taas kuulostaa just siltä että autetaan niitä jotka tarvii apua lapsen saamiseen..
 
Takaisin
Top