Raskaaksi 2015

Nyytti: Näköjään onki :D heh... mut no joo ens viikolla koitan soitella e-neuvolaan jos sinne aikaa sais. toivottavasti sama tyyppi ois edelleen siel töissä :) tällä viikolla jätän tuon asian vähäks aikaa sivuun jos vaikka menkat alkaiski itsekseen...
 
Ovis oli sunnuntaina niin voiko kiinnittymisvuoto tulla jo näin pian? Ei ollut mitään kunnon vuotoa vaan pelkkää tuhruttelua ja enemmän ruskeaa kuin punasta (anteeksi tarkka selostus :D ).. alkoi/tuli nyt illalla niin pitää seurata jatkuuko.
 
En testannut mutta kaikki oireet ja olot viittas sunnuntaihin tai lauantaihin. Itekki ajattelin että turhan aikasta ois kiinnitymiselle mut toivotaan ainakin ettei jatku :)
 
lucky87: veit sanat suustani.. ei ehkä näin pian kiinnittymisvuotoa voi tulla. Just tuota kans ajattelin että oisko ovis ollu jo aiemmin :)
 
Samaa mieltä, kun Larissa ja Beisla eli tuskin flunssa vaikuttaa raskaaksi tulemiseen mitenkään.. Tai en oo ainakaan kuullu moisesta.. Ja pikemminkin oon ajatellu, että se vois olla raskausoire? Toki nyt on kyllä taas joku flunssa kausi menossa, ainakin meillä töissä.. Itse oon toista päivää kuumeessa ja ei tää sairastelu kyllä kivaa ole..
 
Larissa kp23 on nyt! Ovis oli kp13 tai 14.

Meillä tosin flunssassa muitakin joten ei kauheet onnistumis fiilikset, mutta maanantaina testaan jos täti ei tuu viikonloppuna :D olishan se aikamoinen ihme!

Sohwia ei todellakaan oo. Mulla kaiken lisäksi astma puskee päälle niin yöt menee valvoen. Pää täynnä räkää ja jäsenet kipeenä. Höh. Paranemisia sinne :)
 
E
Ovis oli sunnuntaina niin voiko kiinnittymisvuoto tulla jo näin pian? Ei ollut mitään kunnon vuotoa vaan pelkkää tuhruttelua ja enemmän ruskeaa kuin punasta (anteeksi tarkka selostus :D ).. alkoi/tuli nyt illalla niin pitää seurata jatkuuko.
Ei voi. Ruskea on yleensä vanhaa verta, mikä tulee ulos. Esim yhdynnän jälkeen saattaa vuotaa ja tulee myöhemmin vaan ulos.
 
No joo en mä sit usko et sillä mitään vaikutusta raskautumiseen olis :) tokihan se voi sitä itteensä olla, niinku muut jo sanokin :)
 
No nyt alkoi taas flunssakausi täälläkin.. ja näköjään oksennustautiakin samaan aikaan. Täs odotellessa yrjötautia kun edellisestä on se 2 vuotta.. ja no se oliki sit noroa. Hope so ettei oo noron tyylistä...
 
Zanasa kiitos paljon :) toivotaan näin! Minulla oli esikoisen kanssa noin viikon päästä oviksesta ruskeaa tuhrua ja lopuksi tuli muutama tippa kirkasta vertaa. Se oli sitten ollut juuri sitä kiinnittymisvuotoa, toivottavasti näin myös sinulla! :)
 
Arvatkaapa muuten auttoko se, et kerroin täällä siitä mun unesta? No ei, näin ihan vastaavaa taas viimeyönä :confused: En ees haluis nähä tommosia.
 
Takaisin
Top