Raskaaksi 2015

Mimi: mä ymmärsin et kertonut tiputteluista ym kaikki mikä nyt on vialla, mut jättänyt vaan sanomatta et yrittävät lasta.. Niin no joo se voi olla et kun soitat ja alat selvittää asioitas niin ne paperit sieltä aukaisee ja näkee heti et yritystä on. Höh. Noooo, yrittää voit ainakin, myönnät vasta jos ne kysyy :D
 
Dreamer, voishan sitä ihan kameralla kameralla kokeilla :D pikselit vähän paremmat ku puhelimessa :D
 
Ompa typerää että sit vasta otetaan tosissaan kun jättää tuon oleellisimman eli yrittämisen kertomatta :eek: Tai siis sillälailla typerää että ei oteta niin tosissaan, jos raskautta toivoo :/
Mutta ihanaa että aletaan nyt sitten tutkia :)

Mä kyllä soitan maanantaina sille ihanalle terkkarille ja pyydän kans sitä keltarauhaskoetta! :D Harmi kun sille on soittoajat vaan ma-ke klo 11-12 -.-
 
Nii mut kato kaikki on ihan normaalia kun oot ehkäisyn jättäny pois, ei niitä kiinnosta kuinka kauan oot yrittäny tai mikään muukaan.. Siks itteekin vähä jännittää, jos ennen toukokuuta ei tapahdu mitään (sillon vuosi täynnä) et kauanko sitä sit oikeesti tarvii odotella ennen kun mitään aletaan tehdä..
 
Toi on niiiiin tyhmää! Eihän kukaan toinen terkkarikaan ottanu mua tosissaan ja voivotteli vaan keskenmenoja, ennenkun sit vahingossa soitin tälle yhdelle, joka oli heti sitä mieltä että pian pistetään asiat etenemään. Meilläkin tulee vasta huhtikuun alussa se vuosi täyteen, mutta soitan siks justiin kuukautta ennemmin, jos sen lähetteen saamisessa kestää kauan ja ajat menee pitkälle.
Paitsi, jos maanantaina alkaiskin jo tapahtua kun soitan ja valitan neuvolaan vähän lisää :D Eihän tää nyt kovin hyväkään juttu voi olla että kierrot on mitä sattuu :o
 
Minniee, en osaa sanoa nälästä kun mulle aina maistuu ruoka! :p

Lauruskaah, mä en erota noissa mitään. :(

Voi liliina, kumpa ei tulis menkkoja sinne!

Mimi, hyvä että teillä asia kuitenkin etenee, vaikka hitaasti. Voimahali.
 
Niin ja Mimi ja Silv muistakaa sekin ettei mitään oikeesti voi olla pielessä, sitä kun vaan toivoo ja yrittää ja stressata ja haaveilee vauvasta, niin mielikuvitus aiheuttaa kaikki tiputtelut yms ongelmat... ;) :D

Pahoittelut Vesta kun et saanut sitä paikkaa. Ja kurjaa että miehesi oli tolla tavalla lörpötellyt... :(

Late tervetuloa! Kiva ku tuttuja kuumeilijoita tulee mukaan! :)

Ja nyt mä en sit enää muista muuta mitä piti kirjottaa....

Omaa napaa... Kp 29/34 ja dpo 8... Tylsää aikaa... Mut jotenkin tosi rauhaisa fiilis. Jotenkin välillä ei edes muista että on mahdollisuus et olis tärpännyt, jännä miten nyt on ihan erilainen fiilis ku viime kierrossa. Ja ajattelen niin että jos nyt ei tärpännyt niin saan taas ainakin kuukauden lisäaikaa painon pudotukseen, olis nimittäin oikeesti hyvä jos pääsisin edes samoihin lukemiin ku ennen esikoisen odotusta.. Eikä nyt auta ku ootella että alkaako menkat ens tiistaina vai ei. Ja ollaanko sit raskaana vai onko kierto vaan pidempi.... :)
 
Joo kyllä mäkin oon ajatellu et soitan vähän etukäteen. Täällä onneks on vaihtunu tuo neuvolantäti ja ainakin sillon kun soitin kun km tuli, niin oli todella kiinnostunut mun tilanteesta eikä vain voivotellu. Pisti viestinkin vielä puhelun jälkeen kun joku asia jäi sanomatta :D viimeks ku oon raskaana ollu ni siellä oli eri muikkeli jota p*skan vertaa kiinnosti elämäntilanne tai mikään muukaan, passitti se mut psykologille (joka taas oli aiivan ihana nainen <3) mutta tuli sellanen olo että siirsi vastuun toiselle kun ittee ei just sillä hetkellä kiinnostanu.
 
Mimi; Mukava kuulla sinusta :) Harmittavaisia ja ärsyttäviä noi ylimääräiset vuodot :mad:
Toivottavasti saat pian apuja :Heartpink
 
Noniin. En tiiä mitä mieltä oon tosta käynnistä. Ensinnäki nyt odotetaan 2kk että saadaan lähete lapsettomuushoitoihin. Tutkittiin mut ja mies. Miehen tulokseen sanoi vain että "kyllä näillä prosenteilla luomusti pitäis tulla raskaaksi".

Mulla ei kuulemma ookkaan pco:ta? Muutenkin tuijotti oudosti ja paineli kovaa että sai mitään ultraan? Kyseli samalla moneen otteeseen kierron vaihetta. Kohdun (?) limakalvo oli 0,9cm mikä pitäis olla ihan tätä kiertoa varten oikea.

Letroja en syö nyt sitten ennen sitä aikaa plääh. Soitti äsken. Kirjotan lisää kunhan pääsen kotiin.
 
Pepe: heeetkinen. Taas odotellaan se 2kk?? Joka käynnin välissäkö se tulee?? Limakalvo kuulostaa oikeanmoiselta, juuri jostain luin et 0,46-0,85 on ihan normaali. Ja siis... Koska sulla se pco on todettu? Ja nyt sitä ei sit olekaan??? Kummaa..
 
Psykologille? No huhhuh mitä toimintaa :o

Mutta mä tuun ilmottelemaan vaikka maanantaina mitä neuvolasta sanotaan :)
Eli hiljennyn taas hetkeksi :D
Kiitos kun sai vähän avautua <3
 
Mimi: joo siis pakko sanoo et se oli kyl ihan oikee veto. Olin 2kk silloin sairaslomalla vaikean stressihäiriön diagnoosilla. Se oli siis se kerta, kun tein abortin. Otti niin koville. Eikä siinä siis muuten varmaan olisikaan ollu mitään, mut koska raskaus huomattiin vasta myöhään, jouduin anoon luvan siihen. Paitsi siis sitten kun jouduin sen synnyttämään. Sit sekos polla kyl ihan täysin. Kaikki oli silloin päin peetä, parisuhde varsinkin.

Ohhoh kun vieläkin ottaa koville edes puhua siitä :o
 
Tervetuloa Minniee ja late! :) Toivotaan, että teidän vierailunne täällä keskustelussa jäisi lyhyeksi ja saisitte pian plussat!
Lauruskaah: Valitettavasti minäkään en näe noissa sun testeissä kahta viivaa. :sad001 Mutta kannattaa testailla uudestaan. :)

Silv: Toivottavasti toi sama mukava neuvolantäti olisi siellä edelleen töissä, joka oli silloin, kun sä soitit sinne . :) Kyllä se on vaan niin paljon mukavampi kertoo omista asioista, jos neuvolassa on sellainen henkilö töissä, jota oikeesti kiinnostaa ja joka oikeesti haluaa sua auttaa.

Tyttötiikeri: Mulla on kans vähän samanlainen fiilis, kun sulla. Itse olen ollut jotenkin paljon rauhallisempi tässä kierrossa, jos verrataan siihen minkälainen olin viime kierrossa. Enkä mä tiedä tosiaan, että miksi on tälläinen olo, kun tää rauhallisuus ei sovi yhtään mun luonteeseen tai tää, etten stressaa asioista etukäteen..
 
Hyi perkule ku tuli huono olo ja kurkku kakoo vähän..

Ja sit se oltermannista tms muusta palajuustosta lähtevä lehahdus kun rupee se ulkopinta kai käymään tms. Kun tulee sitä valkosta ja se haisee ... ei oo kyl ennen haissu noin pahalta.. :s
 
Takaisin
Top