Raskaaksi 2015

mie oon vähäruokainen yleensä.. mut nyt on kyl maistunu sapuska vähän liiankin kanssa. Yölläki heräsin nälkääni..
Ennen menkkojen alkua ei oikee oo mitää muuta kuin että on oon kiukkunen kuin ampiainen ja nenään haisee semmonen jännä metallin haju. Nyt ei oo mitään sellasia ollu ees mitä normisti tulee ennen menkkoja.
 
Pöh.. aamunen testi oli ihan samanlainen. Eikä taho sit millään tarttua valokuviinkaan.. mä haistoin eilen ainoona naisena kaverin asunnossa ihan kun kynttilä polttais jotain, semmonen palaneen käry leijaili mun nenään mut ketään muu ei haistanu :o
 
Lauruskaah: iteki koitin sitä saada kameran linssiin mut ei onnistunu.. mul oli eilen kans samainen ongelma mie haistoin että joku poltti tupakkaa. Mut ei toi avopuoliso kyl haistanu mitään tupakankäryjä :D
 
Kamala tää mun puhelin lagaa ja lähettää tänne viestejä miten sattuu. Mä olen syönyt tänään normaalia reilusti runsaamma aamupalan, lounaan vetäsin äsken ja ihan järjettömän suuren. (Suuret annoskoot siis normaaliin verrattuna). Pissalla saanut käydä herättyäni jo neljästi. Ei tuu mistään mitään, kun pakko mennä jääkaapin ja kylppärin väliä
 
Paljaalla silmällä näkyy. Kuvissa tuntuu ettei. Tuoreimmassa kuvassa aamun ja eilisillan testit
 

Liitteet

  • 1423048975126.jpg
    1423048975126.jpg
    53.3 KB · Katsottu: 182
  • 1423049034229.jpg
    1423049034229.jpg
    45.1 KB · Katsottu: 183
late- ja Minniee tervetuloa!

Vesta, miehes suustaan päästämä sammakko on tosi paha, mutta muista, että sammakoita pitää pussata ennen kuin ne muuttuu prinsseiksi. Niin kuin muutkin on arvailleet, ehkä sun miehes on vaan ollut niin ylpee, kun oot hakenut sitä paikkaa, että ei voinut olla puhumatta asiasta. Kurjaa kuitenkin.

lauruskaah, mun laseilla ei nähdä edes selkeitä haamuja, mutta ehkä joku muu näkee.

On. Nyt multa alkaa usko loppua :sad001 Ehkä kaikki oireilu onkin oikeesti ollut vaan vilkkaan mielikuvituksen ja pahamaineisten yasminien poisjätön syytä. Vatsaa juilii aika menkkamaisesti. Mä en haluu menkkoja, mä haluun plussan.:arghh:
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Huhhuh! 60 sivua takstiä viime käynnin jälkeen. En jaksanut alkaa lukemaan kaikkea :D
Mariska oli ilmeisesti plussannut tässä välissä? Onnea paljon! <3
Uusiakin on näköjään tullut, tervetuloa :)

Täällä olis kp 23/25-28 ja dpo 12. Meinasin tehdä tänään testin, mutta empä teekkään.
Tuhruvuoto alkoi nyt jo vaikka odottelin menkkoja alkavaksi viikonloppuna :(
Eli mun kierrot on nyt ihan sekasin! 1.1 alkoi menkat, sitten uudestaan 13.1 ja nyt, eli kpt on kaikkea 13-16 välillä.
Joko sais soittaa neuvolaan ja vaatia jotain tutkimuksia? Alkaa ketuttaa ja turhauttaa aika rankasti..

Sori taas kauhee valitusvirsi, muttakun ei oikein muutakaan paikkaa oo mihin valittaa :D
 
Lauruskaah: sama omassa testissä.. paljaalla silmällä näkee mut kameraan se ei vaan näy. Ja jos oma puolisoki näki saman mitä mä näin.. niin tuskin se nyt ainakaa miun silmissä vika oo :D

Tulis ny se pissihätä :D
 
Hei vaan Mimi :) Mukava kuulla susta !

Juu kai sitä raskaana ollaan, vaikka just just uskallan myöntää sen itselleni :oops:

Ompa sulla kurja tilanne, noitten vuotojen kanssa. :eek: Nyt saisivat tasoittua !
Mitä muuta kuuluu ? :)
 
Laurushkaah: mä en ainakaan valitettavasti näe mitään :(

Mimi: teeppä samalla tavalla kuin larissa, ja soitat terkkariin ja valittelet vaivoista kertomatta et lapsi toiveissa. Tuntuu et kaikki on "ihan normaalia" jos yrität lasta mut jollet, niin asioille aletaan etsiä syytä..
 
Tervetuloa late, toivottavasti toisen yritykseen ei mene yhtä kauan.

Be, hyvä itsekuri sulla kyllä on ollut testailun kanssa, ansaittu palkinto!

Tintuska, onpa teillä ripeä muutto, mut ainakin silloin saa nopeasti aikaseksi, kun on pakko tehdä. Nimim. kokemusta on pikamuutosta. Mutta huh ja hatun nosto jos meinaatte heti tuparitkin pitää!

Dreamer, ihme kyllä jos sulle ei kohta tuu joko plussaa tai tätiä. Varmasti ärsyttävä tilanne.

Tervetuloa Minniee, ja tsemppiä piinailuun.

Mukkis, eikö jotkin testit lupaa just että VOI saada plussan jo x päivää ennen. Ei varmaan kaikilla hormonit nouse, varmempi jos jaksaa odottaa.
 
Paljonko Mariska sulla on jo viikkoja kasassa ja koska LA? :) <3

Eipä tänne ihmeempiä. Miehen kans ollaan saatu paljon puhuttua asioista, kuinka lähdetään nyt etenemään tän lapsettomuusasian kanssa. Loppukuusta soitan siitä lähetteestä, niin alkais asiat rullaamaan :)
Kovasti oon yrittäny olla ajattelematta ja stressaamatta koko asiaa, mutta nää menkat saa mun hermot aina riekaleiksi :D
En tiiä tohtisko soitella maanantaina neuvolaan ja kysyä, jos otettais ees se keltarauhasarvo. :o
 
Beisla: elä muuta viserrä.. kyl alkaa olee vähän ärsyttävää. Ois helpottunu jo olo jos ois täti tullut tai jo edellinen testi näyttäny edes kunnon haamua.
 
Lauruskaah : Ikävä kyllä aika selvä negatiivinen :| Tai sitten en vaan osaa katsoa, punertavaa en kyllä näe.
 
Liliina, siis mäkään en mitään haamuplussaa oo nähnyt vaan tuli samanlainen viivanpaikka kun dreamer kuvaili, koitin saada otettua kuvaa mut kameraan ei näy toisinku paljaalla silmällä :/ ja vaikka sit kuvittelisinkin niin tässä mennään vast kp 25/28-31 joten voin olla ehkä vähän hätänen. Mutta juu siis viivanpaikat tuli molempiin näkyviin ja testailen seuraavaks ensi viikolla :)
 
Silv, mitä kaikkea Larissa on sit satuillu? :D Ja mikä hänen tilanne nyt sitten on?
En tiiä onnistuuko jos mä olisin sanomatta lapsen yrityksestä, koska täällä hoitaa perhesuunnuttelu nää kuukautisvaivat ja mun tietoihin on merkattu kaikki keskenmenot ja yrittämiset jajaja :D
 
Soita Mimi ihmeessä ja selvitä asia :) Kannattaa ainakin kysyä !

Mulla viikkoja vasta 4+3 ja la 11.10.
Ihan hirveesti jännittää kuinka käy.
Vahva plussa ainakin oli jo kp 27, et olisko se hyvä merkki tiedä sitä ! :)
 
Lauruskaah: pitäis vissii olla megahyper ja niin tosi tarkka kamera niin ois ehkä saanuki kuvan niistä viivanpaikoista :D ite yritin kuvankäsittelyllä saada mut ei oikee sekää auttanu kun on kuva heilahtanu hitusen.
 
Takaisin
Top