Raskaaksi 2015

Oh
Jep.. tehty testi ja eipä tuo näyttäny mitää. Hiljennyn hetkeksi foorumilta.. vituttaa sen verran paljon.
Oh no! No nyt odottelet rauhassa, että kierto lähtee toimimaan ja jos ei niin pyydät esim terolut kuurin. Voi olla että ne käynnistyy nyt ihan yhtäkkiä, kun loppuu alitajunnassa se stressaus.
 
En huomannut ollenkaan tuota pepen viestiä. Siis mitä ihmettä ? :eek: Ja sitten toi ,että joudutte kaksi kuukautta odottamaan.. Ihan ihmetouhua... :sad001
 
Silv älä muuta sano! Soitti äsken ja kyseli ylös miehen näytteen tulokset kun ei osannut niitä kirjoittaa mutta seuraava lääkäri tarvitsee ne sitten?

Tää on perseestä. Ensin odotetaan kuukausi ylimääräistä kun lääkäri unohtaa lähetteen laittaa eteen päin. JA TAAS TOITOTETTIIN ETTÄ OLLAAN NIIN NUORIA?!?! Tää on oikeesti rasismia jo...
 
Laskuvirhe perhana.. Perjantaina oliski 21/24-28.. Oviksen ajankohdasta en oo iha varma mut olisko ollu joskus viimeviikon alkupuolella ainakin limojen perusteella, eli perjantain olis vissii jotain dpo 10-11

Beisla: olishan meillä enemmänkin aikaa tähä muuttoon, ku muutetaan saman kiiteistöyhtiön asuntojen sisällä. Mut tällee kaikkimullenytheti-ihmisenä muutto pitää saada nopeesti pois alta ja stressaaha se elukoitaki jos hirveesti pitkittyy.. Eikä onneks muuteta ku muutaman kilsan päähä.. :) hyvä syy ainaki saada tavarat suoraa suunnillee paikallee, ku tulee heti tuttuja iltaa istumaa.. :D
 
Pepe: eli se ei siis todellisuudessa ymmärtäny miehen arvoista mitään, vaikka sanoi et niillä pitäs onnistua?? Huhhuh.. Oliks hän yleislääkäri vai ihan asiaan kouluttautunut?? Ja siis oikeasti kun miettii pari-kolkyt vuotta taaksepäin ni minäkin olisin jo "vanha piika" kun ei lapsia vielä ole.. Että mitä noi on mistään nuoruudesta puhuun?? Se onkin kiva sitten jos jättää nuorena ne lapset tekemättä (varsinkin teidän tilantees) koska lääkärit niin sanoo, ja myöhemmin kun alat yrittään ni on vielä mahdottomampaa!!!
 
Pepe; johan on ollu käynti :( Ihmeellistä syrjintää ja odottamista.Miksi et niitä letroja saa syödä odotellessa?
 
En nyt muista Pepe kuinka nuoria ootte, mut eikös naisen paras hedelmällisuysaika ole joskus 20-22 vuoden iässä tai niillä main? On kyllä vähän hassua, että vaikka nykyään ensisynnyttäjät onkin lähempänä kolmeakymppiä ja sen ylikin, niin miksi niitä jotka haluavat sen vauvan tehdä nuorempana ja ns "parhaimpaan aikaan" sitten hyssytellään ja "eihän teillä ole kiire", "ootte niin nuoria"... Ja jos se ei ota onnistuakseen nuorena niin valitettavan harvoin se helpottuukaan kun ikää tulee lisää...

Ääh.. Olipas nyt sekavasti kirjotettu... Mut siis Pepe voimia! ❤
 
Mä olin karvan vaille 23, kun esikoinen syntyi ja tosi monelta saatiin kuulla, että "miks noin nuorena pitää tuommoseen lähteä" :O Mun mielestä ei erityisen nuoria edes oltu ja kuitenkin molemmilla oli ammatti ja asuttiin yhteisessä omakotitalossa :D
 
Äh, pistääpä vihaksi pepen puolesta! Erityisesti tuo ikään viittaaminen. Sillä iällä ei pitäisi olla mitään merkitystä silloin, kun takana on jo pitkä yritys. Ihan kuin se lausahdus helpottaisi pätkän vertaa sitä lapsettomuudesta kärsivää pariskuntaa. Ärsyttävää myös tollainen odottelu! :angry5
 
Silv niin ei se niistä luvuista mittää ymmärtäny. Luki vaan sen lääkärinlausunnon.. Huoneessa oli tää itse lääkäri(?) en tie mikä ala. Kätilöopiskelija ja oisko ollut kätilö. Opiskelija ja kätilö vaan olivat hiljaa sivussa.

Diku sitä miltä oli puhelimitse se joka tulee ottamaan meidät siellä lapsettomuuspuolella.

Tyttötiikeri minä 20v ja mies 21v. T: me ei niin hedelmälliset

Starling jep. Joka käynnillä kuulee tuon saman :(

Ärsyttävää!
 
Tsemppiä ja halirutistus Dreamer! Mulle kävi viime kierrossa ihan samalla tavalla. Testailin negaa monta kertaa ja lopulta kp 42 menkat alkoivat. Niukkojen menkkojen perusteella se oli sitten ovuloimaton kierto. Muutaman päivän harmituksen jälkeen sitten täysi tsemppi uuteen kiertoon. Toivottavasti ne menkat sulla nyt pian alkais tai sitten se myöhäinen plussa. Toi on niin kypsää vaan odottaa. :/
 
Kyllä vähän verenpaine nousi Pepe sun puolesta! Sillä iällä ei pitäisi olla mitään merkitystä vaan nimenomaan sillä yritysajalla! mur! Ja taas vaan odottelua... Tsemppiä kovasti! Tuntuu niin kurjalta sun puolesta, kun uskon miten toivottomalta tilanne tuntuu kun asiat etenee niin hitaasti!♥

Mimi inhottavat vuodot. :( Tsemppiä maanantaihin. ♥

Lauruskaah en nähnyt haamuja sun testeissä, mutta aikaistahan vielä on. Toivottavasti viivat vahvistuu :)

Dreamer pahoittelut negasta. :( nyt energiat kohdista uuteen yritykseen. Jospa ne menkatkin alkaisi pian!
 
Tyttötiikeri, hyvä kun oot rauhallisin mielin. Mulla kans vähän auttaa, jos keksin syitä miks just nyt ei olis hyvä plussata.

Pepe, todella oudolta kuulostaa teijän käynti. Kamalan pitkät nuo odotusajat, ja kaikki muukin... Eiks miehelläs ollu vaan 1% liikkuvia, ja muka pitäis luomuna onnistua?! Ja ikäjuttu, helpommaksiko muka tulee vanhempana? Älytöntä... Jaksamisia sinne.

Silv, rankka kokemus sulla takana, ei ihme jos vieläkin tekee pahaa miettiä sitä.
 
Lauruska: alemmassa kuvassa nään viivan tapaisen mut ylemmässä en nää mitään.

Tervetuloa uudet ja pikaista plussaa!

Mimi: senkus valitat!

Pepe: jos sullaki on vaan pco tyyppiset mut et ihan diagnoosia saa... millonhan ne kriteerit täyttyy että saa diagnoosin vaivalle. Tsemppiä taisteluun. Mä mielestä äsken voitin yhden taistelun. ...

On
:D :D yks taistelu voitettu! Soitin oman paikkakunnan Perhesuunnittelu neuvolaan josta aikoinaan sain lähetteen polille. Kerroin että en ole saanut vastauksia kysymyksiini kun olen polille soitellu. Kysyin tästä että onko pakko syödä clomeja jos ei päästä hyödyntämään kiertoa? Ei tarvitse. koska lääke niin kallis ja ihan suotta tuhlaan. Voin aloittaa terolutit täksi kierroksi ettei kierto veny liikaa. Ensikierto sitten clomeilla jos vaan suinkin on mahdollista hyödyntää ovis ja soitan ajan kp 11-12 folliultraan :D jee! :D onneksi oli se lääkäri paikalla joka lähetteen teki mulle polille. Ihan huippua!
 
Pepe, pakko sanoa, että onpas harvinaisen paska tilanne...

Ärsyttää nämä päivät, kun kuukautisen pitäis alkaa. Yhtään ei kropassa tunnu,että alkaisi niin ei osaa varautua. Kokoajan olo, että nyt hulahti, kokoajan saa juosta vessaan, mutta onkin vain valkovuotoa. Ei viitsisi huvikseen siteet päällä kävellä. Tulisivat jo, pääsisi ensi viikolla kylpylään ilman tampooneja, meillä silloin vuosipäivä
 
Beisla: Eteenpäin liikkuvia oli se 1%, loput 7% oli niitä hitaita kiemurtelijoita. Ja 1% oli normaalin mallisia.

Lucky Nonni hyvä että sait asiat järjestymään :)

Minniee sä sanoit just ne sanat mitkä on mun mielessä vaan!
 
Voi teidän kanssa, kiitos kommenteista ja sympatiasta. Ootte ihania. Tuo eräs miesryökäle tunnusti juorunneen ja kun mä annoin sen kuulla kunniansa sain siltä vähän väkisin väännetyn anteeksipyynnön. Ei ymmärtänyt miksi mä a) en halunnut kertoa muille b) suutuin kun hän kertoi, koska hänestä se oli hieno ja hyvä juttu että mä olen valmis lähtemään noin haastaviin hommiin... Kai se sitten oli vain ylpeä musta? :shy: Yritä nyt olla tuollaisen lausunnon jälkeen vihainen. Vähän tunnen itseni tyhmäksi tuollasen raivoomisen jälkeen, mutta kyllä mua siltikin vielä ärsyttää että kaikki tietää.

Mutta ei auta itku markkinoilla. Pööh.
 
Dreamer88, voithan sä tietty käydä labrassa viel varmistamassa verikokeissa, tai vaan ootella.. ikävää kyllä toi tulos kun mäkin täällä jo odotin kovasti sun puolesta isoa plussauutista :(
 
joo no mie nyt viel vartun jonkun aikaa ennen kuin labroihin lähden.. pitää ekaks saada oma pääkoppa rauhoitettua kun meen lääkärille stressamaan :)
 
Takaisin
Top