Tervetuloa mukaan
Minniee ja
late-! Tänne kyllä mahtuu joukkoon sekalaiseen
Silv, nyt sitten vaan piinailemaan!
Toivottavasti tärppää
Lauruskaah, en näe sun testeissä mitään
Tyttötiikeri, pitkää pinnaa sinne piinalun kanssa!
Mimi, kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa
Toki olisin toivonut, että olisit saanut pysyä tuolla plussanneissa
Suurin piirtein noin se mulla meni, mitä Silv jo kertoikin. Eli soitin marras-joulukuussa terkalle neuvolan puolelle ja kerroin näistä mun tiputteluvuodoista (eli vuodan oviksesta siihen että menkat alkaa, 2 vk kierrosta jotain vuotoa). Erehdyin sanomaan myös vauvatoiveista, joten hän torppasi mun pyynnön päästä tutkimuksiin. Hänen mielestään tämä vuotaminen johtuu vaan stressistä ja käski soittaa omalääkärille aikaa vuoden vaihteen jälkeen.
Eli mun oireita ei otettu tosissaan vaan hyssyteltiin siihen tyyliin, että "taas siellä joku vauvakuumeinen kaikki-mulle-heti-nyt-nainen haluaa turhaa huomiota". Ja kehtasi vielä väittää, että mulla on varmasti ihan samaa ollut ennen pillereitä (eli teininä) ja tämä olisi muka mulle normaalia! Paskat! Kai minä itse tiedän mikä on mun kierrossa normaalia ja tällainen vuotaminen ei ole..
Nyt sitten soittelin omahoitajalle, kun olen tätä vuotamista 8kk katellut, ja sain ajan sekä verikokeisiin (kilpirauhasarvot ja keltarauhanen ainakin otetaan) sekä lääkärille sen jälkeen. Mitään en pukahtanut vauva-asiasta niin eivät päässeet väittämään, että tällainen vuotaminen olisi normaalia
Eli soittoa vaan ja vaadit hoitoa, mutta et pukahda vauva-asioista
pepe, no olipas kyllä jotenkin hämmentävä toi teidän lääkärikäynti???
Ja miten niin sulla ei nyt yhtäkkiä olisikaan sitä pco:ta..? Taas sellainen asenne lääkärillä, että kun olette nuoria niin teitä ei oteta vakavasti? Ja että noilla siimahäntien arvoilla pitäisi tulla luomuna raskaaksi??? Nyt suututtaa niin paljon sun puolesta! Missäs päin Suomea se teidän lääkäri asuu, voisin mennä kaulimen kanssa kylään......
Mutta Etsijää komppaan siinä, että miehelle vitamiinit yms. ja elämäntavat kuntoon niin uskon, että simppojen laatu paranee ja saatte sen plussan ilman isompia vippaskonsteja.
Luin juosten teidän miljoonat viestit läpi, joten paljon meni ohi ja saattoi tulla virheitä. Sorry! Heti olen pihalla, kun ei ole foorumia enää puhelimessa
Nyt ruokaa laittamaan!