Raskaaksi 2015

kyl viimeistään raskaustestissä näkyy viivoja kun on jääny seuraavatki menkat välistä.. nimittäin tolla tavalla viimeks olin raskaana :D ja tuos toi 4 vee poika vilistää vieres.
 
liliina hus hus menkoille! Toivottavasti ei ala siellä! Täälläkin kyllä pakko sanoa et on vähän menkkakipuja mahassa, mutta en halua vielä ajatella mitään. Toivottavasti saisin edes sen testin tehtyy huomenna kun niin kauan sitä odottanut! :D Jos on nega niin voi menkat mun puolesta tulla heti.

Pepe todella ärsyttävää tuo ja kaikki odottelu! Pysy vahvana ja yritä taistella omien asioiden puolesta! <3

Dreamer88 Pahoittelut negasta! Toivottavasti uusi testi näyttäisi plusssa tai sitten menkat alkaisi pian niin että pääsisit taas yrittämään! Tsemppiä! :)

Uusille tervetuloa mukaan ja pikaista plussaa! :)
 
dreamer: Nyt yrität vaan pysyä rauhallisena, vaikka varmasti se on todella vaikeaa, kun sulla on piinaavat ajat. Itellä jos on ollut epäilyksiä raskaudesta, niin mulla on kuitenkin tullut täti aina ajallaan, etten oo samalla tavalla kyllä joutunut piinailee. Mutta josko saisit pian selvyyden asiaan. Tsemppiä! :)


pepe: Pakko vielä sanoa, että on kyllä todella väärin teitä kohtaan, kun teidän ikään vedotaan. Kyllä tuossa tilanteessa pitäis kattoa, että kauan ootte yrittänyt ja mitkä on muutenkin teidän lähtökohdat! Ja oon ehdottomasti samaa mieltä tyttötiikerin kanssa, että turha on lääkäreiden tai hoitajien sanoa, että eihän teillä mikään kiire oo, kun ootte noin nuoria, sillä teillä on aikaa vielä vaikka kuinka monta vuotta yrittää. Mutta totuushan on se, että mitä vanhemmaksi tulee, niin sitä vaikeampaahan on niitä lapsia saada, että tuskin se on vuosien päästä yhtään sen helpompaa mitä nyt on. Jotenkin ylipäätänsä itteeni ärsyttää, kun jos joku on kysynyt, että milloin meille lapsia tulee, niin ja oon vastannu epämääräisesti, että varmaan tässä lähivuosina. Sitten on tullut sellaisia kommentteja, että pyh, eihän teillä oo mikään kiire tehdä lapsia, että niitä ehtii sitten myöhemminkin..

Vesta:
Mä kyllä ymmärrän sun reaktion täysin, sillä itse olisin varmasti reagoinut ihan samalla tavalla, kuin sinä miehellesi. Se voi olla tosiaan sitä, että miehesi oli oikeasti sinusta ylpeä, kun uskalsit hakea sitä paikkaa. :) Ja nyt pakko sanoa omasta kokemuksesta, että välillä oma mieskin ihmettelee, että mitä ihmettä mä raivoan jostain pikkuasioista tai kun jotku asiat mä haluan pitää vaan omassa tiedossa, kun taas mies on valmis kertomaan vaikka äitillensä tai muille perheenjäsenillensä..
 
Be: joo täs nyt en lähiaikoina meinaa testata.. nimittäin muuten mie stressaan entistä enemmän jos mul on testejä varttumassa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Siis on oikeesti itsellä tullu kyl täti ihan tasaisin väliajoin ettei oo koskaa tarvinnu miettiä että missä ne viipyy.. yleensä helpottanu ainakin silloin kun ei oo ollu ajatusta viel toisesta lapsesta.
Ja ne tuli kyl aina ajallaan tai sillai kun osas jo vähän ennakoida että nyt ne tulee ja nehän tuli.
Nyt ei vaa näy :D pitää vissii laittaa etsintäkuulutus tädistä että missäs se on.
 
dreamer: No voi höh. Mä en jotenkin edes älynnyt kysyä, että miten sulla on kierrot yleensä mennyt. Mutta on tuo on kyllä outoa, ettei tätiä kuulu eikä näy ja testitkin näyttää vain negatiivistä.
 
Onkohan täällä joku munis jo kasvamassa kun muniksia Vihloo ja alavatsaa tohon navan alta viel vähän alemmas. Menkat ei vielä ole loppuneet vaan tulee nyt sellasia nauhoja joita viime menkoissa tuli heti kierron alussa....
 
Voi pepe :Heartred on kyllä ikävä tilanne mutta niin toivon että saisitte vielä sen plussan. Ja mitä tohon ikäjuttuun tulee niin jo on törkeetä! Välillä mietin että kiva mennä johonkin terkan/lääkärin yms juttusille kun tuntuu että tietää joistain asioista huomattavasti heitä enemmän. Aivan sama onko nuori vai vanha. Asiaan pitäisi saada varmuus ja siihen asianmukaista hoitoa. Ja sitten täytyy vielä pari kuukautta odotellakin. Huhhhuh. Pistää oikein vihaks sun puolesta! :mad:
 
mimi, oli kiva kuulla sunkin kuulumisia pitkästä aikaa :)

dreamer, tsempit sinne!

Tervetuloa uusille! :welcome
 
Lauruskaah. Mä olen vissiin ainoa mut kyllä mä näin viivan tuossa kuvassa!!! Haaleenhaaleen mutta viivan!

Pepeksi! Tsemppiä, nyt on hyvä että on edes jotain suuntaa vaikkakin nää lausunnot onkin hieman omituisia näköjään, nyt vaan mies kunnon kuurille niin laatu paranee varmasti nopeasti, sellainen fiilis on mulla ettei se lopuksi oo paljosta kiinni :Heartred

Äh, luin monta sivua taas ja mun piti kommentoida vaikka ja mitä teille vanhoille tutuille mut en enää muista yhtään että mitä!!! o_O

Dikulle kans voimia tunteiden taistoon, toivottavasti pystytte jakamaan tunteita miehen kanssa edelleen, eihän se ratkaisu ole, mutta helpottaa molempia, tsempat loppukiertoon tässä vaiheessa :smug:

Täällä on paljon uusia, tervetuloa! Minä palloilen täällä raskaana edelleen ja odottelen että moni tuttu täältä vielä plussaisi, Diku, Silv, Lucky, Pepe, mimi nyt ainaski mainittakoon! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Pepe: No on kyl kohtelua.. ei se ikää kato jos tahtoo lapsen. Ja hyvähän se on että te ootte ollu ajoissa lääkärissä ettei turhaan ois menny monta vuotta ennenkuin ois huomattu tuoki simppojen tilanne. Ja ikää kun tulee lisää niin sitä vaikeampi on saada lapsia. Tosissaan todella ala-arvoista kohtelua lääkäriltä :( luulis että lääkäritki osais ees pitää omat mielipiteensä ominaan.. Ikärasismi on ihan persiistä!
 
Milttis : onko mahdollista että sil luovuttajalla on parisuhde eikä se kehtaa/pysty kertoo siitä sille toiselle osapuolelle. Tosin olis reilua että olis ilmoittanut ettei voi enää jatkaa. Mutta toivottavasti ilmoittaa jatkosta ja on pahoillaan ettei ole asiasta maininnut mitään ettei jatka. Eikä nuo äijät...Kun ne ei välillä oikeesti älyä mitään...
 
Tervetuloa mukaan Minniee ja late-! Tänne kyllä mahtuu joukkoon sekalaiseen :grin

Silv, nyt sitten vaan piinailemaan! :grin Toivottavasti tärppää :wink

Lauruskaah, en näe sun testeissä mitään :sad001

Tyttötiikeri, pitkää pinnaa sinne piinalun kanssa!

Mimi, kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa :Heartpink Toki olisin toivonut, että olisit saanut pysyä tuolla plussanneissa :sad001Suurin piirtein noin se mulla meni, mitä Silv jo kertoikin. Eli soitin marras-joulukuussa terkalle neuvolan puolelle ja kerroin näistä mun tiputteluvuodoista (eli vuodan oviksesta siihen että menkat alkaa, 2 vk kierrosta jotain vuotoa). Erehdyin sanomaan myös vauvatoiveista, joten hän torppasi mun pyynnön päästä tutkimuksiin. Hänen mielestään tämä vuotaminen johtuu vaan stressistä ja käski soittaa omalääkärille aikaa vuoden vaihteen jälkeen. :mad: Eli mun oireita ei otettu tosissaan vaan hyssyteltiin siihen tyyliin, että "taas siellä joku vauvakuumeinen kaikki-mulle-heti-nyt-nainen haluaa turhaa huomiota". Ja kehtasi vielä väittää, että mulla on varmasti ihan samaa ollut ennen pillereitä (eli teininä) ja tämä olisi muka mulle normaalia! Paskat! Kai minä itse tiedän mikä on mun kierrossa normaalia ja tällainen vuotaminen ei ole.. :mad: Nyt sitten soittelin omahoitajalle, kun olen tätä vuotamista 8kk katellut, ja sain ajan sekä verikokeisiin (kilpirauhasarvot ja keltarauhanen ainakin otetaan) sekä lääkärille sen jälkeen. Mitään en pukahtanut vauva-asiasta niin eivät päässeet väittämään, että tällainen vuotaminen olisi normaalia :grin Eli soittoa vaan ja vaadit hoitoa, mutta et pukahda vauva-asioista :wink

pepe, no olipas kyllä jotenkin hämmentävä toi teidän lääkärikäynti??? :shifty: Ja miten niin sulla ei nyt yhtäkkiä olisikaan sitä pco:ta..? Taas sellainen asenne lääkärillä, että kun olette nuoria niin teitä ei oteta vakavasti? Ja että noilla siimahäntien arvoilla pitäisi tulla luomuna raskaaksi??? Nyt suututtaa niin paljon sun puolesta! Missäs päin Suomea se teidän lääkäri asuu, voisin mennä kaulimen kanssa kylään......:smiley-angry007 Mutta Etsijää komppaan siinä, että miehelle vitamiinit yms. ja elämäntavat kuntoon niin uskon, että simppojen laatu paranee ja saatte sen plussan ilman isompia vippaskonsteja.


Luin juosten teidän miljoonat viestit läpi, joten paljon meni ohi ja saattoi tulla virheitä. Sorry! Heti olen pihalla, kun ei ole foorumia enää puhelimessa :grin Nyt ruokaa laittamaan! :p
 
Muokattu viimeksi:
Hienoa Lucky että sait viimein vastauksia kysymyksiin, joku sentään osaa asiansa. Ja säästät vielä clomirahat tässä kierrossa ja pääset folliultraan, ei paha! :grin

Niinhän se oli Pepe, en ihan muistanut määriä mutta silti selvästi poikkeava. Halaus vielä sulle.

Vesta, harmi edelleen että miehes höläytteli, mutta teillä on selkeästi erilainen ajattelutapa. Totta kai sua harmittaa kun et saanut työtä ja nyt muutkin tietää sen vielä, mutta jos yritätkin kääntää sen positiiviseksi (nyt kun tavara on jo housuissa): varmaan työkaverisi eivät pidä sua hölmönä kun et saanut työtä, vaan ihailevat että uskalsit hakea. :)

Be, tsemppiä huomiselle testille, jännittää täälläkin jo! :smiley-bounce012
 
Dreamer88 ettei olisi ollut varhainen keskenmeno (jos on kerran joku hailura näkynyt muttei kameraan tallennu?)
Mulla oli joku aika sitten samanlainen tilanne, tuli hailura mutta seuraaviin testeihin ei sitten mitään, oireitakin oli vähän,.. menkat tuli sit mutta reippaasti myöhässä.
 
Ei voi tietää Minkki.. täs ny kattelen näitä oloja jonkun aikaa ja sit jos ei noi menkat ala kuulumaan teen testin viel kerran ja jos näyttää negaa niin lähden käymää lääkärissä että voivat sit tutkia että mitä mun kropassa on nyt yhtäkkiä tapahtunut. Onneks on ihan toi ehkäisyneuvola jossa on mukava lääkäri johon voi mennä.. en viitsi edes terveyskeskukseen mennä kun sieltä tuskin osaavat lähettää mihkää.
Viimeks kun kävin pilleriasioissa ehkäisyneuvolassa niin ultrasi mut ja sanoiki että jos ongelmia tulee muutenkin niiin sinne vaan :) siel on kummiski asiantuntemusta näistä asioista kuin tuol tk:ssa.
 
Takaisin
Top