Raskaaksi 2015

En oo täsä muuttokiireitten keskellä ehtiny kun vaan pikaseen sillon tällön lukemaat teijän kaikki viestit.

Tervetuoa mukaan kaikki uudet, toivottavasti visiitti täällä jää lyhyeksi ja kaikki plussaatte! :)

Pepelle erityisesti onnea lääkäriin! :)

Oma napa: tosiaan muutto pienemmästä kolmiosta isompaan kolmioon tuli viikon varotusajalla ja kiirettä pukkaa.. Onneks ei sentää tarttee käydä täsä samal töissä, ku flunssa prkl pukkas päälle, ei se kyl muuttohommissakaa kiva ole mut hiljaa hyvä tulee..

Isäntä meinas, et perjantaina pitäis heti pitää tuparit.. Mahtaiskoha testi näyttää viel sillo mitää ku olis kp 20/24-28?
 
plää.. mä en tiiä teenkö huomenna vai perjantaina testin. Kohta en tee ollenkaan,,, täti on ainaki pysynyt poissa.
Ois tosi kiva jos sieltä plussat pärähtäis niin pääsis kertomaa parhaalle kaverille asiasta. Nähny sitä viimeks tuos jouluaattona ja nyt ois ihan kiva kertoo seuraavaks kun näkee ihania uutisia :)
 
Hei kaikki! Ilmoittaudun mukaan! Olen kyllä pitkään täällä jo teidän juttuja seuraillut ja nyt uskaltauduin joukkoon mukaan. Täällä toinen kierto varhaisen keskenmenon jälkeen ja nyt menossa kp 26/26-28. Ovulaation tunsin itse ilman testejä 21.1 ja 22.1, eli kaksi viikkoa sitten, jos nyt tunsin oikein. Meillä peittot heiluu muutenkin ainakin joka toinen päivä, joten raskaus on tietysti aina mahdollinen. Oireita, ei oikein ole, mitkä sopisivat pelkkään raskauteen. Rinnat on todella kipeät ja raskaat, nippailee siellä täällä munasarjoissa, välillä äkäinen kun ampiainen, ruoka maistuu kamalasti, kokoajan nälän tunne vatsalla, valkovuotoa tulee hieman enemmän, kuin normaalisti kuukautisten aikana ja mikä ärsyttävintä tällä hetkellä on jatkuva pissa hätä. Mulle normaali on 4krt päivässä, nyt pakko käydä yöllä ja jos ei käy, niin sängystä juostava heti ekana vessaan. Muutenkin saa kokoajan ravata wc. Eikä yhtään kykene pidättämään. No kaikki nuo "oireet" mitä varmemmin viittaa kuukautisiin, mutta kai ne raskauteenkin voisi viitata. Jos ei kuukautisia näy viimeistään lauantaina, niin uskallan kaivaa testin esiin. Mulla kyllä tunne, että lauantaina alkaa Kamala nälkä... Jääkaapille (Y)
 
plää.. mä en tiiä teenkö huomenna vai perjantaina testin. Kohta en tee ollenkaan,,, täti on ainaki pysynyt poissa.
Ois tosi kiva jos sieltä plussat pärähtäis niin pääsis kertomaa parhaalle kaverille asiasta. Nähny sitä viimeks tuos jouluaattona ja nyt ois ihan kiva kertoo seuraavaks kun näkee ihania uutisia :)
Mikä RV sulla olisi nyt?
 
Vesta: pöh mitä sammakoita päässyt suusta :( ilkeetä tuommonen, kun joutuu sit selittelee myöhemmin töissä :(

Ja tervetuloa kuumeilemaan late ja minniee :)

Ja mitäs muuta piti.. Pepelle ainakin onnea lääkäriin <3

Napaa. Nyt mulle selkis et mikä se muutama kk sitten tullut kipukohtaus seksin aikana oli!! Eilen yöllä kun "tuplattiin" ovispäivän mahkut, oli nimittäin sama homma, ja nyt selvillä et se ovis tosiaan oli! Onneks pysty tällä kertaa kumminkin jatkaan loppuun asti, eikä menny niin pahaksi kun viimeks. Mistähän sekin vois johtua et tekee niin kipeetä (yhtäkkiä ja vaan sen hetken)..
 
Hei vaan !

Dikulle halit sinne :hug013
Täällä voidaan ihan ok. Isän tilanne on selvinnyt ja kaikki hyvin. Auton pitäs tulla tänään kuntoon:) oloja ei juurikaan ole, väsyttää kauheasti kyllä. Välillä kevyesti etoo. En oikein tahdo uskoa koko juttua vielä.

Hyvä Larissa että et jättänyt meitä ! :)

Silv nyt toivotaan että talletukset meni perille ja plussa pärähtää :)

Pepelle tsempit lääkäriin !! :)

Tervetuloa uusille :greet025 Ja pikaista plussaa !!
 
Tervetuloa Late ja Minniee!

Pepelle tsemppiä <3

Piinapäivät menee tässä kotona yksin lasten kanssa, mies lähti tänään pohjois-Ruotsiin Jokkmokk- talvimarkkinoille töihin, olisin itekkin halunnut, oli meinaan mystisen näköstä touhua netin esittelyvideossa. Se on joku saamelainen ihana kylä toi Jokkmokk.
Nehän lupailee muuten siinä cb:n digitestissä, että voi saada plussan jo 4 päivää ennen kuukautisia, hieman himottaa toi testi tua kaapissa :shy: Jäis sitte kuitenkin toinen vielä...
 
Mukkis: niinhän ne kaikissa raskaustesteissä väittää että näkyis ennen kun kuukautiset pitäis alkaa.. mut mie epäilen kyl tuota.
 
no se voi hyvinkin olla mahdollista. Ja mitään pillereitä en oo popsinu yli vuoteen.. viime testissä näkyi viivanpaikka mut tosi hailakkana. Ja hedelmöityski on saattanu olla myöhemmin.. nimittäin kun mun kierrosta ei välil ota erkkikään selvää että milloin mie ovuloin. Mut viimeistään perjantaina tämäkin asia selviää kun teen uuden testin.
 
Kiitos tervetulotoivotuksista :) ! Kattelin tätä ketjua taakse päin jonkin matkaa ja ainakin NYYTTI, ELMIINA ja TYTTÖTIIKERI olivat tuttuja <3 Ihanaa <3 :) Kiva päästä taas tällaseen aktiiviseen ryhmään :) Muistan kun kuumeilin esikoista niin siitä sai tosi paljon kun on samassa tilanteessa olevia. Ja hyvistä vinkeistä puhumattakaan ;) Latasin puhelimeenkin tän foorumin niin pääsee paremmin kiinni teidän tilanteisiin :D

Mulla siis kierrot ollut nyt jotain 34-32 ja ne vähän vaihtelee koko ajan :) Nyt ois kp 9/32 jos menee kuten edellinen kierto ja se tarkoittaa että ovis ois YSTÄVÄNPÄIVÄNÄ <3 :) ihanaa! Mies saa ainakin antaa mieleisen lahjan :D hahah
 
N
mul on kerran ollu ovuloimaton kierto ja siitä on todella monta vuotta aikaa. Ei tullu silloin menkkoja..
Normaalisti naisella tulee keskimäärin kaksi oviloimatonta kiertoa vuodessa. Ja sitten kroppa ei tajua käynnistää kuukautisia. Myös hormoonihäiriöt on todella yleisiä. Pitäisi jo päivä pissastakin näkyä positiivinen tulos melkeinpä. Toivottavasti homma selviää huomenna Myös liika toivominen saattaa viivästyttää kuukautisia. Onko raskausoireita? Toivottavasti plussa tulee!!
 
Onha noita ollut.. nytki vessassa ihmettelin että valkkari haisee ihan spermalle... uusin uutuus tällä hetkellä.
Esikoisen raskausoireet oli vaan tajuton tissikipu..
 
Pepelle vielä viimehetken tsempit lääkäriin!

Tintuska voihan se jo hyvällä tuurilla näyttää, tai sitten ei. Mulla kans tilanne että pitää testata jo dpo 11 kun juhlat ja jos ei vielä näytä haamuakaan, niin otan varmaan pari alkoholillistakin juomaa. :) tiedätkö milloin sulla on ollu ovulaatio, että mikä dpo on perjantaina? :)

Minniiee tervetuloa! Oireet kuullostaa lupaavalle! Taitaa olla nopea pyörähdys täällä! ;)

Silv ei oo kivoja tollaset kivut :/ nyt peukut pystyssä että simppaset löytää perille! :)

Late-lle myös tervetuloa! Joo kyllä se womanlog on kans koukuttava! ;) toivottavasti saat pian plussan ja esikolle leikkikaverin! :)
 
Sabetti: eihän ne kivoja oo, mut tietääpä ainakin et jotain tässäkin kropassa toimii (edes välillä)! :)

Mies oli ihana kun tänään pyysin anteeks eilistä kiukuttelua ja sanoin et hienosti on insinöörit naisen suunnitellu, kun just sillon kun pitäs touhuta, on niin pirun kiukkunen ja kipee. Kertoi et aavistelikin jotain siihen liittyvää, kun en normaalisti oo niin kauheen herkästi räjähtävää tyyppiä, oikein kuulemma odottaa sitä aikaa kun olen raskaana ja hormonit jyllää :D
 
Onko kuinka monella tää jatkuva nälkä ollut kuukautis oireena? Olen todella todella pieni ruokainen ja mä syön kun hevonen ja kokoajan nälkä. Alkaa mennä hermot ihan todenteolla. Yleensä kk aikana mulla paljon himoja eri ruokiin, mutta nyt vasta onkin. Jatkuvaa syömistä.
 
Takaisin
Top