Raskaaksi 2015

pepe, paljon tsemppiä sinne. Blogi on varmasti hyvä idea ajatusten ja tuntojen purkamiseen, mutta muista purkaa myös meille :) Mie uskon, että teidän/sun miehen ongelmat on selätettävissä ja saatte kyllä sen oman nyytin kainaloon :dummy: :dummy1: Ja tuu kertomaan mitä uutta saatte tietää tänään!

elmiina, mukava kuulla sinustakin, mutta harmi kun ette ole vielä pikkusisarusta saaneet alulle :sad001 Toivotaan, että huonoista mahdollisuuksista huolimatta tärppi yllättäisi tässä kierrossa teidät :wink

Milttis, mulla oli jossain vaiheessa tuollaista juuri illalla nukkumaan mennessä. Siis niin pahana, että muuttui lopulta aina hengenahdistukseksi :sad001 Jouduin siihen ottamaan ihan astmapiippua. Mitään järkevää syytä en siihen keksinyt, mutta se loppui, kun valmistuin koulusta (jossa kuulemma oli hometta). Ps. On nyt kumma sen luovuttajan kanssa! Mur :mad:

Diku, voi sua :sad001 *halaus* En osaa mitään järkevää ja lohduttavaa sanoa. :sorry: Mutta ei miehes voi sulta enempää vaatia, kaikki keinothan siellä on käytössä. Haluan silti toivoa teille sitä pientä ihmettä alulle :Heartpink


Napaa: Nonniin naiset, en lähtenyt, mutta poistin foorumisovelluksen puhelimesta laughing7 Se auttoi jo kummasti tähän addiktioon! Täällä kp 5 ja edelleen tuhruttaa. Tämä onkin uutta, sillä yleensä se on loppunut menkkoihin. :meh: Hyvä, että on se lääkärikäynti tulossa.

Ihanaa keskiviikkoa kaikille! Mie suuntaan nyt töihin :joyful:
 
täällä meinaa iskeä jonkinlainen tuskastuminen koko toisesta haaveiluun:shifty: ei tästäkään kierrosta suuret odotukset ole vaikka nyt talletuksia onkin tehty tasaisesti, jotenkin hiipinyt mieleen että pitäisikö käydä tarkastuttamassa tuo alakerta kun nyt tuo ihme vuotokin tuli...phuoh..:confused013
muoks. laskeskelin että 10kk menty ilman minipillereitä,joita söin 3kk, reilu puoli vuotta kun imetys päättynyt ja talletuksiakin tasasesti noin joka toinen päivä...
 
Muokattu viimeksi:
Larissa jes et lähde! :) ja tuun varmasti kertomaan mitä tänään tapahtui.
 
Pepe; Tsemppiä käyntiin.Toivottavasti asiat alkaa rullaamaan nopeasti.Oon yhden jälkeen tikkana paikalla :grin
Larissa; Jo nyt on ihme,et melkein koko ajan vuotaa. :mad:
 
Larissa: hyvä ettet kokonaan lähtenyt :) itelläki paha tapa koko aika vilkuilla kännykän kautta foorumin tilanne.
Toi home on kyl niin persiistä, olin iteki homerakennuksessa kouluttautumassa ja olin kyl todella kipeänä tuos syksyllä. Jouduin lähtee ihan sydänfilmiin asti kun otti pumpusta ja kuume sahas edestakas.
 
Psykoenkeli onks sulla ollut kuukautisia kierrukan jälkeen ollenkaan?
 
Larissa,ihanaa ettet lähteny mihinkään. :)

Pepe,no on ihana mies sulla ja tsemppiä tämänpäiväiseen! :)

Vesta, voihan mies.. Ei kyllä ois saanu mennä hölöttämään :/

Psykoenkeli, jännät paikat siellä!

ON: Kp 18/29(oletettu) ja dpo2.
Munikset edelleen himppasen hellänä,mut parempi jo kun eilen. Muutoin ei ihmeitä. Tavallaan tää aika oviksen jälkeen on kivaa,kun kaikki tehtävä on jo tehty eikä ole enää mitään paineita sen suhteen,mut toisaalta odottavan aika on niiiin pitkä ja piinaava.
 
Juu, on yhdet ollut. Nekin hieman omituiset, mutta johtunee kierukasta? Päivää ennen kuin alkoi, aamulla tuli pari tippaa haaleaa verta ja seuraavana iltana se olikin menoa.
 
PepeXXL: voisko kierto mennä sekaisin jos en tässä kierrossa käytä clomeja? Tsemppiä teille vielä että saisitte simpat liikkuviksi!

Diku: ymmärsin eka että teillä on niin saamaton lapsi ja se harmittaa miestäs mutta tajusin lopulta onneks oikein. Kertoo miehestäs miten kovasti se vauvaa haluaisi teille. Kyllä vielä se pieni saa alkunsa vaikka nyt tuntuukin varmasti epätoivoiselta. Oletteko käyneet lääkärin vastaan otolla et mitä ne on sanonu tuohon asiaan. Sori en muista nyt teidän tilannetta.

Vesta: :( no. Jospa ei sun ukkos olis asiasta maininnut.... mut miten sitten muuten olis porukka tienny...

Elmiina: ehkä se yksikin kerta riittää siihen :)

Psyko: niin just pitikin kysyä samaa mitä pepeXXL kysyikin jo.

Milttis: mulla oli kans tollasta edellisessä asunnossa. Sänky oli kylpyhuoneen vieressä ja aina ku menin nukkumaan ni oli vaan pakko nieleksiä ja yskiä. Mikään vesi tms. Ei auttanut. Codesan comb oli ainut ku se vähän avaa hengitysteitä ja yskän keskusta lamaa. Muutettiin. Pois ni loppu se olo.
 
Lucky emmä tiedä itse ajattelen niin että voi mennä. Mulle määrättiin taukokiertoihin terot silloin, ettei kierrot veny. Tosin mulla kierto aina luomusti heitellyt.
 
Vesta: Harmittaa kyllä sun puolesta tuo sun miehesi toiminta. Ei ole kyllä kiva, kun ja jos hän kertoi sun työkavereille siitä, että hait sitä paikkaa ja nyt kun paikka ei sinulle irronnutkaan. Se on jo sinulle varmasti pettymys, kun et saanut sitä paikkaa ja sitten, jos joutuu vielä työkavereille selittää,että et saanut sitä paikkaa, niiin varmasti tuntuu entistä pahemmalta. :sad001

pepe: Tsemppiä käyntiin ! :Heartred

Larissa: Hyvä, ettet sä lähteny. :) Kyllähän tää foorumi koukuttaa tosi paljon, mutta ite oon ainakin saanu niin paljon tietoa teiltä toisilta ja samalla myös tukea! Omassa lähipiirissä kun ei ole samassa elämäntilanteessa olevia sillä, on joko niitä joilla on jo lapsia entuudestaan ja joilla on heti ensimäisestä yrityksestä tärpännyt ja sitten on myös sinkkukavereita, joille perheen perustaminen on täysin vieras ajatus. Ja itse, kun oon sellainen ihminen, joka ei tykkää avautua omasta elämästään kaikille, niin välillä tuntuu,että kelle mä voin puhua ja kuka oikeesti mua ymmärtää.
 
Pari tuntia vielä Pepen lääkäriin! Ei varmaan lääkäri arvaa, että on näin monta myötäeläjää mukana <3 vaikka uutinen miehen näytteestä varmasti olikin shokki, mutta nyt se tiedetään ja voidaan hoitaa. Ihana kommentti mieheltä, että tekee mitä vaan.<3

Diku, mäkään en teidän tilannetta tunne, mitä nyt tosta listasta näkee, että liian kauan on yritystä takana. Ja keskenmenon muistan :(
 
.:*~*:._.:*~*:TJOTTAILIJOITA / YRITTÄJIÄ *~*:._.:*~*:.

Diku yritystä 10/07
kukka^^ yritystä 9/10
Anskunen tjottaillen/yritystä 4/11
Jennuli yritystä/tjottailua 9/12
Mymmelisti yritystä 9/12 TESTAA 9.2.
Myy82 yritystä 11/12
Lume yritystä 2/13
Sannuinen yritystä 5/13
PepeXXL yritystä 8/13 TESTAA 9.2.
lucky87 yritystä 9/13
Timbe yritystä 9/13
Mykerö yritystä 10/13
PikkuMinski yritystä 10/13
Kettuli yritystä 11/13
'Muurahainen' 11/13
Junttura yritystä 12/13
Mimmu yritystä 1/14
Ilpuri yritystä 1/14
N83 yritystä 2/14
DarkMimosa yritystä 2/14
mimi. yritystä 4/14
Liisu yritystä 4/14 TESTAA 13.2.
Hampaaton yritystä 5/14
Silv yritystä 5/14 TESTAA 16.2
Kyfi86 tjottaillen/yritystä 6/14 TESTAA 12.2.
starling yritystä 6/14
Nonna yritystä 6/14, km 12/14
Jellis yritystä 7/14
Larissa tjottaillen 7/14
Sazu87 yritystä 7/14
jeilei yritystä 8/14
Rosann yritystä 8/14
Sabetti yritystä 8/14 TESTAA 11.2
Johanna.. tjottaillen 8/14
elmiina tjottia 9/14
pikkukakkosen posti 9/14
Vesta yritystä 9/14 TESTAA 13.2.
@sukki yritystä 10/14
helmihiutale yritystä 10/14
lime- yritystä 10/14
titem tjottia 10/14
Sarina1 yritystä 10/14
Jemberry yritystä 10/14
dreamer88 yritystä 11/14
Unicorn81 yritystä 11/14
Azalea yritystä 11/14
sohwia yritystä 11/14
Beisla yritystä 12/14
Nannu yritystä 12/14
Tyttötiikeri tjottaillen 12/14 TESTAA 12.02.
Tassu yritystä 12/14
Taikatuuli74 yritystä 1/15
be yritystä 1/15 TESTAA 5.2.
liliina yritystä 1/15 TESTAA 9.2.
Kikati yritystä 1/15
Milttis yritystä 1/15
Nyytti yritystä 1/15
SannaMiia yritystä 1/15
Tähtityär yritystä 1/15
Tintuska tjottailua/yritystä 1/15 TESTAA 14.2.
piglet yritystä 2/15
Kerttu yritystä 3/15
Tintti-8 yritystä 3/15
Mimmulih_92 yritystä 4/15
Psykoenkeli tjottailua?
madonna_86 yritystä?
charm yritystä?
tikku yritystä?

(66 kpl)

.:*~*:._.:*~*: PLUSSANNEET :*~*:._.:*~*:.

Toffee yritystä 8/14 LA 21.8.
Katariina86 yritystä 9/14 LA 28.8.
Aurinkoinen yritystä 3/14 LA 30.8.
Miuk yritystä11/14 LA 3.9.
Hilla yritystä 8/14 LA 9.9.
j3nni LA 10.9.
Sannis86 yritystä 11/14 LA 10.9.
Minde yritystä 11/14 LA 12.9.
Aaria yritystä 5/14 LA 13.9.
Kuuku87 yritystä 11/14 LA 14.9.
TiiT yritystä 3/14 LA 16.9.
Vauvahaaveilija yritystä 3/14 LA 17.9.
Sinsu yritystä 10/14 LA 19.9.
evesiili yritystä 12/14 LA 24.9.
mommyme yritystä 10/14 LA 26.9.
Orm Onnekas LA?
HaaveissaVauva yritystä 6/14 LA?
kiivimami yritystä 5/13 LA?
pilvikirsikka yritystä 12/14 LA?
Dumbo. yritystä 10/14 LA?
Mariska86 yritystä 7/14 LA?

En muokannut mitään, kaivoin sen vaan esiin. :)
 
Hellou! Pääseekö mukaan kuumeilemaan? :)

En lukenut vielä aiempia viestejä, mutta ajan kanssa tutustun niihin kyllä ja otan kiinni :)

Elikkä siis toisesta haaveilu ollu tässä jo parisen kuukautta käynnissä ja ehkäisy jätetty pois (esikoisen jälkeen ollut vain kondomi käytössä). En halunnut sekoittaa elimistöäni enää hormoneilla, kun viime yritys kesti muistaakseni 7 kiertoa. Olen siis 24v yhden lapsen äiti ja tyttö syntyi 01/2014. Olen ollut tuossa Raskaaksi 2013 ja Raskaaksi 2013 ketjussa plussanneet- ryhmissä :) Töihin olen nyt palaamassa ensi viikolla itseasiassa :) Halutaan lapset mahdollisimman pienellä ikäerolla ja nyt siis yritys enempi ja vähempi käynnissä. (Lue: sanon itselleni että "tulee jos tulee", mutta vaikeaa se on tälläkin kerralla olla tikuttamatta ovista ja kyttäämällä womanloggia :D) hihihi....
 
Höh Nyytti jos sun mies on hölmöillyt, mut ainakin teit jotain rakentavaa kun liikuit noin!

Hampaaton, jes oviksesta! Tuosta ei viiva juuri enää parane.

Lauruskaah, yritä malttaa pari päivää ennen kuin teet uuden testin, ehkä viivatkin siinä vahvistuu.

Vesta, sun mies on kyllä ollut tosi ajattelematon kun on hölöttäyt sun asioita. Ei varmaan kuitenkaan ilkeyttään sitä tehnyt, ehkä se oli ylpeä susta kun hait sitä paikkaa. Pitäis silti miettiä mitä sanoo!

Diku, ethän sä ole syyllinen kun et ole mitään tahallas tehnyt! Voimia teille.

Psykoenkeli, toivotaan että oireet lupaa hyvää.

Elmiina, pahoittelut kemiallisesta. Sais teillekin jo vauva tulla syliin asti.

Pepe, ihana että sun mies on kuitenkin täysillä mukana projektissa, vaikka teille on tullut kyllä ikäviä tuloksia.

Larissa, kiva kun et lähtenytkään, toivittavasti sovelluksen poisto auttaa vähentämisessä. Tuhrut sais kyllä loppua, hyvä että lääkäri on pian.

Kyfi, ei ihme että tuskastuttaa yritys, on teilläkin jo aika pätkä takana. Voimia sinne.



Tassu, harmi jos lähdet, mutta ymmärrän jos palstan kyttäily tuo stressiä, ja stressitömyys on kuitenkin tosi tärkeetä. Palaa siten kertomaan kuulumiset!
 
Hampaaton Haha, sanos muuta!;) <3 Univormu se sai minutkin alussa iskemään silmää. ;)

Pepe tsemppiä! Ihana kun mies on niin täysillä mukana! :)

late- tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :) Toivottavasti saatte pian esikoiselle sisaruksen. :)

On. Oltiin äsken leikkipuistossa esikoisen kanssa ja oli kyllä pakko palkita itseeni ja pystyä tohon apteekkiin, ostin yhden apteekin oman raskaustestin ja kaksi clearbluen digiä. Olen nämä ansainnut kun olen kiltisti malttanut odottaa enkä ole hätiköinyt testailemaan ennen menkkoja. ;) Jos huomenna saan plussan niin teen varmasti heti perään yhden digin. ;)
 
Voi pepe!!! En löydä millään lohduttavia sanoja teidän tilanteeseen. Kuitenkin nyt on selvillä missä "mättää" ja on mahdollisuus hoitaa oikeaa asiaa. Ihanaa, kun miehesi jaksaa kaikesta huolimatta tsempata ja on valmis mihin vain, jotta vauvan saatte. Ja varmasti saatte vielä! :hug013

latelle tervetuloa! :welcome

Vesta, harmi että miehesi oli mennyt puhumaan sun työnhausta muille. Ei hän varmaan tahallaan ollut ilkeä ja tehnyt ikävästi. Ehkä hän vain oli niin ylpeä susta, että halusi sitä hehkuttaa? No, kurja juttu joka tapauksessa. :sad001

Olitte kirjoitelleet taas niin monta sivua, millään muista kenelle mitäkin piti kommentoida. Päräyttäkäähän testeihin plussat te, joilla jotain oireita on. Ja kaikille muillekin puhallan plussaa tähän kiertoon, olipa se missä vaiheessa vain!
 
Takaisin
Top