Mä en muista merkkiä mut mulla on tuolla kaapissa jotain halppisraskaustestejä joissa on se 10 herkkyys. En tiedä luotettavuudesta mitään. Aikasemmin oon käyttäny noita rfsu testejä ja mulla ainakin toiminu :)
Lucky, mä nään kyllä kaikissa testeissä hailuroita! Sais lähteä vahvistumaan :)
Meinasin tulla kyselemään täältä kokemuksia noista pregchekin testeistä kun ne kaupasta mukaan nappasin, että onko ne luotettavia ja mikä herkkyys, mutta tehän ootte kivasti niistä jutellu jo! :D
mul ei oo pc testeihin tullu yhtään mitään viivanpaikkoja tai haamuja ennen ku oon oikeesti odotellu monta päivää niitä menkkoja ja ollu raskaana :D
aikasen plussan sain tällä kerralla cb digillä kun pc ja apteekin oma näytti ihan puhdasta negaa pari päivää vielä :D
Eikös raskaana olevat vois lisätä tohon plussanneisiin?
Miukin tietoja en ulkoa muista, mut sen muistin, et plussas, ni laitoin jo tonne lussanneisiin.
Pieni kyssäri, koska mulle on tullut aika omituinen olo monen juttuja lukiessa. Kuinka usein te keskimäärin heilutatte peittoja silloin, kun ETTE yritä raskautua?
Meillä se on 2-4krt/vkossa. Paitsi nyt, kun mies joutuu asumaan muualla tilapäisesti
Psykoenkeli: meillä 2 - 3x/kk joskus saattaa olla 1x/kk :) mies jokatoisen viikon töissä... tooodella harvoin tilanteita että ukko olis oviksen aikaan kotona ja useimiten ei oo ovista ollenkaan :/ meillä ukko tjottailee ja mä yritän :) eli meillä ei oo aikaa jolloin me ei yritetä :) sillon ku ei yritetty oli mulla ehkäisy käytössä ja oli puolenvuoden puuhasteluton passi ku ei tehny mieli
Mimi, kännykällä ei näkynyt mitään. mut voihan vielä olla liian aikaista. Mulla km:n jälkeen ovulaatio venähti normikierrosta ja sain tosi pitkään silloin odottaa et menkat tulis, mut sitten se muuttuikin testi plussaksi.