Raskaaksi 2015

Täällä myös rytmi sekaisin... koko tämän vuoden ollu. Voi kun pääsis aina ajoissa nukkumaan ja heräisi ajoissa... mutta on se tuo vuorotyö joka sotkee rytmin... 21 asti töissä ni ei sitä mitenkää pääse ennen 22 nukkumaan ja aamulla olis se aikainen herätys... onneks vielä pari vapaata ja sit on 6 päivän vapaat lusittu. Tänään lähetään kokeilee 4 vuotiaalle laskettelu suksia jalkaa ja rinteeseen :) empä taida ees omaa lautaa ottaa kun tuskin päästään niin pitkälle vielä :)

Mä päätin että mami93 on kiivimami :p tai katsotaan miten se muotoutuu tulevaisuudessa! :wink

Mua harmittaa kun tunnistin oviksen ihan selkeästi tässä kierrossa mutta miehellä oli ihan muut jutut mielessä kun se että olisin saanut hänet vällyjen väliin (meillä kun nykyään puhuu että nyt olis h-hetki niin se seksi menee pakkopullaksi ja mies alkaa saamaan suorituspaineita. Siksi hälle en maininnut asiasta..). Päivää aiemmin kyllä nautittiin toisistamme mutta. Joten odotukset aika pienet :) tätiä odotellaan edelleen.
Oon päättänyt etten halua edes miettiä mitään oireita mutta mulla on ihan järkky ruokahalu taas :grin mutta pistän sen tän joulun piikkiin :wink

Siinäpä teille tiirailtavaa taas :) toiveet ei kovin korkealla edelleenkään ole... Dpo 14

Liitteet

• 1419757598011.jpg
    1419757598011.jpg
    19.9 KB · Katsottu: 183
  • 1419757611385.jpg
    1419757611385.jpg
    20.3 KB · Katsottu: 182
Anskunen voisin jopa harkita nimeeni lisäystä; kiivi sanalla :) <3

lucky saattaa siinä jotain olla, mutta mulla on silmät vielä melkein kiinni kun vasta heräsin.. saisit sinäkin jo plussata :)

Kp23 ja kohta onkin jo seuraava vuosi ja uudet kujeet. Rupesin yhtäkkiä haluamaan myös poikaa yhtä paljon kuin tyttöä. Eilen kun googlasin uutta profiilikuvaa foorumille niin mieleen juolahti että norsuteemainen lapsenhuone olisi ihana. Voi miten ihania kuvia. Varasin jo muutaman ihanan idean tietokoneen kansioon. Me ollaan muuten alustavasti ajateltu brion tai nanan vagabund yhdistelmävaunuja. Tuntuu että palaset loksahtaa paikoilleen pikkuhiljaa mutta varmasti. :)

LUCKY tuossa ylemmässä minä näen ihan kunnon värillisen toisen viivan. En vain ole varma pitäisikö sen juuri siinä näkyä? Jee :)

Se on vaan kumma kun samoja testejä ovat ja ylempi testi ajalla ja alempi kuivana. :/ no saa nähdä... oli noissa tuoki viivan paikka tummempi kuin eilisessä tai sitten johtu siitä kun aamu pissa on vahvempaa ni se näkyy tummempana.

Tuossa näkyy paremmin tuo ero eiliseen testiin . Ylempi on eilisen lyhyellä pidätyksellä tehty testi ja alempi tämän aamun aamupissasta.

Liitteet

• 1419760469139.jpg
    1419760469139.jpg
    23.6 KB · Katsottu: 200
Lucky, onko toi Rfsu:n testi? Mulla on näyttäny ihan samalta(negat). En halua masentaa, mutta kun on toiveikas olo, niin niitä viivoja näkee sielläkin missä niitä ei ole :/Toisaalta, tein esikoista odottaessa ensin kaks negaa ennenkun plussasin.

Psykoenkeli: pregchek testiä ovat ja paketissaki mainitaan että haamu viivat johtuu siitä että testissä on vain paikka johon testi viiva ilmestyy kun hcg on tarpeeksi korkea. Tiedän, noita testejä on turha tiirailla mutta se on vaan nii kivaa ku mukamas jotai viivaa näkee ja sit ku laittaa allekkain ni on kiva verrata onko yhtään tummempi ku edellinen. One stepit ja davidit on ollu sellasia haamuviivoille herkkiä... niihin en enää luota mutta nuo pc: n ja apteekin omat on ollu ihan ok. Eivät anna turhia plussia.

Ne Rfsu:n testit on halpoja, apteekin testin hinnalla saa muistaakseni 3! Niitä kun alkaa itse kullakin kulua :D Luotettavuudesta toki hankala sanoa, kun negoja(tosin oikeita) tullut.

Monet on epäluotettavaksi sanonut noita rfsu testejä ja ne on 50 vahvuuksia ku apteekin omat ja nuo pregchekit on 20 tai 25.

Meinaa sitä herkkyyttä. Hcg hormoonia pitää olla tietyn verran virtsassa että se näyttää mitään. Hcg nousee eri ihmisillä eri tavalla. Toiset voi jo saada elokuva viivat dpo 10 kun toisilla elokuva viivoja ei tuu testeihin ollenkaan... korjatkaa joku jos oon väärässä

Jep. Herkkyydeltään 50 olevat testit näyttää viivan, kun virtsassa on sen 50 mIU/ml hcg-hormonia ja herkkyydeltään 10 olevat testit näyttää kaks viivaa jo, kun virtsassa on hcg:tä sen 10mIU/ml. Iso ero, kun hcg tuplaantuu noin 48-72 tunnissa.

Vahvuus eli herkkyys, kuinka alhaisen tason hcg:ta testi havaitsee. 20 - 25 taitaa olla aika normi? On niitä vielä herkempiäkin, mutta toi keskitaso kuulostaa musta hyvältä. Ei ehkä niin herkästi näytä vaikka turhaa positiivista kiinnittymisyrityksestä.

Azalea tai Lucky: osaatteko sanoa, mikä herkkyys on Clearbluen ei-digitaalisessa testissä? Siinä, joka antaa tukokseksi plussan tai miinuksen.

Mä en aio ainakaan enää hankkia niitä Davidin liuskatestejä. Esikoisesta kun testailin niin meinas paniikki iskeä kun illalla sain hailun plussan jollakin toisella testillä mut seuraavana aamuna aamupissistä tuli Davidilla puhdas nega... Onneks sit toisen merkkinen testi anto plussan. En muista sainko lopulta ollenkaan davidiin plussaa kun niitä tais pari olla...

Jostain muistaisin lukeneeni, että se Clearbluen PLUS -testi on herkkyydeltään 20 ja digi 25.

Huh, onpas täällä ollut jo vilkasta jutustelua pyhien jälkeen :)
Täällä alkais olla loma lopuillaan, huomenna töihin taas. Ens viikko on mulla tädin odotteluviikko, saa nähdä tuleeko vai ei... Kaikenlaista tuntemusta ja oloa oon olevinaan tuntenut, mut katsellaan nyt mikä meininki.
Kiva et on töitä jo ens viikko, ei ehdi liikaa mietiskellä ;)
Toivotaan et plussia alkais pian nyt tärähdellä täällä, olis kiva aloittaa vuosi oikein kunnon plussasumalla ;)

Takaisin