Raskaaksi 2015

Silv,voihan se ovis olla päällä jonkin aikaa,mä ainakin luulen et mulla alko eilen ja loppu tänään. Tai mistä minä tiiän mut kovemmat alavatsakivut alko eilen ja ja tänään helpotti iltapäivällä.
Tosi pitkään mulle näky sylkitestissä kuvioita(8päivänä) ja nyt tänään alkanu olla suhmuraa seassa eli hormonipitoisuus alkaa laskea.

Täälläkin mies ottanu pattii,ollu naama norsun värkillä. Huoh. Mut jotain hyvää, niin kaks kertaa revin itteni tänää lenkille ja loopissa jo melkin 20000,askelta,tähän kun pääsiskin joka päivä!
 
Nyytti niin voi, ihmettelen vaan miks anto 2 haileetakin jo välissä.. Nooo, kai sitä tarvii mennä solmiin sovintoo..
 
Pepelle tsemppiä ja voimahali!! ♥

Larissalle ja muille tiputtelusta kärsiville toivon pikaista aaian selkeytymistä ja tiputtelun loppua!

Be:llä on mielenkiintoinen työ! Ja univormuihin kiintyneenä lentokapteeni miehenä on ihan ♥♥!

Täällä kirjoittelee myös insinööri, joka tekee töitä teollisuudessa viennin myynnissä :)

Omaa napaa.. Ovis pukkas päälle sitten ihan yllättäen! Nyt vasta kp11 ja alla on tunti sitten tehty ovistesti. Päivällä jomotteli mahaa niin paljon että oli pakko testata ja kappas! Tää on aikaisin ovis varmaan ikinä, yleensä siis kp 14 tulee. Talletuksia on kuitenki onneksi tehty kp 6,7, 8 ja 10. Ja kyllä sen miehen saa sänkyyn tänäänkin ;)
 

Liitteet

  • 20150203_203608-1.jpg
    20150203_203608-1.jpg
    168.8 KB · Katsottu: 120
Pepe, hyvin voi selittää ne kemialliset! Eli ovis tapahtuu, hedelmöittyminenkin kyllä, mutta jos perille asti on päässyt viallinen yksilö ei alkio ole elinkelpoinen ja tulee ulos ennen kuin ehtii edes alkaa kasvaa.
 
Liliina kiitos ihanista sanoista <3 tästä palstasta mä en luovu. Ja huomenna ollaan taas rikkaampia.

Elmiina kiitos vastauksesta. Jotain tuollaista yritin päässäni pyöritellä.

Hampaaton vau mikä testitulos jo nyt! :) toivottavasti toinen testi näyttää parin viikonpäästä samalta.

Nyytti sulle kivasti kertynyt askelia. Itse en oo uskaltanut ees harkita tuollaista kun tuskin tulee täyteen millään ees sitä 10000 askelta.

Silv saitko sovinnon tehtyä? ;)

Hyvää yötä naiset. :) Tuun kertoo huomenna miten meni. Ja suuri kiitos tästä tuesta <3
 
Mikä ihmeen iltayskä mua on ruvennu vaivaamaan :O eilen illalla nukkumaam mennessä alkoi yskittää ja kurkkua kaihertamaan ja nyt sama. Tuntuu että välillä ihan tukehtuu kun ei saa henkeä vedetyksi välillä.
 
Oviksen nappaajille paljon liehuvia peittoja!

Kellään tietoa, voiko linea negra ilmestyä jo ennen plussausta? Ajattelin, että alan vaan nähdä viivoja joka paikassa, joten pyysin miestäni varmistamaan, ja sekin näkee mun alavatsaan ilmestyneen ohuen tumman viivan. Mulla ei pahoinvoinnin vuoksi ole pariin päivään ollut juuri ruokahalua (vaan jogurtti ja hedelmät on menneet kakistelematta alas), ja nyt yhtäkkiä nukkumaan mennessä iski ihan hillitön nälkä.
 
Tassu taustailee tämän kierron, koitan ottaa mahdollisimman rennosti. Tuntui että tästä aiheutui vain enemmän stressiä kun pitää täällä niin tiivisti seurata ja olla mukana muidenkin piinailussa. Palaan sitten jännämään teidän kanssa taas kuunvaihteessa, plussa uutisilla toivottavasti :D Kaikille siihen asti vain hyvää onnea kaikkeen, varsinkin plussia toivotan kaikkien testeihin:)

liliina, minä huomasin oman linea negran pari vuotta sitten kun luulin olevani raskaana (yritin aloittaa pillerit uudestaan ja sain niistä kaikki mahdoliset oireet). Kauanko lie tuossa ollut,mutta se voi ilmeisesti olla vaikkei raskaana olekaan. Toivottavasti sinun on ilmestynyt raskauden johdosta :)
 
Piti vielä parin päivän tikuttamattomuuden jälkeen testata ovista kun lorahti sen verran reippaasti limoja ilmoille mutta ovis ei selvästikään ollut syy siihen. Ei tullut kuin viivan paikka. Ihan hyvä sinänsä niin eipähän ainakaan ala enempäänsä harmittamaan ettei näköjään enää ole luovuttajaakaan. Eli edelleenkään ei oo hänestä kuulunut mitään.
 
PepeXXL: :( voihan simpat! Entes jos mies alkais syömään vitamiineja ja foolihappoa ja clomeja ja greippi mehua :) Voisko auttaa. Kyllä se luomusti vauva saadaan alulle ku myö kaikki nostetaan teille peukaloiset pystyyn. Olihan se gatusallaki ihme vaikkei ihmettä pitänyt tapahtua. ♡halaus!


Onnea Mommyme että kaikki oli hyvin!

Silv: no onnea piinailuun :D

Nyytille kans onnea piinailuun!

Larissa: et kyllä lähe :D

Silv: eikös se ekaks pitäis käsi raha olla ja talo kiikarissa että lainahakemuksen voisi laittaa koska ne evää sen hakemuksen siihen paikkaa kun ei oo käsirahaa "käsiraha puuttu". Todella veemäisiä ovat nykyään pankeissa noitten lainojen suhteen...
Meillä valmistui talo 4/14. Ja kyllä pankkeja kierrettiin... kummasti se yks pankki riitti johon ei tarttenu käsirahaa ja jossa ei sanottu että tulot eivät riitä lainan lyhennykseen. Muut pankit oli sitä mieltä että ei voida lyhentää lainaa.
Mullakin monesti olo että tekis mieli mottasta tuota ukkoo ni sit helpottas mut se mottasis takas enkä halua sitä. Niin ja Silv. Eka seksi ja sit mottaset...

Hampaaton: onnea ovis +++

Kertokaas mulle pidätkö clomi tauon kun tuskin pääsen hyödyntämään ovista tässä kierrossa kun ukko sano ettei vielä heti loman alettua tultas mummolaan. Eli en näkisi sitä oviksen aikaan ollenkaan... ni eihän mun ole myöskään järkee syödä clomejakaan...

Milttis: ihme ukko! Olipa sulla joku hali kaveri siinä tukena! Mutta me kuunnellaan ainaki sua!
 
Mulla tuli tänään pregcheckistä samanlainen hailakka viivanpaikka, mitä meinasin ensin haamuksi, mut ei ollut napannut yhtään väriä. Voisin koittaa saada päivällä laitettua kuvaa. Tällä hetkellä tosi etova olo, tosin en tie johtuuko 3.5h yöunista, nännit ollu tositosi arat viimepäivinä ja alamahalla tuntuu välillä semmosta outoa tökkimistä ja vihlontaa. Tie sitten vaikka täti oiskin tulossa? Nyt ois kp 25/28-31, olin vähän hätänen testailun kanssa mut olo oli vaan et pakko testata. Aamusta meinasin tehdä toisen, jossei edistystä niin tiistaihin asti odottelua. :) plussatuulia kaikille +++++
 
Anteeksi, päästelen vähän höyryjä: oon aivan raivona. Jos joku muistaa niin hain viime viikolla uutta virkaa nykyisessä työpaikassani. Mä en puhunut koko hausta kellekään koska en halunnut. Tai siis toki kerroin äitilleni, omalle esimiehelleni ja mun miehelle (niin ja täällä). Toi mun typerä elämänkumppanini vaan on mun työkuvoissa sen verran mukana, että se on välillä tekemisissä mun työkavereiden kanssa ja tänään töissä kaksi eri duunikaveria kyseli että "mitäs "vesta", meidän tuleva esimies?" Voi saat*na mä sanon! Mikä oikeus tolla ukolla oli mennä kertomaan mun yksityisasioita eteenpäin? Oon niin pettyny, sekä mieheen että siihen etten tullut valituksi siihen työhön. Itkun kanssa sai palata kotiin tänään... Miehelle en oo pystynyt sanaa sanomaan kun vituttaa niin paljon. :angry4

Että moi vaan, en ole se tuleva esimies.

En tiiä oonko vaan hormoonihuuruissa ja tosi pikkumainen, mutta kun tän takia mä en halunnut puhua töissä tästä, kun ei sitä paikkaa sitten irronnutkaan.
 
no olipas tosi typerää mieheltä vesta:angry1 tosin jos hän nyt sitten on aatellut että varmasti saisit sen paikan ja ollu vaan ylpeä...? mutta jokatapauksessa tyhmästi tehty... ite kans yhtä parempaa hommaa hain enemmän ja vähemmän tosissaan, enkä saanut sitä ja vaikka toisaalta ei harmita mutta toisaalta silti kyllä.. :smiley-angelic008mut ei auta, lisähommia pitää yrittää hakea sit jostain muualta.
 
Huomenta naiset,
Silv; Mulla o testit käyttäytyy noin,ensin vähän sinne päin,sitten pari haaleaa ja sitte puskista ++
Toivottavasti tulee parin viikon päästä toiseenkin testiin viivat :)
Lucky; Eikö ne clomit olleet juurikin ne jotka osittain vaikuttaa vielä seuraavalla lääkkeettömällä kierrolla?
Ehkä en itse söisi,jos on ihan sata varma ettei oo mitään mahista.
Vesta; On kurnuttava sammakko mieheltäsi päässyt suusta. :hungover:
Milttis; Voimia ihan hurjasti :Heartpink Toivottavasti luovuttajasta kuuluisi pian,tahi sitten kertoisi reippaana jos ajatukset on muuttuneet.
Mariska; Mikä on äitylin vointi? :) Entä isäsi?
Pepe; Oliko se lääkäri tänään?
Larissa; Ei,ei älä lähde!
Monella oli haamulaisia testeissä,viivoille huikeaa vahvistumista :3some
ON; Täällä meni yö valvoen,mies oli kumman hiljainen illalla.Aloin sitten kyselemään että onkos joku huonosti,illalla sitten viimeiseksi myönsi että lapsen saamattomuus rassaa nyt pahasti.Kaikki kiitos ja kunnia hänelle,on tukenut ja ollut mahtavan hieno tuki. :Heartred Nyt on tosi paha mieli mieheni puolesta.:sad015
Varsinkin kun tietää olevansa se syyllinen nro 1,siihen ettei sitä kaivattua kakkosta kuulu.:sorry:
 
Pepe: Kuten täällä muutkin on sanoneet ni Gatusalla oli aika sama tilanne, heillähän kehittyi niin pitkällekin osa että syke löytyi ja sit viikon päästä enää ei :( Tosi kurjaa, mut onneksi on Suomessa hoidoille hyvä mahdollisuus. Ja tosiaan ne kaikki foolihapot, vitamiinit ja vehnänalkioöljyt nyt käyttöön.

Napailen: Kemiallinen tai hipaisu se oli munkin edellinen viiva, seuraavana päivänä tuli vielä hailumpi ja sit katos viivat kokonaan. Menkat tuli ajallaan. Nyt on seuraava kierto menossa ja ovis ohi, talletuksia ehditty ehkä yhden kerran suht oikeella ajallaan ja sekin mun äidin luona ja vauva samassa sängyssä, yh. Mies on ollu poissa ja sit on oltu reissussa. Ei oo toiveet tälle kuuta kovin korkealla.
 
Lucky katotaan mitä nyt yänään sanotaan. Ja homeopatiaa ja sitä geleeroyalea kokeillaan ainenkin! :) ootko pitänyt taukoa clomeista ollenkaan? Ettei laita sekaisin kiertoa?



Vesta auts miehesi käytös :/

Psykoenkeli missä vaiheessa sun kierto? :) ja milloin testaat?
 
Takaisin
Top