Raskaaksi 2015

Mimmu: suoraansanoen vituttaa kaikki (ja eniten tuo pökön omistaja) niin paljon etten tiä pystynkö! Mieli tekis mut ku sais ensin vetää turpaan ja sit hoitaa hommat ni ois ookoo mulle! Mut jos sen tekis ni voi olla et pökkö jäis pesään panematta :D
 
Olihan se ihan jees kun eilen oli välipäivä viiltelykivuista.. tänään palas sit taas moikkamaan ettei vaan totuus pääse unohtumaan.
 
Pepelle iso virtuaali halaus! Nyt ainaki tiedatte mita vastaan taistelette. Maki muistelisin et gatusan miehen tulokset oli saman tyyppiset joten varmaa tosiaa gatusa osais neuvoa mika heilla toimi.

Paa taas lyo tyhjaa enka enaa muista mita muuta piti kommentoida ;)
 
Silv missä vaiheessa sun kierto on? Tai minä kp? Onko sulla toi väli testin pissa ollut vaan laimeeta minkä takia noin haalea?

Ja mä laitoin gatusalle viestiä ja nyt oottelen et vastaa. Ihanaa että on tällänen paikka!

Nyt äidin ystävä ilmoitti mitä täytyy ottaa miehelle käyttöön. Homeopaattiset laittaa mulle tulee js huomenna haetaan natura median geleeroyalea. Miehelle tupla-annostus ekaan kiertoon. Näitä alan myös itse syömään!
 
Dreamer 88: Koitappa keskittyä nyt rentoutumaan,äläkä jokaiseen vihlaisuun mahassa. Taatusti kuukautiset myöhästyis syyttäkin tolla ihmettelyllä. Älä pahastu, ymmärrän, kyllä se ajatuksen"jos olenkin raskaana". Mutta kaikista helpointa on ottaa rennosti. Se selviää kyllä, olisiko helpointa vain tkssa selvittää verikokeella? Ei tarvitse hermoilla ja olla epävarmoin tuntein.
 
Muokattu viimeksi:
Okei, hassua tollanen. Kannattaa sitä silti hyödyntää ;)
 
Voiko raskaus muuttaa näitä kierron oireita... tai siis tiedän että voi, mut ääh. Taas on itkuherkkyyttä ilmassa. Äsken selasin yhtä raskautuneiden ketjua ja meinas itku tulla, ja monet muutkin etenkin vauvoihin, raskauteen, perheeseen liittyvät asiat meinaa pistää itkemään. Luin jotai "19 asiaa jotka tulee ottaa huomioon ennen raskautta" artikkelia niin meinas ruveta itkettämään... en ala jos tää on pysyvä oire joka kierrossa! :D
 
Larissa, mulla tosiaan tiputtelee ehkä 2 - 4 (aiemmin sanoin 3 - 4, mut en oo varma) päivää ennen menkkoja. En myöskään osaa ihan sanoa, kuinka kauan tätä on jatkunut, mutta voisin veikata että vuoden verran. Paitsi nyt viime kierrossa.
Harmi jos poistut foorumitauolle, mutta toisaalta ymmärrän jos haluat pitää taukoa. Täällä on vaikea olla vain "vähän". Mullakin tuli aika nopeasti "foorumikoukku", tosin sen vähän arvasinkin kun oon ennenkin ollut, muusta aiheesta kylläkin. Mutta vertaistuki on vaan niin mahtavaa. :hug013

Unicorn, ainahan on mahdollista että oot raskaana! :biggrin Vaikka tulee noita oireita muutenkin, sen on saanut jo huomata...

Mukkis, tsemppiä testaukseen. Ehkä sun oireettomuus siis on oire. :wink

Vesta, kokeile vaan joskus, oikeastaan vehnänuudelit maistuu aika paljon spagetilta. Onhan niitä muitakin, tattarista ja riisistä, mutta aika mietoja ovat. :)

Silv, no on kumma sun miehes kanssa! Vois tosiaan kantaa kortensa kekoon talonhankinnassa, eikä jättää kaikkea sun harteille. Yhteinen kotihan siitä tulis kuitenkin. Ja on pankissa asiointi aika työlästä, varsinkin jos talo osoittautuukin sisältäpäin sellaiseksi jota ei halua. Toisaalta, voihan pankilta käydä etukäteen kyselemässä minkälaiseen summaan antavat lainaa... Paha sanoa, mikä olisi ehdottomasti parempi järjestys. Käsirahan keruusta, hassua ettei sitä voisi muka alkaa säästää jo heti. Jos ei ostakaan taloa, voihan aina tulla yllättäviä menoja, ja sitten on takuulla kiitollinen siitä, että säästi ajoissa. Suostuisiko miehes säästämään ns. yleisesti?
Ovistikuista, tuliko sulla siis jo aiemmin yhtä vahva, vai onko toi kierron vahvin viiva?

On. Meinasin käydä lenkillä illalla, mutta kaivoinkin sen sijaan auton lumesta. Ei olla ajettu sillä viikonlopun lumipyryjen jälkeen, niin kyllä se työstä kävi.
 
Beisla: ainakin lähes yhtä vahva, jollei täysin. Kuinkahan se siinä kohtaa menettelisi, jos 2 munasolua irtois (kun näin vissiin voi käydä, alle 12h väliä..)? Siis toi testi. Meniskö välillä hailuks vai...? En mä tiä enää mitä uskoa :D voi siis kyl olla liian laimee näytekin.
 
Silv kaksin aina kaunehimpi! Suulla vuorostaan superovis! ;)
Sovintoseksiä vaan, mököttää voi sitten muuhun ajankohtaan ;)

Pepe voi että mitä uutisia! Onneksi kuitenkin toivoa on uskon että saatte paljon apua jo noista vitamiimeista! Ja hoito olemassa jos tarvitsee. :)

Luin just 10 sivua teidän juttuja, niin kommentoinnit jää vähiin.

Tsemppiä kaikille kiertohäiriöiden kanssa!
 
En osaa yhtään sanoa. Jos tosiaan noin lyhyt väli, onhan se mahdollista että kaksi on irronnut, mutta en tiedä miten LH silloin käyttäytyy.
 
Tyttötiikeri, mulla ainakin on se joku tietty aika kierrosta, kun voin itkeä mistä vaan. Esim. auton alle jäänyttä eläintä tienlaidassa tai radiosta kuuluvaa biisiä, johon ei liity mitään omia muistoja/tunteita...

Mutta eilen aloin itkeä, kun olin pitkän päivän jälkeen menossa kotiin ja mies pyysi tuomaan ruokaa. Itku ei tullut vielä siitä, vaan siitä, että ravintolan pihalla tajusin lompakon olevan kotona. Elävästi tuli kyllä mieleen esikon odotusaika, kuinka sitä kärsivällisyyttä ei ollut nälkäisenä ollenkaan. :;)

Silv, käykää ihmeessä pankissa niin, että kysytte sen asunnon verran lainaa. Voitte ihan hyvin sanoa pankkiin, minkähintaista ja kokoista mietitte ja pankki laskee, myöntävätkö minkä verran. Saatte pankilta sitten (toivottavasti) lainatarjouksen mukaan, joka on voimassa jonkun ajan.
 
Eiköhän senkin tuu huomaamaan sit jossain kohtaa.. Tikuista viis. Tohtori Googlekaan ei osaa sanoa tähän asiaan mitään. :D
 
Joo, Unicorn ja Mukkis mukaan ben ja dreamerin piakkoin aloittamaan plussa-aaltoon, ja sohwia kanssa!

Kovin paha mieli on tuon pepen tilanteen takia. Aikaisemmin manailin sitä, kuinka teininä peloteltiin suunnittelemattomilla raskauksilla, niin on oikeesti ihan huutava vääryys, että kun nuoret ihmiset on valmiita tekemään noin vastuullisia päätöksiä, sitä ei sitten suodakaan. :sad001 Pepe, toivon niin hartaasti, että homeopaattiset ja vitamiinit auttaa. Blogin kirjoittaminen on varmaan tosi hyvä ajatus, se on varmasti tosi hyvä kanava purkaa tuntojaan, vaikka tietenkin mekin täällä kuunnellaan.
 
Takaisin
Top