Raskaaksi 2015

Uskon, että saatte pepe miehen simpat toimivammiksi noilla konsteilla. Ja kysy tosiaan Gatusalta, että miten heillä oli! :)

Anteeksi Milttis, en muistanut että olit itseksesi tän asian kanssa liikenteessä. Nyt oon nolona! :oops: Mutta hemmottele itseäsi! :wink

Beisla, onko sullakin siis tota tiputtelua? Tässä on tullut huomattua, että tiputtelulla on ihan varmasti heikentävä vaikutus raskautumisen onnistumiseen... Onko sulla ollu tota jo pitkään?

Napaa: Mietin, että pitäisikö TAAS kammeta foorumitauolle :grin Vietän täällä taas ihan liian suuren osan vapaa-ajastani. hehe :angelic: Ehkä häivyn ja palaan kunhan kuukauden päästä on lääkärissä käyty ja kunnon tjottailu taas päällänsä :grin Nähtävästi olen tämän foorumin kanssa sellainen kaikki tai ei mitään- tyyppinen nainen.
 
Pepe,voi ei... Nyt vaan vitskuja ja terveelliset elämäntavat niin jospa laatu paranis! Tsemppiä :)

Silv, viime kierto oli 29 ja sen mukaan oli ennakoitu kohdilleen osunu oviskin. Olin tosi yllättyny,koska aiemmissa kierroissa ollu oviskipuja ja muita oireita vasta kp18 kieppeillä ja nyt jo 16. Mulla on aiemminkin ollu vähän eri tyyppinen kierto kun useimmilla ja luteaalivaihe ollu lyhyempi. Saas nyt sit nähä et onko kierto lyhentymässä(oli 27 kuopusta yrittäessä) vai ovisajankohta aikaistumassa kiertoon nähden.

Mulla meinaa alamahaa,tai siis muniksia vihmoa aina vaan ja mieskin näyttää aika panettavalta,oiskohan pitkä ovis päällä :D
 
Muokattu viimeksi:
Ok mimmu, kiitos tiedosta. Meen kyllä kysymään terkkarilta, jos ei ala tapahtua. Mutta viime kierrossa, jossa epäilen että jotain kiinnittyi hetkeksi, tiputteli vain yhtenä päivänä ja todella vähän.
 
Ihana juttu, että mommyme:llä oli kaikki hyvin ultrassa. :)

Diku: Mitäs sulle kuuluu pitkästä aikaa?

Ketäs testaa loppuviikosta? Nopeasti luin, että dreamer ja be ainakin. Mä teen kans perjantaina testin, jos menkkoja ei näy. Tänään on kp 31/33-42. Oireina on ajoittainen mahan viiltely, hieman arat nännit ja lämpö 36,9 eli hippasen koholla. Mä tuun niin vielä tippuun täältä ja kovaa, mut haluan uskoa, että ainaki voisin olla raskaana. Ollaan pupuiltu viimeiset 3 viikkoa suunnilleen joka toinen päivä, että ainaki on yritetty.
 
Nyytti juurikin noin ajattelinkin tehdä. :) Plussan jälkeen varmistan viikot digillä. :)

Pepe hirveesti voimia sinne! Ikävät nuo tulokset, mutta toivottavasti paranevat noilla neuvoilla!


Liliina mä olen niin mukana sun suunnitelmassa!! ;)

Unicorn81 kiva kun meitä on nyt tässä muutama niin toivottavasti saamme yhdessä sen plussa-aalton käyntiin! :)

Muoks. Larissa ymmärrän mitä tarkoitat, itselläni kun on työviikko niin en millään ehdi tänne usein, mutta sitten kun on vapaata niin on pakko tulla koko ajan päivittämään ja lukemaan muiden viestejä. Tuntuu et oon koko ajan kännykkä kädessä. Se on vaan siitä kun meitä on niin monta samassa tilanteessa ja sitten on niin mukavaa kun yhdessä jaetaan ajatuksia, tunteita ja muita murheita.
Sunkin viestejä on aina kivaa lukea, kun jaksat aina kirjoittaa kaikille ja tsempata! Toivottavasti pystyt kuitenkin vähentämään, muttet kokonaan poistumaan täältä. :)
 
Last edited by a moderator:
Mä kanssa testaan loppuviikosta, luulenpa tosin, että ei tua mahassa mitään tapahdu kun ei ole mitään oireita. Muistelin kyllä, että ei ole tainnut yhdestäkään raskaudesta olla mitään oireita ennen plussaa, sen jälkeen kyllä.

Milttis: Ikävä toi sun tilanne... Tiedäkkö paljon se oikeen maksaa mennä sinne yksityiselle? Voi kun olis paljon rahaa niin antasin sulle varmasti. Mä oon aina haaveillut, että jos voittasin jossain lotossa tms. lahjottelisin nimettömänä rahaa sellaiselle jotka sitä tarvis. Eipä muuten lottovoittajat taida paljoa rahaa lahjoitella, en ole ainakaan kuullut. Täällä meidän kylässä on kuulemma kymmenkunta loton päävoiton saanutta, aika hissukseen taitavat elellä...

Ihanaa mommyme, että kaikki oli hyvin! Se on kyllä aina hyvä heti ottaa asiantuntijoihin yhteyttä jos joku painaa mieltä asiassa kuin asiassa. Saattaa säästyä turhilta murehtimisilta ja pirujen seiniin maalailulta!

Niin loppuviikon testailijoille peukut pystyyn :dance011ja paljon plussia:happy093
 
Kiitos kaikille.<3 Täällä silmät itketty turvoksiin. Mutta sain aikaiseksi luotua blogin johon saan alkaa kirjoittelemaan ajatuksiani tästä asiasta. Ja äidin ystävään myös yhteyden. Hän lupasi tutkia asiaa ja illalla palata asiaan!

Sori napailu mutta mikään ei jää päähän tällä hetkellä.

Paitsi että larissa älä viivy kauaa poissa jos päätät pitää taukoa!
 
Skippi tervetuloa ja pikaista tärppiä! :happy:

Mommyme, ihanaa, onnea pikkuisen sydänäänten kuulemisesta!

Beisla, mulla ei vaan oo koskaan tullut nuudeliannosta nokan eteen, kaupasta ei ole ikinä tullut ostetuksi eikä muksunakaan ollut kotona sellaista tarjolla. Kiinalaisessa kun käydään syömässä otan aina riisiä. En tiedä oonko jäänyt paljosta paitsi, mutta ehkä mä tuun täältä mun tynnyristä joku päivä ulos ja maistan! :laughing002

Silv! Mua huvittaa miten mennään niin päivälleen samaa tahtia tän kierron kanssa, mullakin oli ovis eilen! :grin Kiva kun joku jonka kanssa piinailla samaan aikaan, toivotaan että päräytetään nyt plussatkin yhtäaikaa!

Noista pilleireiden jälkeisistä kierroista: Mä lopetin pilleriehkäisyn syyskuussa ja se kierto kesti 28 päivää. Sen jälkeen kierrot on ollut 31, 36 ja 28, joten aika sekalaista settiä. Ennen pillereitä mulla oli kierto säännollinen 30-31 päivää :)
 
Pepe tsemppiä, olipa ikäviä uutisia. :( Toisaalta nyt on ongelma tiedossa ja se voidaan korjata! Toivottavasti apu löytyy pian.
 
Voi Pepe! Harmi että tuli tollasia uutisia! Nyt vaan kaikki mahdolliset vitamiinit yms miehelle käyttöön josko niistä olis apua. Toivotaan! :)
 
Pepelle tsemppiä ja voimahali <3

Omaa napaa... lähin hakemaan poikaa päiväkodista ja sit matkalla holahti pikkareihin jotain.. kotiin tulin niin pelonsekaisin tuntein ja suoraan vessaan. Huh onneks se oli vaan valkovuotoa.. ja sitähän tuleeki nyt sit oikee reilusti. Vähän nimittäin säikähdin että mitäs hittoa sieltä nyt tuli ja just sopivasti kun ei oo kotona eikä vessaa oo lähimain :/
 
Pepelle tsemppia! Vaikka toi on melkoinen isku, niin tosiaan nyt on ongelma tiedossa ja sita voidaan alkaa hoitaa, eli toivoa on! :)
 
Harmi juttu pepe ja nyt vain kaikki mahdolliset apukeinot käyttöön. Tsemppiä ja voimahali sinulle! ❤

Ja mä kans testaan loppuviikosta sunnuntaina, jos ei täti tule viimeistään lauantaina. Mulla kyllä vahva tunne siitä, ettei tästä kierrosta tärpänny vaikka oviksen aikoihin heiluteltiin peittoa. Eikä mulla oo mitään oireita ollutkaan, että voisin raskautta epäillä edes..
 
Sori jo valmiiks marmatus, eihän tää tänne edes kuulu mutta. Meillä on yks talo ollu silmissä ja oon käyny pankissakin pistämässä lainahakemusta alulle. Miehen homma oli soittaa myyjälle ja sopia näytöstä jne ENNEN kun meen jatkaan pankkiin (ei olla siis käyty ko kohteessa ollenkaan..). No päivällä kysyin et pitäsköhän sille myyjälle soittaa, josko pääsis katsoin sitä taloo ni tietäis et onko se edes semmonen mitä haetaan, niin vastaus vaan et "no pitäsköhän sun hoitaa pankissa asiat ny ensin loppuun?!" WHAT. Luulin et asiat oltiin sovittu ja et tupa tarkastettas nyt ennen muuta järkeilyä. Olin näköjään sopinut vain itsekseni. Takaajia ei ole, säästöjä ei ole, eli pitäis joka tapauksessa ensin kerätä käsiraha ennen kuin hakemusta saa eteenpäin. Ja rahaahan ei voi kerätä (miehen mielestä) ennen kun hakemus saadaan eteenpäin. Jos ymmärrätte mitä haen takaa. Tuntuu vain ettei se edes halua koko talohankintaa kun kaikki jää mun kontolle.. Ja mun on pakko sanoo et yksin en saa kerättyä rahaa niin nopeasti kun pitäis. Summa nyt ei oo järin suuri mut monen kuukauden palkka kumminkin. Kai mä lopuksi joudun ottaan jonku hemmetin pikavipin jos taloa haluan, ja sekin olis väärin miehen mielestä..

Ja sanotaan et naiset on vaikeita..
 
Larissa, elä suotta nolostele. En mie koe mittään kipuiluja sen vuoksi että oon yksi tai jos joku puhuu puolisosta. Ihan on oma valinta tämä.

Mukkis, soittrlin syksyllä yksityiselle ja kyselin asiaa. Sanoivat että neljään kertaan vähintään kannattaa varautua ja jos se hoidetaan lahjasiittiöillä jotka tilataan Tanskasta, tulee koko lystille hiltaa 5000 ja rapiat päälle. Siis yhteensä. Ja sitäki mietin tuossa, kun eihän niillä mitään takuuta ole että saavat aikaan mitään, että ei olis sitten tuollaisia summia turhaan maksaa jos ei raskaudukaan.
 
Öööö...

Se oli kertaalleen jo haalea????
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    75.4 KB · Katsottu: 171
Mommyme, ihanaa että kaikki on kunnossa :Heartred

Larissa, harmillista kyllä tuo tiputtelu. Mutta hyvä että pääsit asiassa nyt eteenpäin ja toivottavasti saat asiaan selvyyden. Tsemppirutistus :Heartpink etkä sä meitä voi taas hylätä :grin

Silv, tsemppiä piinailuihin! Niin paljon panostit kyllä tähän kiertoon että pakkohan se plussa on tulla! ++++++

Nyytti, no sehän siinä onkin että tarvis aina alkaa miesten kanssa vääntämään joka asiasta että ne sitten alkais lepyttelemään :wink

pepe, olipa paukku :sorry: varmasti mieskin otti raskaasti. Tsemppiä sinne ihan hirmusesti! :Heartred onneks kuitenkin ootte nuoria ja simppojen laatuakin pystyy parantamaan.

Mariska, sullapa oli maanantai! Huh.
 
Takaisin
Top