Raskaaksi 2015

Joo mommyme, ihan varmasti vaan harmitonta :) Mä vuotelin ihan kirkasta vertakin siteeseen asti ajoittain kakkosen alkuraskaudessa ja hyvin meni :)
 
Nyytti: todennäkösesti 32. Nyt kun oviskin osui täsmälleen kalenterin tarjoamalle päivälle. Sulla?

Pepe: voi ei :/ mitä tuloksissa oli?

Jotakin piti vielä...
 
Määrä hyvä mut laatu sitäkin huonompi. Muodoltaan Normaaleja 1%. Liikkumattomia 87% ja liikkuvista 1% nopeita ja suoraan eteneviä.

Emmä tiedä mitä näitä kuuluu kertoa? :D mutta lausunnossa että suositellaan spermanäytteen koepesutestausts ja icsi-hoidon harkintaa.
 
Diku meni aika hiljaseks. Mä olin varma et vika on ainoastaan mussa. Nyt Googlaan just kaikki mahdolliset konstit parantaa laatua ja tutustun hoitomahdollisuuksiin. En ois ikinä voinu uskoo et Tä tulee olee näin vaikeet vaiks me ollaan näin nuoria.

Mistä noin huono tulos voi johtua?
 
Sinkkiä miehelle. Ja kannattaa sitä vehnänalkioöljyä tarjota kans. Ja jostain just luin et kalsium on se joka simpat pitää liikkeessä? Jollen väärin muista..
 
pepe, eikös Gatusan miehellä ollu vastaavanlainen tulos ellei jopa huonompi? Foolihapon taisivat silloin ainakin ottaa miehelle käyttöön. Tsemppihalit, ei oo kivoja uutisia tuollaiset :sad001
 
Se saa siis alkaa popsia foolihappoja myös. Jostain luin että omega auttais myös. Äidin ystävältä pyydän myös jos hältä löytyis homeopaattista mikä auttaa. Saako noita öljyjä yms niin ihan luontaistuotekaupasta?

Täytynee kysellä gatusalta miten heidän tulokset oli.

Kiitos <3
 
Pepe, voi itkujen itku. En kyllä olis suonu teille tuollaisia uutisia.

Mommyme, hyvä.että kaikki kunnossa :) liimaa ja tarrasukkia pienelle.

Larissa, keskityn nyt omaan hyvinvointiin täysillä kun mulla ei sitä puolisoa ja parisuhdetta ole. Oon yksin liikkeellä tässä vauva-asiassa. Vaikka nyt kyllä tuntuu että olis ihana jos olis joku jonka kanssa vois tätäkin asiaa yhdessä puida ja miettiä.

Unista ja exien esiintymisestä niissä oli joku sivu takaperin puhetta. Mä nään melkeen joka viikko unta mun exästä. Ne on joko painajaisia tai sitten varsin siveettömiä versioita. Painajaisista jää hirveän ahdistunut tunne joka saattaa vaivata päiväkaupalla ja siveettömistä sellainen takaisin haikaileminen myöskin muutamaksi päiväksi. Molemmissa tapauksissa vetelen itseäni henkisesti avokämmenellä naamaan ja kesken ruveta taas järkeväksi.
 
Mä ostin ihan kuule halpahallin luontaistuotehyllystä! Ja siinä on omegat kans!
ImageUploadedByVau Foorumi1422962920.438657.jpg
 
Pepe; Harmittava vastaus..mutta onneksi ei kuitenkaan ihan kokonaan tuomio.
Tosiaan Sinkki,seleeni,D-vitamiini,E-vitamiini,foolihappo ja C-vitamiini. Ei tupakkaa,bokserit pois,saunominen vähemmälle(eli pussukoille ei lämpöä) onhan näitä paljon mutu juttua ja joissain tapauksissa se mies syö niitä clomeja..
Muoks; Muistan joskus jostain lukeneeni että mies oli aloittanut vitamiini kuurin,ja muistaakseni 6kk jälkeen oli ollut paljon parempi näyte.
 
Voi pepe, onpa ikäviä uutisia :sad001

Vehnistä saa ainakin ihan ruokakaupasta. Kalsium on tosiaan molemmille sekä naiselle, että miehelle tärkeää raskautta ajatellen.

Mun mielestä kemiallisessa on häikkää kiinnittymisessä eli hedelmöittyminen kyllä tapahtuu. En siis uskoisi, että johtuu simppojen laadusta.
 
Täytynee siis huomenna käydä pyörimässä kaupoilla samalla kun käydään lääkärissä. Miehen pomo onneksi äitini ja itse oon sairaslomalla niin ei haittaa vaikka menee pidempään. :)
 
Larissa, ihan käsittämätöntä touhua terkkarilla, voi morjens. Tuntuu välillä että ihan kun ois muka niiden omasta pussista pois, kun ei päästä ihmisiä tutkimuksiin. Mut hyvä että viimein pääsit!

Pepe, voi pahus jos löytyi jotain vakavaa. :( Toivottavasti jotenkin voi hoitaa...

Mimmu oho, mä en tiennyt että tollanen tiputtelu voi viitata ongelmiiin. Mulla on ehkä viimesen vuoden tiputellut just ton 3-4 päivää ennen menkkoja. Ajattelin, että joillakin vaan tiputtelee... Kiitos tiedosta! Ehkä tyhmä kysymys, mutta tiedätkö, voiko siis vaikeuttaa raskaaksi tuloa?

Huh Mariska, johan sulla oli päivä! Hyvä että sun isä pääsi jo kotiin kuitenkin.

Nyytti, tsemppiä piinailuun, jännät ajat käsillä. :)
 
Joo Beisla, ongelma on se, että tiputtelussa limakalvo tavallaan rapistuu ennen aikojaan. Voi siis vaikuttaa kiinnittymiseen. Mä olen kylläkin tullut raskaaksi tiputtelusta huolimatta ja raskaus meni loppuun saakka ihan hyvin. Nyt mulla on sitten keltsut käytössä, koska näyttää olevan erittäin vaikeeta saada raskaus jatkumaan.
 
Täällä olikin uusi sivu...

Pepe, pahoittelut tuloksista. Sentään on jotain mitä voi itse tehdä, ja tuo hoito on vissiin usein toimiva, jos mieheltä vaan löytyy edes joku toimiva siittiö. Mutta varmasti vie aikaa sisäistää ja käsitellä asia, onhan se kova isku.
Onneksi täältä tuli jo paljon vinkkejä.
 
Mommyme, voi ihanuus! Nyt sitten armoton olotilasta nautiskelemaan keskittyminen :cat:


Pepe, toivottavasti nuo vitamiinit auttaa tilanteeseen. Tosi kurjaa :sad001

Mariska, onneks sun isäs pääsi kotiin.


Tehdään nyt sellainen toimintasuunnitelma, että be ja dreamer plussaa molemmat ennen viikonloppua ja postaavat sitten plussapuhurinsa mulle. Seuraavaksi testipäiväksi olen merkannut maanantain, mutta jotenkin tuntuu, että en malta niin pitkälle.
 
Takaisin
Top