Raskaaksi 2015

Yasmineita kun käytin yhdessä vaiheessa niin kyllä kesti jonkun aikaa että tasaantui kierto.. ja sen jälkeen vaihdoin niihihn cerazetteen. Sain neukusta sen yhden liuskan ja käytin sen ja huomasin ettei ollu ihan mun juttu, ja kaikenkukkuraks unohtelin ottaa pillereitä välil et oli ihan pakko lopettaa pillereiden popsiminen. Mut sen cerazetten jälkee tasaantui tosi nopsaan kierto.
Onneks oon jo jonkun aikaa menty kondomilla ettei oo mitää lääkehöyryjä enää miussa ettei voi ainakaa näitä oireita niihin laittaa ( muistaa ikuisesti yasminin aiheuttamat raskausoireet).
Varmasti taidan sit kun toinen syntyy niin ottaa ihan sit sen kierukan niin ei tarvi sit miettii mitä pillereiden popsimista.

Tätiä ei näy ja nyt kp 37/28... eilen oli ihmeellisen mukava ilta kun ei ollu viiltelykipuja ( illasta yleensä alkanu). Yöllä vaan naapurin musat häiritsi mun unensaamista.. oli pikkisen vaikeeta herätä aamusta kun musajumputukset piti hereillä.

Meinas jo unohtua että tervetuloa Skippi ja olkoon visiitti lyhyt!
 
Voi vitsi Milttis, mikä tilanne! Tsemppiä, mitä ikinä päätätkin. Kyllä varmasti ne klinikkaan laitetut rahat on sen arvoisia!

Tervetuloa Skippi!
 
Tervetuloa Skippi mukaan kuumeilemaan! :happy:

Tuohon pillerien lopettamiseen ja kiertojen heittelyyn voin kertoa oman kokemukseni. Molemmilla kerroilla, kun olen pillerit lopettanu mun kierrot on täysin sekasin. Esikoisesta meni vähän reilu vuos ennenku tasottui ja siitä 5kk, niin tärppäsi. Nyt kun toista yritetään niin vuosi sitten helmikuussa jätin pillerit eikä kierto käynnistynyt millään. Tämän yrityksen aikana menkat tullu 3 kertaa ja kierrot ollu 42, 46 ja 48 päivää. Onneks pääsen kuun lopulla lääkäriin. Ja toivottavasti sulla Skippi menkat on myöhässä hyvästä syystä eikä kierron heittelystä. :wink
 
Tähtityär näyttää jo selkeältä plussalta, onnittelut! :)

Skippi tervetuloa mukaan! :)

Dreamer88 koska ajattelit muuten tehdä seuraavaan testin?

On. Mä en tiedä testaanko vielä huomenna, koska voi olla, että joudun pettymään jos testaan liian aikaisin. Odotan varmasti torstaihin, koska mulla puolen vuoden ajan ollut ihan säännöllinen kierto 28pv. Mitä testejä suosittelette? Pitäiskö heti tehdä digi vai ensin joku apteekin liuskatesti?

Hitsi kun jännittää aina joka kerta samalla tavalla! :)
 
Be: loppuviikosta meinasin testata.. torstaina tai perjantaina. Tai sit jos viel jaksaa odotella niin sit viikonloppuna :) Perjantaina on kylläkin pojan synttäripäivä :D siinäpä oiski synttärilahjaa kerrakseen kun kertoo sille että saa pikkusisaren :)
Mie ny oon tykästyny käyttämään noita liusketestejä..
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Ps. Tällä hetkellä ei mitään muita oireita kun arat ja turvonneet rinnat. Tosin tämä normaalia myös ennen menkkoja, mutta uskotaan nyt että on raskausoire. :D ;)

Muoks. Dreamer88 pistetään nyt pian to-pe se plussa-aalto käyntiin! :)
 
Last edited by a moderator:
Just kun pääsin kehumasta että ei oo mitää viiltelyjä alamahassa. Niin nyt ne sit palas.. tällä hetkellä oikeen polttaa alamahassa ihan kuin joku ois sytyttäny pienen nuotion mahaan :D
 
Tervetuloa Skippi! Toivottavasti visiittisi jää lyhyeksi. :)

Mä olin ennen esikoisen yritystä syönyt reilu 10 vuotta yazmine/yazminelle-merkkisiä pillereitä, niiden kanssa kierrot oli 28 päivää. Ekoja luomuja odottelin reilu kaks kuukautta, kp oli 70 jotain kun ne vihdoin tuli, se kerto oli 30 päivää ja seuraava olis ollu todennäköisesti 34 päivää, mutta teinkin plussa testin.
Nyt raskauden jälkeen eka kierto oli taas 30 päivää, seuraava 34 ja nyt meneillään oleva kierto taitaa olla myös 34 päivää...

Be jos haluat suoraan selkeän vastauksen niin silloin se digi olis paras vaihtoehto. Mutta toki viivan antavan testi teossa on se oma jännityksensä. Ja monet tekee nii että ensin kokeilee halvemmalla, puikolla tai liuskalla, ja sitten varmistelee digillä.
Monet tekee niitä liuskoja kun tulee testailtua nii aikaisessa vaiheessa ja niin monta kertaa, että tulis aika kalliiksi digeillä. :D
Mut jos on raskaana ja ne menkat jo myöhässä niin usein melkeinpä mikä vaan testi sen näyttää...
Ite tilasin nyt suoraan pari digiä, ja pari puikkoa.. jos nyt tässä kierrossa edes pääsee testailemaan.

On. Äsken tuli niin hirvee huonovointisuus kohtaus et meinasin jo sännätä pöntölle, mut yritä taistella viimeiseen asti, niin se helpotti ku istui alas ja hetken huilasin. Tiedä sitten mistä johtui, tuskin ainakaan mikään THE oire olis, vasta dpo 7...
 
Azalea jes kierron korkkaukselle. Sitten vain lisää harjoituksia. :wink Ja ovisplussatuulia!

Junttura kuulostaa hyvältä, kohta säkin pääset taas jännäilemään. :)

Sazu mikäs siinä, yösyönti on kivaa. Ja miehes oli varmaan iloinen.

Milttis, onpa sulla hankala tilanne. Ymmärrän epäilykset sun tutun luovuttajana toimimisesta. Ihme tyyppi se nykyinen kyllä jos ei viitsi edes mitään ilmoittaa. Tosi ajattelematonta jättää toinen arvailujen varaan.

Vesta mitä ihmettä, et koskaan oo syöny nuudeleita? O.o Tosin itekään harvoin niitä pikaversioita syön.
 
Larissa, nyt oli vasta pillereiden jälkeinen tyhjennys vuoto ja sekin oli yllättävän pitkä (7pv) ! Joitain alkavien menkkojen merkkejä (maha nippailut yms.) on ollut mut niitä itseään ei vielä oo näkyny..
Onneks tajusin liittyä foorumille, nyt ei tunnu enää niin epänormaalille :joyful:
 
Niin missähän Tikku on ja mitä kuuluu? Ikävä :Heartpink

Ihanaa Mommyme, että siellä oli kaikki ok! Oot voittaja! :playful:

Tyttötiikeri, voihan se ollakin THE oire, jos on kiinnittyminen ollut hyvissä ajoin :wink

Azalealle ovisplussatuulia ja intoa tähän kiertoon!

Silv, sulle samoin! Toivottavasti saat sen miehen kellistettyä :wink Ja jos unohtuu tekniikka niin sitten ne opetusvideot tai -lehtiset avuksi:laughing021

Milttis
, onpas siell kurja tilanne luovuttajan kanssa. Kannattaa nyt ehkä pohtia rauhassa, että miten etenee ja vaikka säästää varalta rahaa klinikkaa varten. Ihanaa, että ystäväsi tarjoutui luovuttajaksi, mutta itse en ehkä lähtisi jo välimatkan takia. Mutta pohdiskele jatkoa ja pidä hyvää huolta itsestäsi, puolisostasi ja parisuhteestanne välillä :love2

Noista kiertojen tasoittumisesta ehkäisyn jälkeen: Itsellä oli siis yhteensä 10 vuotta ensin useammat eri merkkiset pillerit ja sitten nuvaring, joka jätettiin pois 6/2014. Kyllä otti oman aikansa, että kierto tasoittui (kierrot oli alkuun 24-32), nyt siis aika tasainenn 27 :) Mutta plussaa ei ton loppukierron tiputtelun takia varmaan ole tullut, mutta siihen saadaan apua toivottavasti tässä kuussa :joyful:

Toisekseen, olen huomannut että nyt kun on mennyt pari kiertoa "harakoille" niin loppukierron oireet on ihan samat oli mahikset plussaan tai ei. Eli omia oireitani en enää jaksa kytätä, kun aina on samanlaista :grin Saa vaan nähdä, että jos saan esim. terot niin mitä oireita ne sitten aiheuttaa (ja toki luulen sitten niitä plussaoireiksi...)
 
Taikatuuli, varmasti ainakin se keskiviikon talletus on tullut just hyvään aikaan. Tsemppiä piinailuun!

Lucky, ois kyl ihanaa jos kehitettäis halpa kotiultra. Toivottavasti sun mummolan reissu osuis edes hyvään aikaan sun kierron kannalta, ikävä muuten odottaa kk.

Tervetuloa Skippi! Toivotaan että sun menkat on myöhässä hyvästä syystä.


Kyfi, ikävä kyllä en osaa yhtään sanoa, oliko tuo menkat vai jotain muuta. Voimahali.

Liliina, kuulostaa kyllä lupaavalta suin oireet! Millon meinaat testata seuraavan kerran?

Be, mä oon kokeillut vaan yhtä merkkiä, mutta neuvoisin katsomaan testin herkkyyttä. 20 - 25 on varmaan hyvä, tai herkempikin. Jos herkkyys on jotain 50, voi hyvin olla ettei tunnista raskautta.

Tyttötiikeri, kyllähän dpo7 tienoilla voi olla kiinnittyminen, ja siitä eteenpäin oireita.

Ihana kuulla mommyme että kaikki on kunnossa! Oon jännittänyt kovasti sun puolesta.
 
  • Tykkään
Reaktiot: be
Diku, mulla on nyt kp 4. Tiputtelu alkaa oviksen jälkeen joko heti oviksesta tai viimeistään dpo 5. Eli noin viikon ennen menkkoja tiputtelee ja sitten tulee vielä menkat siihen päälle. Tiputtelu alkaa beigenä, muuttuu ruskeaksi ja lopulta lorahtelee ihan kirkasta verta :mad: Monesti on 1 päivä ilman tiputtelua ja sitten on kp 1.

Sain lääkäriajan loppu kuulle ja käyn sitä ennen verikokeissa (oviksen jälkeen), jotta ottavat ainakin kilppariarvot ja keltarauhashormonin.
 
Takaisin
Top