Raskaaksi 2015

Munkin mielestä Tähtityärin viiva vahvistunut! Kyllä sä vain raskaana olet! Onnea!

Käytiin katsomassa ihanaa 2kk ikäistä pientä miestä. Pääsin sylittelemään ja eihän sen pienen miehen hymyä vaan voinut vastustaa. Pari tuntia siis hymyilty takaisin yhtä soittoa. Olen todennut vauvojen tapaamisen oivaksi keinoksi saada täti kylään, katsotaan saapuuko taas...
 
Enu: huh onpas pitkällä kiertopäivä :/ onneks sukulaiset on tajunnu jättää kyselyt toisesta lapsesta. Tai no yks miehen puolen sukulainen kyl vähän kiertäen ja kaartaen koittanu udella seuraavasta..
 
Mun mielestä tuo viiva on kyllä vahvistunut aiemmasta eli onnittelut tähtityär! Jospa se sun miehesikin uskoisi pian, sillä kyllä sä raskaana olet. :)

Ja tänne iski totisesti flunssa, ääni miltei kokonaan lähteny ja paleltaa koko ajan. Ärsyttää kun pientä lämpöilyä on, eikä oo nostanu vielä kunnolla kuumetta..
 
Silv, nyt vaan peittoa heiluttamaan ja työnantajalle viestiä että ei pysty tuleen töihin kun on THE HETKI käsillä :laughing002
 
Jep. Tää kierto on nyt toivottavasti oviksellinen. Jos ei, niin sitte viimeistään on pakko mennä selvittämään missä on vika. Ne oireet, joista puhuin pari päivää sitte, on hiukan nyt olleet parempina taas. Kuumotusta ei ollut eilen illalla ja sain ihan ok nukuttuakin, joten olo on huomattavasti parempi. Maha kylläkin edelleen tuntuu turvonneelta ja on omituisia repäsyjä muniksissa ja ajoittain jomotusta alaselässä ja -mahassa, mut rahapula määrittää nyt sen verran, että gynekäynti on syytä tässä kuussa unohtaa (tk : ssa ei oo gyneä eli pitäs yksityiselle mennä). Eli jos ei nyt mitään tän pahempaa ilmene, niin katotaan tää kierto vielä. Ovistestejäkin pitää jossain kohtaa alkaa dippailla, niin tietää varmasti, onko sellasta taaskaa. Nyt vasta kp 9/30-37.
 
Täällä käyty keskustelua ammateista. Hyvin on edustettuina perinteiset naisvaltaiset alat, itse olen teollisuudessa töissä, ammatiltani insinööri.

tähtitytär onnittelut plussasta
dreamer tsemiä tuplaviivojen odotteluun.

ovis taitaa olla pikku hiljaa tuloillaan.. Tissit kipeytyneet ja alavatsa turvoksissa. Kp17
 
Tähtityär paljon onnea! :)

Ja Silv viivoille vahvistumista ;)

Pakko avautua kun mä täällä ittelleni naureskelin... näin käy mulle usein kun oon yksin kotona ja mies iltavuorossa.. hillun hereillä ku ei tee mieli mennä yksin nukkumaan ja sitten yötä vasten yhtäkkiä iskee nälkä :D
Väänsin sitten spagetti bologneset ja ruokailin just äsken :D :D joo-o... iltapala PITÄIS olla kevyt tms. Mutta ku nyt oli vaan pakko saada spagettia :D mä aina kokkailen myöhään illalla kun mies on töissä.. ja aamulla on hillitön väsy kun ei pääse ajoissa maata..
No, toki miehelleni kiva kun tulee yöllä töistä niin on ruoka vielä lämmintä :D
 
Lueskelen viestejä aika usein töissä vaan nopeasti, ni anteeksi jos kyselen jo puhuttuja juttuja, mutta miten kävi Sannamiian? Tuliko plussa?? Entäs Milttiksen luovuttaja, onko kuulunut mitään?
Vesta, soitettiinko sieltä töistä?

Ihanaa Sazu et jaksat kokkailla! Ite syön vaan sitä iänikuista leipää, kun laiskottaa. Kyllä sun miehellä on aika hyvin asiat!
 
Toivotaan sannamiia et sieltä tulis elokuvaviivat seuraavaan testiin ;)

Jotain taitaa kyl tapahtua.. Ja mies vaan vahtaa telkkaria! :D pitänee sipsuttaa hiljaa viereen.. :D

Oho kellokin on taas jo noin :o
 
Tumman ruskea ton mittainen tukka, ehkä vartalo tyyppi enemmän pepeä enkä kulje vahvassa meikissä. .. mutta joku oli nähnyt viime vuoden ketjun aikaan musta unta ja siellä kuvaili :D ja sit siitä se juttu lähti :D
 
Liisu, ei oo kuulunut edelleenkään mitään ja luulen muutenkin että tältä kierrolta homma on jo auttamatta myöhässä/hyödytöntä. Ovista en tikuttamalla saanu kiinni vaikka voihan olla että LH-huippu on vaan ollu lyhyt. Jos niin, niin oviksen olis pitäny olla viimesen kolmen vrk aikana että yhden talletuksen perusteella olis mahkuja mihinkään. Nyt ei auta ku toivoo parasta, koittaa olla stressaamatta ja ottaa vastaan mitä eteen tulee. Tuntuu myös että pitää miettiä asioita uudelleen ja että lähdenkö edes seuraavaan kiertoon etsimään uutta luovuttajaa. En jaksais olla epävarmuudessa kenenkään mahdollisista mielenmuutoksista enkä pumpata itteeni hormoneja turhaan. Alkaa klinikalle marssiminen kuulostaa tosi hyvälle vaihtoehdolle mutta vaatii säästämistä hyvän aikaa.
Eräs ystävä tarjoutui luovuttamaan ja sehän olis sinänsä hyvä vaihtoehto kun hän ei varmasti häviäis kuulumattomiin kesken kaiken. Ongelmia hommassa vaan on se että hän on helsingissä ja minä oulussa ja että hänellä on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Tuntuu ettei uskalla ottaa riskiä että lapsi sairastuisi siihen joskus vaikka eihän se 100 varmaa ole.

No, päätin tänään että en enää tikuta tähän kiertoon enkä muutenkaan stressaa. Hankin myös muuta ajateltavaa ja kävin tanssiharkoissa. Samalla tulin ilmoittautuneeksi larppiin ja nyt onkin sitten kovasti jo mielessä vaatetus :) nettishoppailemassakin kävin ja näyttihän tuota rahaa uppoavan sinne taas :D
 
Sazu87: mulla on nuudelit yö himot! Välillä pääsin niistä eroon mutta nyt on pakko lähtee kehittämään. ..

Tähtityär onnea!

On. Bodycombactissa kyllä tänään oli neukku täti mielessä kun nyrkkiä heiluttelin ja potkuja tein. :D tekipä hyvää! Ärsyttää vaan se ettei se osaa asiallisesti jättää lääkärille viestiä asiasta tai soitto pyyntöä eikä itse mennä päättämään asioista... tosin lääkäri mulle itse sanoi ettei tartte seurantaa mutta... se ei siitä kuitenkaan vastuuta ota jos turhaan syön clomeja tai jos yrittäminen pitkittyy sen takia ettei raskautuminen onnistu noilla ja jos jotai paskaa aiheuttaa mulle.
 
Liisu, en saanut sitä paikkaa. Vähän ensin harmistutti, mutta nyt taas ajatukset vauvahommissa :) Taisin bongata tänään kp19 oviksen jonka luulin jättäneen koko kierron väliin, mutta se tais ollakin vaan diiva ja tulla tyylikkäästi myöhässä! :grin
 
Niin ja tosiaan, tähtityärelle onnea :) on se hyvä että Oulussakin joku plussaa.

Mommyme, toivottavasti kaikki on kunnossa ja vuodolle löytyy harmiton selitys.

plussatuulia kaikille niin o kuin r sellaista :) voimia tädin kanssa kamppaileville ja tietenkin muillekin.

muok.
lucky, sehän tässä onkin kun tuntuu cöomien kanssa että on lääkärin armoilla sen suhteen millon ovis tulee ja milloin ei. Vaikka mä käynki yksityisellä niin silti. Ja eihän se lääkäri sano kuin voi voi jos hänelle onii sattunu moka lääkkeen määräyksessä.Ku eihän se heillä juuri tunnu henkiläkohtaisesti missään onko joku yrittäny kuukauden, kaks vai 20.
 
Takaisin
Top