Raskaaksi 2015

Milttis kuin kurja kuulla. :( toivottavasti asiat järjestyy ja et joudu pitämään pitkää taukoa.

Lucky arvaappa rupesko tekeen mieli nuudeleita! :D masu kurnii ja ei saa unta!

Vesta oikeesti? :O
 
Ootte taas ehtineet kirjottelemaan paljon. Pyydän jo heti alkuun anteeksi, jos en muista kaikkea mahdollista kommentoida.:sorry:

Muurahainen: Iso halaus.:Heartbigred:hug013

Beisla: Kiva kuulla, että teillä on ihana luovuttaja.:happy:

j3nnille: Onnea hyvistä ultrakuulumisista.:happy:

Larissa: Myöhästyneet synttärionnittelut.:)

Mariska, Tähtitytär: Onnittelut plussista. Vauvaliimaa:ky ja tarrasukkia.!:):Heartbigred

Miljelmiina: Ois pitäny siun miehen miettiä, mitä tuli sanottua siulle. Voima halaus siulle.:hug013

Lucky: Onnea uuteen kiertoon.:)

Voima hali Milttis!:)

Mommyme:Toivon, että kaikki on hyvin.:smiley-angelic001

Dreamer:Siul on lupaavat oireet...kyl ne 2 viivaa pärähtää siun testiin.:)

Täällä talletukset tehty ja nyt on vaan odotettava mitä tuleman pitää ..... Ovis testis tul se hymiö ke-aamuna ja ehdittiin tehdä talletuksia ke-su välisenä aikana, mutta varmaan vaan ke-to talletuksilla on vaan vaikutusta/mahdollisuutta. Hitsi ku pitikin sattua ne yövrot huonoon aikaan, ni ei pystyny heiluttaa peittoja ma ja ti.:mad: Ovislimoja ol ke-pe. Lauantaina ei ollu jälkeäkään. Tänään on jomottanu oik.alavatsaan ja limoja alko taas tulla. Oiskohan tää sitä kiinnittymiseen liittyvää.:help Hitsi kello on jo paljon, et täytyy käyvä nukkumaan. Huomen iltaan meno. Miekin oon lähihoitaja. Öitä. :goodnight
 
Vesta: maman kananuudelit on valmiista sapuskoista parhaita :) päälle vielä makeaa chili kastiketta ni nam! Kunnon hiilari pommi :) nyt on jo 1 l juotuna veri greippi mehua... :) jos vielä kävis ostaa ihan aitoja veri greippejä huomenna ni sit kattos mitenkä tepsii... miks ei oo koti ultria olemassa? Vois itse tiirailla limiksiä vaikka jokapäivä ja seurata papun kasvua päivittäin.
 
Toivottavasti se ovis olis vasta huomenna illalla, tai sit noi tähänastiset tallettelut piisais. Tuo saakelin roikale nukahti 3 sekuntia sen jälkeen ku löi päänsä tyynyyn!! :(
 
Jep.. Nyt kyl heräs (ainakin hetkeks) mut eipä näytä siltä et kiinnostais, käänsi vain kylkeä.

Väsyttäis nyt ees ittee vähän mut ei.
 
Paska: ukko tulee kotiin kp 5 ja lähtee kp 12 ja seuraavan kerran tulee vasta kp 19 :( hyvimpä meni tää kuukausi harakoille. Tosin 16 päivä alkaa (kp 17) loma ja lähen sit ukon luo pojan kans mummolaan ni mä vaikka väkisin otan siltä :/ ellei nyt satu aikaisemmin tulemaan kotiin
 
Täälläkin on nukkumasa unohtanut taas käydä. Veisteli mun virittelemät pyydyksetkin eli melatoniinit :/
 
Heippa oon uus käyttäjä ja e-pillerit jätetty pois vasta 1/15 :happy: Yhet menkat kerkes olla välissä ja nyt kp32/28 ja menkkoja ei kuulu.. tänään tein clearbluen testin ja negaa näytti :( Nyt vielä elättelen toiveita ja uusin testin jos ei ala kuulua viikkoon (jos maltan odottaa niin kauan) !
 
Skippi, tervetuloa joukkoomme! Yleensä uusilla on ollut lyhyt visiitti joten sitä samaa toivon sinulle! :wink

Mulle olis kyllä uni maittanut! Hohhoijaaa kun väsyttää.

Ukko yritti illalla selkeästi korvailla viikonlopun toilailujaan. Oli taas meinaan niin ihana kun vaan olla voi :Heartred ja aamukahvinkin oli keittänyt mulle valmiiksi! :)
 
skippi, toivotaan että olis tärpännyt :) itsellä eka muksu tärppäs aika heti kun oli pillerit pois jätetty.:wink mut mitäs ootte mieltä, laskenko mie nyt tän parin päivän vuodon menkoiks? tosin ei miulla koskaan oo näin lyhyitä menkkoja ollu ja jos tästä lasken ni tää kierto olis jääny kp19o_O:think005
 
Heippa oon uus käyttäjä ja e-pillerit jätetty pois vasta 1/15 :happy: Yhet menkat kerkes olla välissä ja nyt kp32/28 ja menkkoja ei kuulu.. tänään tein clearbluen testin ja negaa näytti :( Nyt vielä elättelen toiveita ja uusin testin jos ei ala kuulua viikkoon (jos maltan odottaa niin kauan) !
Saattaa mennä hetki, että kierto tasoittuu ja menkat säännöllistyy. Nuo kp 32/28 pillerien lopettamisen jälkeen on vielä ihan normaalia. Itsellä lopetuksen jälkeen kierrot oli 40-60 päivää, siihen auttoi terolut kuuri. Tietysti raskaushan on aina mahdollinen.
 
ihan sidettä sai vaihtaa:meh: myönnän kyllä löytäneeni yhden maininnan että jollain olis raskaus alkanut samoin, viikkoa ennen oikeiden menkkojen alkua alkaneella parin päivän menkkamaisella vuodolla.. mutta tiedä tuota:grin pitää kait kattoa mitä tuossa viikon vaihteessa tapahtuu:smiley-angelic001
 
Luckycharm, hyvä tietää että normaalia ! Mä oon ihan pihalla nyt kun lopetin ekaa kertaa vuosiin pillerit :p Meinaan kyllä tehdä vielä testin jos vaikka....
 
Skippi, tervetuloa!

Onnea Tähtityär! Hienot viivat!

On. Itselläni on tänään se legendaarinen 4 päivää ennen menkkojen oletettua alkua (tosin ei käryäkään, millaisiksi kierrot asettuu nyt pillereiden jälkeen), joten hätäpäissäni testasin ja luonnollisesti negan sain (ei edes ollut mikään "varhainen" testi, kun apteekkarilla ei ollut sellaista myydä). Halusin vaan kokeilla, miten testi tehdään, että osaan sitten seuraavalla kerralla. Mulla on kyllä ollut sunnuntaista asti niin jatkuva etova olo, että en oo meinannut saada mitään syödyksi. Pelkkä leivänpala ilman kummempia päällisiä meinasi eilen iloisesti tulla ylös. Jogurtti on sentään kiltisti täyttänyt vatsan. Mittailin lämpöjä, ja jostain syystä mittari näyttää paljon mun normaalia ruumiinlämpöä alhaisempia lukemia, vaikka musta tuntuu, että iho on ihan kuuma. Kuitenkin palelee koko ajan. Kaikki epämääräiset kivut vatsassa, joita viimeviikolla oli, ovat loppuneet, mutta valkkaria tulee koko ajan runsaasti. Ilen illalla tanssitunnilla alkoi sattua alaselkään niin pahasti, että piti lähteä kesken kotiin. Nytkin on olotila sellainen, että tekisi mieli mennä takaisin nukkumaan, mutta kai sitä on pakko salille raahautua, jos pikku treeni vaikka helpottais etomista.

Ammattikeskusteluun; olen vielä opiskelija, mutta suunnitelmanani on valmistua humanistiselta alalta tohtoriksi ennen kuin täytän 30. Eli akateeminen tutkijan ura odottaa.
 
Tervetuloa mukaan Skippi ja olkoon visiittisi lyhyt :wink Niin onko sulla ollut jo ensimmäiset luomu menkat vai vasta se pillereiden jälkeinen tyhjennysvuoto? Ensimmäiset kierrot saattaa olla pitkiä pillereiden jälkeen (niin kuin joku jo mainitsikin). Pikaista plussaamista sinne! :)

Kyfi, toivotaan että olisi ollut pelkkää kiinnittymisvuotoa siellä :wink
 
Muokattu viimeksi:
Mä haluan myös tuoda lohtua pillereiden lopettamiseen. Aiemmalla kerralla kun lopetin pillerit ja pidettiin tasauskierros kumiehkäsyllä niin kierto pysyi samassa 28päivässä. Nyt ei pidetty mitään välikierroksia lopetuksen jälkeen, ja nyt kp 35/28.
 
Takaisin
Top