Raskaaksi 2015

Kiva lukea teidän kaikkien koulutuksista ja anmateista! :)

Itse myös koulutukseltani lähihoitaja ja suuntauduin lapsiin ja nuoriin. Työskentelin tosiaan valmistumisen jälkeen lähes 3 vuotta vanhusten parissa, kun ei muita töitä ollut tarjolla. Itsellä kuitenkin jo pitkään ollut haave ammattina lastenhoitaja ja sainpa päiväkodista vihdoin töitä. Nyt kaksi vuotta oon hoitanut alle 3-vuotiaita lapsia ja tykkään kyllä paljon työstäni. :) Olen kyllä ajottain miettinyt, josko sitä lähtisi vielä opiskelemaan sairaan - tai terveydenhoitajaksi, mutta en ole vielä ainakaan kouluihin hakenut.

Tsemppiä uuteen viikkoon ja toivottavasti saadaan pian plussa uutisia! :)
 
Luckycharm: Pregcheckillä testattu, viiva näkyy selkeemmin valossa eikä kameran valo ja paikka ollu kuvaushetkellä riittävät :/ ja heitin testinki jo roskiin. Odotellaan torstaihin tai perjantaihin niin teen sitten uuden.

Jep jospa sit seuraavassa testissä pärähtäis ne kuuluisat kunnon punaiset viivat.. niin ei tarvi aprikoida onko siinä haamu vai viivanpaikka :D ärsyttävää :angry5
Ei kyl täti oo ilmoitellu tulostaan.. eilen olin kyl todellaki kipee päivä. Kun pääs häpyluukivuista niin sit illasta iski oikeeseen kylkee kipua. Yritin venytelläki mut eipä auttanu vaan pahensi tilannetta. Onneks tänään ei ollu sitä kipua kun heräs.
 
Hui mä soittelin neuvolaan :) Onneksi siellä on sama ihana täti kun viis vuotta sitten :) Kerroin mun peloista ja hän rohkaisi hyvin ja tsemppasi !
Toivon todella että tää vielä iloks muuttuu !

Toivotaan Dreamer että viivanpaikka muuttuu plussaksi ! :)

Mä sain viime kierrossa pc:n viivanpaikan, tuleeko niihin nykyään aina ?

Kenelläs muulla se haamu oli? Sillekkin vahvistumista :)

Hoito ja hyvinvointi alat näyttää olevan hyvin edustettuina tällä palstalla ! :)
 
Googlettelin että onko muita kohtalontovereita jotka on saanu samanlaista tulosta.. niin aika monta oli jotka oli saanu hailakkaan testiviivanpaikan. Ja on sit ollu raskaana...
Kuvahakuakin käytin että onko joku saanu räpsäytettyä samankaltaisen tuloksen niin niitäki löytyi... mulla on vaan niin paska kamerakäsi että mulla heilahtaa kaikki kuvat :D varmaa heilahtaa siinä vaiheessakin kun pitäils sitä positiivista raskaustestiä kuvata :D

Ai nii... toiset farkut käytössä ja kylläpä muuten nämäki puristaa :D ja nää on yleensä vähän löysemmät.
 
Dikulle suuren suuri halaus! :Heartred

Silv, jospa lh-huippu oli eilen ja niin nopea, ettet saanut kiinni? Tärppionnea! :Heartred

Mommymelle hirmuisesti tsemppiä! Inhottavaa piinailua... Toivottavasti kaikki on harmitonta :smiley-angelic001

Täällä kirjoitteleepi nuoriso-ohjaaja, joka haaveilee joskus saavansa myös alan koulutuksen.
Edellisyönä unet muuttui painajaiseksi, sairaaksi sellaiseksi. Siskoni sekosi ja yritti ajaa rekalla meidän toisen koiran päälle. Takatassu jäi alle ja jouduttiin irroittaa tassua lihas lihakselta, nivel niveleltä, vähän niin kuin kuorien kerros kerrokselta. Koira piti laittaa ilmatiiviiseen muovipussiin, jotta selviäisi. Lopulta tajusin, että koirahan ei saa siellä henkeä ja aloin paniikissa tekemään reikiä pussiin. No viime yönä ei sitten enää nukuttukaan, joten jäi onneksi unet väliin.seuraavassa unessa sitten varmaan tapahtuu meidän kolmannelle koiralle jotain, nyt kun ensimmäinen hyppäs parvekkeelta ja toisen päälle ajettiin. :pale
 
Tilipäivä vasta myöhemmin niin ei nyt viitsi tuhlata vielä digitestiin rahaa.. on tos viel yks testi jäljellä just torstaita tai perjantaita varten.

Ei osunu lottovoitto kohdille :D
 
Myy: sitä mäkin mietin. Jos olisikin pitäny tehdä testi sillon kun jomotteli. Aamulämpö oli pudonnu tänään vähän, eikös sekin meinaa et irtoomassa on? Hassua taistelua näiden kans, kun ed kerran tuli ovis+ vähän huomaamatta vahingossa (= tikut tuli postissa ja vain piti kattoo kuinka ne toimii!) Mut juuri tämän takiahan mä tän tikuttelun aloitin ajoissa, et näkee kuinka ne oikeesti toimii :)
 
en ees viitsi viel tehdä uutta testiä.. jospa noi hcg:t nousis loppuviikosta sitten..
kyl sit jos ei ala näkymään kunnon viivaa tai tätiä tuu niin niin.. onha se pakko käydä tk:ssa ja päästä verikokeisiin.
 
Dreamer: mä löysin muutama kk sitten halpahallista tuollasen.. En kans aiemmin tienny et niitä olis muita kun cb..
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    24.3 KB · Katsottu: 99
Olikos sulla muuten niin et esikoisesta plussasit vasta myöhemmin vai sekoitanko mä nyt johonkin toiseen?
 
En kyllä tiedä lämmöistä, kun ovis on tapahtumassa. Tarviikin siihen koittaa kiinnittää huomioo seuraavaksi :) Mulla nousee lämmöt, kun ovis on ollut. Saa niiden tikkujen kanssa kyllä taistella. Mulla myös oli aikoinaan ihan ensimmäinen tikku suora plussa, seuraavassa kierrossa jäi arveluiden varaan ja taas seuraavassa oli kontrollia tummempi viiva. Sen jälkeen en ovisplussaa ole saanut ja nyt lääkäri kielsi tikuttamisen...
Empäs muuten tiedä millä seuraavaksi pongaan mahdollisen ovulaation, kun ei mulla ole muita oireita, kuin limat (en tiedä alkavatko ennen vai jälkeen) ja oviksen jälkeinen lämmön nousu. Täytyy vaan koittaa pupuilla jokatoinen päivä, vaikkei tällä hetkellä pitäisi raskautuminen onnistua (ehkä ihmeitäkin voi tapahtua?). Kunhan nyt vaan toi tiputtelu loppuisi... Menkat kesti 1 1/2vrk, sitten pari päivää tuhruilua paperiin ja yhtäkkiä taas vuotoa päivän ja sen jälkeen suurimmaksi osaksi tiputtelua ja nyt kp 7 tai 8. Sais loppua jo.

Muoks. Noita digejä on meidän cittarissa, mut hintaa en muistanut.
 
dreamer, olisin niiiiin halunnut päästä analysoimaan sun testikuvaa :grin Kaiva se testi roskiksesta ja kuvaa se meille paremmassa valossa (vaikka testiaika onkin jo umpeutunut)! Joo ja en minäkään tiennyt, että RFSU:lla on myös digi :wideyed:

Diku, ihanaa että olet siellä taustalla meitä väijymässä :grin :love2

Silv, joko meidän muotokuvat on luonnosteltu? :grin

myy82, kylläpä nyt ihan liian pitkään tuhruttaa siellä :mad: Mulla on oviksen aikaan limat ennen ovista ja ovis tapahtuu viimeisenä kosteana päivänä.

Haha tämän uuden työpaikan myymäläpäällikkö kiusasi mua tänään, että olenko minäkin kohta raskaana, kun sellainen "kulkutauti" on ollu liikkeellä kyseissä työpaikassa. Vakuuttelin, että en ole. Ja lisäsin mielessäni että VIELÄ laughing7 Onneksi on niin huippu tuo meidän myymäläpäällikkö ja koko työporukka, että varmasti saisin vain onnitteluja, vaikka jo maaliskuun lopussa jo plussaisin :happy112 Ja toisaalta varmaan paljastuisin aika äkkiä, jos alkaisi paikallista keskivartalolihavuutta tähän varteen ilmestymään...
 
Myy: mä oon ymmärtänyt et lämmöt vähän tipahtaa kun munasolu on irtoomassa ja sit kun ovis on tapahtunut ni nousee vähän normaalia korkeammaksi.. Korjatkaa jos oon väärässä :) mitenkäs olis se sylkitesti? Sitähän ei lasketa tikuttamiseks, eihän? ;)
 
Larissa, hauska tilanne :grin Sullahan on sit hyvä työpaikka, jos se "tauti" olis vaikka tarttuvaa :rolleyes:

Muoks. Silv :grin Täytyykin pistää harkintaan sylkitesti :wink
 
Takaisin
Top