Raskaaksi 2015

Vesta, mäkin oon viime aikoina tehnyt vapaaehtoistyötä maahanmuuttaja naisten kanssa. Tällä hetkellä vahdin lapsia kun äidit on suomenkielentunnilla. Se vie vaan 1,5h viikossa, niin ei voi vedota ettei ehtisi. Muut on kyllä jäänyt juurikin ajanpuutteen takia. Mutta haaveissa on vielä joskus ehtiä muutakin!

Mymmelistin oireet kuulostaa lupaavilta \o/ Mäkin haluun oireita, mutta ei oo vaikka kuinka kuvittelen!

Mommyme, soita ihmeessä neuvolaan jo oman mielenrauhan takia! Vaikka voi olla, ettei ne siellä mitään pysty tekemään... Piinallista odotusta :( tsemppiä!

Oi voi kun taas muistaisi mitä muuta piti kommentoida... No, ainakin mahdollisimman vähänmasentavaa maanantaita kaikille!
 
Ammatti asiaan. Opiskelu aikana vaatetusalalla ja lähihoitaja koulun aikana olin myös henk. Koht avustajana ja tykkäsin kyllä. Nyt juurikin dementikkoja ja vanhuksia hoidan palvelutalossa. Sain tänään aamuna nii räkäset naurut yhdeltä papalta ku se sano että "sä taidat olla todella sekaisin päästäs, vai en tiedä kumpiko meistä on, sinä! " :D ihania! Vaatetus ala ei ollu mun juttu. Oli vaan pakko opiskella jotain ja se oli se jonne pääsin. Kyllä mä vielä napin osaan ommella :) ja ehkä suoraa saumaa :) opiskelu aikana tykkäsin olla operatiivisella osastolla harjoittelussa ja pitkään ollut haaveena kätilön työ... mutta miksi mun haave kaatuu siihen etten enää uskalla lähteä kokeilemaan jotain uutta. Vaihtaa työpaikkaa. Ehken oo tarpeeksi ollut vielä tuolla :D

Plussatkaa nyt vielä ja kuvia sit kiitos!

Mä käyn nyt nukkuu jotta herään soittamaan polklinikalle ja jotai osaan siihen puhelimeenki sanoa. :D


Joku kysy keltarauhashormoonista... primot ollu mulla lähinnä pitkittyneen kierron käynnistykseen jotta saatu menkat ja terolutit sään. Kiertoa. Ovulaatioon siitä ei ollut apua. Lugesteronit parhaat vaikka sotkuinen tosin ohjeistus väärä ja meni mönkään kierto sen takia. Raskaus oireet tullut mulle molemmista teroista ja lugeista vielä pahemmat kun käytin pitempään kuin olisi pitänyt. Tämä yksilöllistä miten vaikuttaa. Clomeista vähiten haittavaikutuksia vaikka pelkäsin niitä kamalasti
 
Täällä ilmottautuu joulukuussa valmistunut lastenohjaaja. Ihannetyö olisi alle kouluikäisten parissa, mutta nyt ensimmäinen työpaikka on koululaisten ip-ohjaajana. Ihan jees hommaa, ja tämänkin ikäisistä on kyllä paljon kokemusta harrastustaustalla. :)
 
Ei kameran zoomit riitä.. näkee vaan paljaalla silmällä :) laitan kyl heti kuvaa kunhan näkyis ees kameran linssiin asti :D
 
on kyl niin pirun hailakka viivanpaikan kuva.. että kyl luulin jo nähneeni omiani. Mut onneks mies oli paikalla että pystyi toteamaan että siinä on niin hailakka että meinaa kadottaa jo sen kohdan silmistä :)
 
Eli nyt sit on odoteltava loppuviikkoon uusintatestiä varten :/
Muoks... mut onneks ei oo tätiä tullu niin voi viel toivoa että se plussa sieltä tulis kunnolla :)
 
Tein aamulla toisen haamun, aika sama vahvuus, mitä edellinen.

Ammateista oli puhetta, niin täällä kirjoittelee opettaja-rouva. ;)
 
Mukavaa maanantaita naiset :)
Mariska; oon pitänyt taukoa palstailusta,viimeisin otti vähän liian koville :shy:
Onnittelut vielä plussasta :Heartred Toivottavasti on todelliset tarrasukat pienellä masussa :Heartred
Larissa; Oon taustalla pitämässä väijytystä :p
Oma mäkätys; Enää 2-3 viikkoa et täti tulee ja saa aloittaa syömään letroja.
Dreamer: Viivalle vahvistumista :Heartpink
 
Tyttötiikeri, hyvä idea opetella tuntemaan kroppaa nyt kun siihen on aikaa. Mäkin harjoittelin tikutusta kierron ennen yrityksen alkua. Tosin meillä tietty kun on eri systeemi, niin en halunnut arvailla luovuttajan kanssa.

Liisu ja muutkin, onpa kiva kun teette vapaaehtoishommia. Mäkin saatan etsiä jotain, jos en heti löydä töitä.

Kukka, kumpa jäis sulla vaan tiputteluksi!

Mommyme, varaa nyt ihmeessä ainakin se neuvola, kyllä niillä on kokemusta ja osaavat neuvoa lääkärille tarvittaessa.

Kiitos Larissa maanantaihaleista! Mulla nyt tylsä vaihe kiertoa, niin en kauheasti keksi mitä kertoa itsestäni, vaikea siihen on kommentoida. :)
 
Pistähän dreamer kuvaa, täällä on kuitenkin aikamoinen joukko viivojentulkinnan-ammattilaisia :)

Mommyme: soita ihmeessä neuvolaan, voivat kuitenkin varmaan tarkistaa alakautta tilanteen ja muutenkin tietävät paremmin mistä tollanen vuoto voi johtua. Mullakin ekassa raskaudessa vuotoa ja menin raakasti suoraan äitipolille ja ilmeisesti vuoto oli sitten limakalvon jostain suonen puhkeamisesta johtuvaa. Raskaus meni ihan hyvin loppuun asti.
 
Eiii jumankauta! teenköhän mä testit väärään aikaan tai jotain kun eilinen vielä näytti vahvistuneen mut tänään taas haalea! Tai sit eilen olis illalla pitäny tehä testi aikasemmin ja ois ollu vielä tummempi. Alkaa oikeesti jännittään tuleeko sitä ovista ollenkaan! Kaikki kyl tehty mitä mahdollista on et sais luvan tulla! :D

Niin ja sori napailut :)
 
Takaisin
Top