Raskaaksi 2015

Vähän omaa napaa.. Tänään kp 25, kohta jo kp 26 puolella.. Ihan kun tänään olis illalla tullut punertavaa hyvin vähän pyyhittäessä.. Pikkasen on masis.. Ne menkat vissii tekee tulojaan.. :/ Jos jotain positiivista niin kierto olis normaalin pituinen.. Kierrot mulla ollut 28-96 päivää.. Noh, saas nyt nähä..

täällä moni piinailemassa! Plussatuulia puhaltelen!! :)
 
Ma oon aina tehny toita hevosten kanssa. Lopetin koulun peruskoulun jalkeen ja muutin tanne toihin 17vuotiaana (toukokuun lopulla olen asunu puolet elamastani taalla ;) ).
Viimeset 2 vuotta olen lahinna toiminu katilona hevosille ;) ,en ole ollu tays aikasessa tyossa lahes 4vuoteen. Meilla tietty oma maatila joten taalla lahinna omia hevosia (ja pitkin hampain lampaitaki) hoitelen. Mies hoitaa lehma puolen.

Toivottavasti aamulla saa lukea plussa uutisia!
 
No mulla on testipäivä vasta 11 päivä, mutta teen 7.2 yhen ennakkoon, kun on juhlat silloin. Eli jos pienikään haamu niin enn ota alkoholia mutta jos nega niin pari uskaltaudun ottamaan. Eihän se raskaus välttämättä vielä testissä näy, mutta ei kai se alkio jaa vielä verenkiertoakaan?
 
Silv, kuulostaa kyllä mukavalta työltä, mä olin kans vuodeosastolla töis aiemmin, totesin etten sinne jää ja menin kouluun ja opiskelin lisää. Nyt päivätyö ja tykkään kyllä lujaa työstäni :)

Silv, luckycharm, tyttötiikeri, Milttis meitähän on hoitajia useempikin täällä, mä luin eka lähihoitajaksi ja sitten sairaanhoitaja/terveydenhoitajaksi. Terkkarin hommia olen siis tehnyt 4 vuotta.

Dreamer, saat munkin puolesta raivota "pahan" pois jos sellanen tilanne tulee :)

Ja sitten puhaltelen plussatuulta kaikille ;)
 
Silv ja muut hoitoalalla olevat ladyt, arvostan suuresti työtänne! En todennäköisesti itse pystyisi samaan. Toivon teille paljon jaksamista arkiaskareissanne ja onnea vauvasuunnitelmiin!
 
Täälläkin yksi lähihoitaja. Sairaalan osastolla "akuutti lyhytaikaisosasto" työskentelen. Monessa paikassa oon ollut mutta sairaala on kaikkein omin paikka mulle. Ei oo yhtään samanlaista päivää ja potilaat vaihtuu nopeasti.

Mutta vaikka olenkin hyvä hoitaja niin itseäni en osaa auttaa kun se pirun rusehtava vuotelu on palannut :/ Eilen jo tuli vähän ja aamuyöstä sitä tuli vähän enemmän. Nyt taas aamulla ei juurikaan.
Että kyllä tää nyt on ikävää pelottelua jos sellasta on tai sitten enteilee jotakin pahaa tapahtuvaksi..
en oo varannu edes neuvolaa vielä mut mietein et pitäiskö soittaa terkkarille ja kysyä saisko mua millään mihinkään ultraan. Tai no en tiiä auttaako se siitäkään mitään kun viikkoja vasta 6+2
 
Onpas paljon hoitoalan väkeä tällä palstalla :) Komppaan Nomen nesciota, että hienoa työtä teette! Itse en pystyisi samaan. Oon tällä hetkellä vastuumyyjänä ja myyjän hommia olen tehnyt enemmän ja vähemmän lähes 5 vuotta. Koulutus on täysin eri alalta, mutta kerta oman alan töitä ei tällä hetkellä tällä alueella ole niin mielelläni olen asiakaspalveluhommissa :)

mommyme, soita vaan terkalle/neuvolaan. Toivottavasti olisi ihan harmitonta, mutta toivotaan myös että asiaa tutkittaisiin!

Joku sanoi, että tekisi mieli Beislalle kommentoida jotain, kun Beisla niin tunnollisesti kaikille jotain vastailee. Samaa mieltä olen :grin En nyt keksi mitään ihmeellistä, joten laitan täältä sulle Beisla superhyper energiset maanantaihalit viikon aloitusta vauhdittamaan!

On. Täti näyttää jo paikkalevan kamojaan, hus pois :grin:angel8
 
Muokattu viimeksi:
Täällä on lastenohjaaja :) Tällä hetkellä teen töitä 1-2 ja 2-4v ryhmissä. Olen löytänyt oman juttuni !! Sain juuri nyt paikan sieltä mistä halusin, ja nyt plussasin :rolleyes: Mutta ei haittaa , kyllä töitä ehtii tekemään ! :)
Mun la on laskureiden mukaan 11.10 jos joku muokkaa listaa :)
Vaikka jännittää julkasta se :oops:

Mommyme, monella on vuotoja alkuraskaudessa ja ne on ihan turvallisia! Toivon että siellä on näin:Heartred tiedän kyllä tuon jännityksen ja epätietoisuuden kamalan tuntee. Halit !!

Plussatuulia maanantaihin ihanille naisille :wav
 
Ite oon työskennellyt lasten parissa, päiväkodissa ja koulussa. Vaateliikkeessä muutama vuosi ja ennen viime raskautta olin vanhusten parissa. Tykkäsin ja sain kehuja työstäni :) Olen siis hakemassa kouluihin n.3-4 päästä kun entinen ammatti ei miellytä. Haaveilen työstä ongelmanuorten tai vanhusten tai vammaisten parissa :)
 
Takaisin
Top