Raskaaksi 2015

Olet :) vaaleat, lyhyehköt (toistaiseksi, ärsyttävä kasvatusvaihe :D) sellanen short Bob :D
 
Silv Larissan minäkin nään saman näköisenä ja taas Pepe tai lucky kumpi vaan voisi olla keskimmäinen! :D Larissa on tainnu viimevuonna ketjussa kertoa hiuksista. Silloin kun hiusten lähdöstä oli puhetta. :)

Dreamerilla piinaa piinaa piinaa :D

Liii-saaa toivottavasti sulla on kääntynyt onni ja nyt on pikainen plussa ja sisaruksia pieni ikäero! :)

Larissalle lisäöntymispöpön tartuntaa! ;) meidän työpaikalla oli sama pöpö, mutta sitten tuli näitä keskenmenojakin syklissä :(

Lucky on ihme touhua! Onneksi oot niin topakka että laitat tollaset nihkeet vastaanotto hoitsut kuriin! ;) tsemppiä sinne lääkärille pääsyyn!

Mäkään en tienny rfsun digeistä :o kiitti vinkistä Silv.

Mommyme oo pääsisitpä ultraan tänään♥ saisit mielenrauhan jos pienellä kaikki hyvin, Kumpa olisi harmitonta♥

Mulla on ollu tänään niin huono olo (mitä ollut kyllä jo oviksesta asti) ja valkkaria yhtäkkiä lorahdellu ihan kuin ennen ovista, mutta juoksevampaa. Tihrustin kyllä paperit, ja ihan valkoista oli, ei kiinnittymisvuotoon viittaavaa. ...
 
Sabetti: kyllä oot täysin oikeessa... piinailua vähän liikaa. Mie saan aina oottaa tuloksia :D
Silv: Sie oot kyl hyvä piirtäjä :)

Omaa napailua: Tuli sit tyylipuhdas rypäisy tuos kotikadulla... suoraan polvilleen. Ja matka jatkui samantien, jäi kyl traktorikuski katsomaan että pääsin pystyyn ja jatkamaan matkaa :D Ja hei tää oli vasta ensimmäinen rypäisy tänä talvena. Onneks en rypässy niin lujasti että ois taas menny polvi :/
Kuinkas herkästi muuten verikokeesta saa selville raskauden??
 
Mommyme, hyvä kun soitit neuvolaan ja pääset lääkäriin. Vaadithan lähetteen ultraan, vaikka yrittäisivätkin selittää alkuraskauden normaaleista vuodoista! Toivon, että pikkuinen on kunnossa!

Hienoja piirrustuksia Silvillä!

Mariska, ihanaa että neuvolassa vastasi sulle tuttu neuvolatäti ja osasi rohkaista peloissa. Ihan varmasti pelottaa tuhottoman paljon aiempien kokemusten vuoksi. Uskon kuitenkin, että tämä pikkuinen on tarrannut kiinni niin, että tulee pois masusta vasta silloin lokakuussa! :hug013

Ammateista oli puhetta. Täällä yksi sosiaalialan ammattilainen. Työskentelen lasten, nuorten ja perheiden parissa.

Oman navan alapuolelta: tänä aamuna aivan jäätäviä viiltäviä kipuja tuolla alavatsalla. Olin varma, että täti saapuu viimeistään, kun herään yövuoron jälkeisiltä unilta. Nyt ei mitään ja viiltävät krampitkin loppuneet. Ehkä kroppa vain jotenkin sekaisin yövuoroista. Tai sitten se täti sieltä kuitenkin pian paukkaa paikalle, vaikka normaalisti mua enemmänkin jomottelee ja polttelee vatsaa ennen tädin tuloa. Kp:ssa mennään jo 29, dpo joko 15 tai 8 (tämä vaihtoehto oireiden perusteella huomattavasti todennäköisempi). Päätin että jos täti ei tule ennen perjantaiaamua, niin testaan silloin.
 
MommyMe, toivottavasti olet päässyt ultraan tarkistamaan tilanteen, kuulumisia odotellessa ♥
Lucky, no johan on toimintaa! :O
Larissalle minäkin toivotan lisääntymispöpötartuntaa(sanahirviö!) :)

on. kp16 ja munasarjoja vihmoo niin että ovis taisi katsoa lumian periodtrackeria ja tulla juuri sinä päivänä kuin pitikin ;) Talletuksia tehty hyvin(joka toinen päivä n. viikon verran) ja jos tänään vielä, niin hyvillä mielin voi olla loppukierron :)
 
Dreamer, kyllähän se verikoe näyttää armotta, onko raskaana vai ei, kun tarkka hcg-arvo määritetään verestä. Arvo on joko kohonnut kuten raskaudessa tai sitten ei.
 
No onneks ei oo viel mikää kiire verikokeisiin... mieluusti mie haluun nähdä tuloksen kotona ja tuollasesta kotitestistä kun kuulla se terveyskeskuksesta :)
Systeri sai kuulla verikokeen kautta vahingossa, oli ihan normi rutiiniverikoe. Ja oli sit käyny ilmi raskaus sitä kautta :D
 
Joo Dreamer, verikokeesta se raskaus selviää jo paljon aiemmin kuin virtsasta.

Hei mä en kestä...näin eilen kaupassa eksäni. Kuten aiemminkin, kun on nähty, moikattiin ohi mennen. Mut tälläpä kertaa se tulikin yöllä mun uneen, eikä muuten mitenkään ihan siveissä merkeissä :oops: Nyt se uni piinaa mua :D Meillä on siis miehen kanssa kaikki ihan hyvin, ei mitään sellasta. Mut toivottavasti en näe noita unia enää, pian tulee jo huono omatunto :D Jotenkin vaan tuli sellanen fiilis, että jos oisin sillon melkeen kymmenen vuotta sitten tiennyt, missä vaiheessa mun elämä on nyt (omakotitalo, kaks lasta jne.), en tod näk ois sillon pistäny poikki sen kanssa...menneet on menneitä, mut onhan se ihan tuhottoman väärin hekumoida öisin tuommosta :D Se oli sillon vielä pojankloppi, nyt se on mies isolla ämmällä ;) Ehkä mä pääsen siitä unesta eroon, kun kerroin sen täällä ;)
 
Heh onneks Azalea miun exät asuu muualla :) ei tuu vahingossakaa nähtyä. Mut kyl noita unia on tullu itselläki missä seikkailee mun joku existä :D
Hitsi vie kun muistaisin tän päiväisen päikkäriunen..
 
Höh Silv, ehkä sulla tosiaan oli nopea huippu.

Diku, hyvä että sulla asiat etenee, vaikka pitkä on odotus.

Myy, sanoko lääkäri miksi tikutus on kielletty?

Larissa, ihana että sulla on kiva myymäläpäällikkö. On ikävä jos sattuu pomo, joka ei tyyliin edes onnittele raskaudesta.
 
Mulla ei exiä oikeestaan muita ookkaan kuin tuo yks (aiemmat tyypit oli semmosia teiniseukkauksia) ja se asuu tossa 20km päässä ja tosiaan käy saman kylän kaupoissa, terveyskeskuksessa jne. Ei mulla aiemmin oo tuommosia aatoksia käyny mielessäkään, vaikka joskus ollaan kuulumisiakin vaihdettu livenä ja facessakin. Mut nyt oli vielä hiukan liian todentuntuinenkin uni :D Phuuh. Onneks tuo oma ukko on koko päivän vihjaillut, mitä sitte illalla tapahtuu, kun muksut on nukkumassa, että ehkä sillä sitten saan moiset unet pois päästä ja tilalle unia ihan tosta omasta kullasta ;)
 
Hei ihan mahtavat nuo Silvin piirrustukset! :wideyed: Ja voi kumpa osais itsekin piirtää tolla tavalla, mä piirrän kyllä sujuvasti tikku-ukot mutta siihen se jää :grin

Larissa, toivottavasti se "tauti" tarttuisi mahdollisimman pian :angelic:

Meidän työpaikalla puolestaan on ollut tapana raskautua kun on lähtenyt firmasta menemään :grin että en tiedä pitäiskö sitä lähteä menemään niin raskautuisiko sitä heti. Ei kai meillä nyt niin stressaava työ ole :laughing002
 
Heipä hei kaikille :)

Mä oon kirjoitellut tuolla 2014 ja 2013 ketjuissa enemmän ja tänä vuonna kirjoittelu jäänyt kun olen siirtynyt raskautuneisiin, mutta kun täälläkin pyörii tuttuja niin ajattelin pikaisesti tulla oma napailemaan ja kertoilemaan kuulumisia :)

Suuret onnen toivotukset plussanneille ja muiden kuulumisia käyn välillä kuikuilemassa et koska tulee lisää plussanneita!

Mutta täällä tänään rv 20+2 ja rakenneultra onnellisesti takana. Virkeä pikku kaveri siellä liikkui ja heilui niin että oma pää oli ihan pyörällä. Kaikki rakenteet siis kunnossa ja pientä poikaa kätilö veikkasi meille syntyvän. Kovin tuo liikkuu masussa ja jotain liikkeitäkin olen jo tuntenut :)

Isot tsempit kaikille ja tosiaan täällä taustalla kaksi km joten tämä kolmas vihdoin näyttää pysyvän masussa kesään asti :D
 
Ite rupes kuumeilemaan vauvasta kun näin miehen sukulaisella aivan ihanan vauvan... ja sen jälkee oliki samantien kummallaki mielessä että nyt lähti ehkäisyt et nyt on kyl toisen lapsen vuoro :D
Iteki jouduin pidättelemään miestä vähän aikaa kun oli työharjoittelut viel ettei oikee halunnu että just samaan aikaan ois raskaana kun on näytöt sun muut :D eikä se kivaa olis ollu jos ois ollu huonovointisuutta samaa aikaa kun oot valmistumassa ammattiin :) nythä mulla onki sitä aikaa kun ei oo töitä :)
 
Onnea plussista ja haamuille vahvistumista!!

Ammateista ite oon kätilö ja tällä hetkellä opiskelen työn ohessa terkkariksi, kesäkuussa pitäis valmistuu…
kuin moni muu käyttää oviksen bongailuun sylkitestii?
 
Pääsin lääkärille pitkän odottelun jälkeen. lääkäri laittoi lähetteen naistentaudeille ja menen sinne huomenna aamulla niin eiköhän asia sitten selviä.
Lääkäri oli aivan ihana nuori mies. Olin lähdössä jo kun lääkäri vielä kätteli mua ja sanoi "kyllä se siitä"
 
Hyvä että mommyme pääset naistentaudeille niin saat asiaan selvyyden :Heartred piinaava odotus kuitenkin edessä. Toivottavasti kaikki on hyvin.
 
Takaisin
Top