Raskaaksi 2015

Silv: Joo olin jo raskausviikolla 5 tai 6.. eli menkat oli reippaasti myöhässä.
Larissa: Yritin tonkia tuota roskista mut en löytäny sitä :( liian pieni testi kun katotaa kaikkien muiden roskien sekaan..kyl muut testit kyl löyty mut pregcheck katos :((
 
Myy82, toivon tosiaan, että saisin sen taudin :grin

Silv, en malta odottaa :grin

Dreamer
, harmi ois ollu kiva tihrustaa :). Mutta oliko se siis ihan värillinen haamu vai vaan valkoinen/harmaa viivanpaikka? Noita jälkimmäisiä olen joskus pregcheckeihin saanut, mutta en ikinä mitään värillistä :meh:

Jotain piti vielä kommentoida mutta en muista että mitä ja kelle :bored:
 
V****u sanon minä! Tuo on ihan paska tuo poliklinikka! Soitin ni väkisin jankkaa että puol vuotta katot ja ollaan myöhässä vastaan otolta. Miks niillä ei oo soittoaikaa? . Ei ultraa ei mitään. Kattoo vaan se funking 4 kk vielä. En jaksa! Haluan mielenrauhan ja sinne ultraan ennemmin kuin syödä turhaan lääkkeitä. Paljonko maksaa folliultra yksityisellä?
 
No huh huh Lucky mitä toimintaa! :mad: Eikö hoitosuhteessa olevalla potilaalla ole oikeutta päästä seurantaultraan niin halutessaan, jollei lääkäri ole sitä tajunnut määrätä? Ei mullakaan ollut seurantaultria, jota sitten toinen lääkäri ihmettelikin toisen tutkimuksen yhteydessä. Olisikohan pitänyt silloin kysyä erikseen, niin olis nähnyt onnistuuko se täälläkään o_O Ymmärrän suututuksesi ja turhautumisen! :Heartred :hug013
 
lucky, siis tommosta toimintaako on yksityisellä vai julkisella? Törkeää joka tapauksessa!!! Suututtaa niin paljon sun puolesta! Miksi pitäisi tommoisia aikoja vielä odottaa ja mahdollisesti turhaan napsia lääkkeitä??? MUR! :angry4 :angry5 :smiley-angry007
 
valkonen viivanpaikka tuli.. että eipä tuosta voi viel selkoa ottaa.. ku oliski pulla uunissa :D
ainaki paha olo on taas... pariin päivään ei oo ollu kauheen huono olo.. ihan just muutama minuutti sit iski kauhee kuvotus. Sitten kun mie meen halaamaan vessanpönttöä niin sit voin sanoa varmasti että on pulla uunissa tai sit onki oksennustauti :D
 
Julkinen julkinen! Naisten tautien poliklinikka. Ei seurantaa koska lääkäri ei sitä ole määrännyt ja tämä lääkäri tietää ettei sitä tarvita. Se nyt vaan on tämä saakelin vastaanotto virkailija jonka läpi en pääse edes että viestin lääkärille jättäisi asiasta että haluan seuranta ultraan ja voisiko sittenkin harkita?
 
No voi hemmetti mitä palvelua lucky87 :/ mua ärsyttää kans ettei pääse mihkää hemmetin kuvauksiin julkisella puolella. Vaikka ite siitä joutuu kummiski maksamaan... mitähän hittoa se on niiltä pois. Nehän sitä rahaa saa siitä kun tekee asiakkaan haluamat tutkimukset :D
EI oo kauaakaa kun kaverin kanssa juttelin tästä samaisesta aiheesta.. :/ seki joutuu nyt säästelemään rahaa yksityiseen että sais ees poikansa yhteen saakutin tutkimkseen kun lääkärit eivät osaa muutakuin määrätä samoja lääkkeitä eikä laita edes lähetettä astmalääkärille tai jonnekin..
 
No mut mitä itse pystyn tekee vaikka en näekään mitä tuolla tapahtuu niin oon hommannu Valion vergreippi mehua, aloitin metforminit uudelleen tuli sitten mikä ripuli tai huono olo tahansa ja syön mama vitskut ja clomifenit ohjeen mukaan. Jos tulee verenpurkaumia tai ylistimulaatiota munasarjoihin niin kysyn kyllä nätisti vastaan otto virkailijalta että olisko pitänyt kuunnella nyt tilanne on tämä. Suututtaa niin paljon. Joka kerta kauheeta vänkäämistä. "Kyllä lääkäri tietää mitä tekee".
 
Heh, ei se ihan onnistunut niin ku mä päässäni näen mut suuntaa antava :D
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    554.8 KB · Katsottu: 145
Ei hitto. Täällä mahan nippaillyt jatkaa ja lievä outo olo alamahalla :O Kun käytiin pankissa niin oli myös lievä pahoinvointi!!!
Ei oo mahdollista nyt näin tulla raskaaksi että keskellä kiertoa kun mies kävi mun sisällä muutaman kerran ilman kumia ja muita ollaan yrittämällä yritetty aina 6 kk????? Ja loppukierrosta antoi tulla sisälle ku ei oo ikinä noista napannu.
Oon kyllä 60 pros varma että 2 päivän päästä tulee plussa tikkuun.
Täs kuussa jäbä täyttää 9 kk :D
 
Silv, nyt en muista ketkä lupasit piirtää, mutta minusta tuossa on Mariska, Pepe ja Larissa :) Olet hyvä piirtämään!
 
Mäkin aattelin ehdottomasti Larissan vasemmanpuoleiseksi ja Luckyn keskimmäiseksi :) Oikeanpuoleista en oikein osannut yhdistää keneenkään, mut ehkä mä en oo vielä ollut täällä lukemassa tarpeeks pitkään :D
 
Mä en itsekään oo ihan tyytyväinen tohon viimeiseen kuvaan, mut semmosta naapurintyttömäisyyttä pepessä on ainakin mun pään sisällä :D ei silti ehkä noin paljoo ku tuossa :D
 
Siis vau Silv! Olet kyllä hyvä piirtämään! Ja olenkohan joskus laittanut itsestäni kuvan tänne, meni nimittäin pelottavan lähelle!!! :woot: Mulla siis todellakin on vyötärölle ulottuvat vaaleanruskeat hiukset ja usein just tommonen jakaus. Vartalotyyppikin mätsää (siis tolleen karikatyyriisesti piirrettynä, en sentään ihan NOIN hoikka ja kurvikas ole :grin ). Taidat oikeastikin olla jonkin sortin oraakkeli tai sitten mun kirjoitustyyli paljastaa musta aivan liikaa :laughing001

Ja naapurintyttömäisenä tyyppinä minäkin jotenkin Pepen ajattelen. Ja Lucky on semmoinen topakka, mutta syvällisen ajattelevainen tapaus ja mun mielikuva hänestä sopii tohon sun kuvaukseen :grin
 
Muokattu viimeksi:
Larissa: en oo ihan varma, mut oliskohan siitä ollu viime vuoden ketjussa jotain puhetta? Jotenkin vaan ajattelen sulle todella pitkät ruskeat hiukset ja hoikan varren. Luckylle taas jostain syystä ajattelen vahvan mustan silmämeikin ja mustat/tummat hiukset. Ja pepelle suht vaaleat hiukset ja hiukan muodokkaamman vartalon, en tiedä miks. :D
 
Haha voi olla, että oli puhetta. :grin Jotenkin minun mielikuvissa sulla Silv on tummat hiukset. Olenko väärässä? :grin
 
Takaisin
Top