Raskaaksi 2015

Mä oon henkilökohtasena avustajana omanikäiselle naiselle :) pyörätuolissa mut järki pelaa sitäkin paremmin :D ollaan siis ystävystytty täs kahden vuoden aikana mitä oon täs ollu töissä.

Edit. Onneks nyt alkaa viikkovapaat ni jos se ovis nyt tulee ni ei tarvii anoo "seksivapaita" :D
 
Mä tykkään! Vaikka tykkäsin olla vuodeosastollakin mut nyt kun on tätä työtä tehny ni on kyl niin paljo laiskistunu etten varmaan jaksais kovin montaa päivää vanhassa duunissa :D palkka on vähä pienempi mut mulle on tärkeempää et töissä on mukava olla..
 
Toi on kyllä tärkeetä että viihtyy työssään. Itekin oon mieluummin inasen pienemmällä palkalla mukavan työn äärellä kun se että saisin parempaa palkkaa siitä että joutuis väkisin aamulla raahautumaan töihin..
 
Mua palelee myös, mutta uskon vahvasti, että taitaa olla flunssa tulossa. Meillä kun töissä on ollut paljon flunssaa liikkeellä, niin nyt se tais iskeä muhun. Vaikka kyllä mä sadasosa sekunnista mietin, että voisko tää olla joku raskausoire. Mutta kuten jo aikaisemmin oon sanonut, niin mä en ala kuvittelemaan minkäänlaisia raskausoireita itelle, ennenkun täti on myöhässä, jotta ei tule pettymyksiä..

Hyvä idea toi, että sais oviksen aikana käydä töissä miten itelle parhaiten käy. ;)
 
Samaa mieltä Silvin ja Anskunen kanssa, että työstä pitää tykätä! Olen kan aina sanonut että teen mieluummin matala palkkaista työtä jos vaihtoehtona työ josta stressaa ja joutuu viemään työtä kotiin. :)
 
Kaiken eniten tässä silti säästyy mies, kun ei tarvi kuunnella niitä kuolleiden pesujuttuja eikä muutakaan kauhutarinoita (nimettömänä tietty, mut mun oli pakko päästää ne kaikki ulos tai ne jäi painaan mieltä).. Nyt kun mieskin kuuluu tähän samaan porukkaan, eikä tosiaan oo kun se yks "hoidettava" niin sen ei tarvi kuunnella enää mitään työjuttuja :D
 
Silv, Pakko vielä sanoa tähän väliin, että oon sun kanssasi täysin samaa mieltä siitä, että tärkeintä on se, että töissä viihtyy eikä se palkka. Itsekin vaihdoin kaksi vuotta sitten työpaikkaan missä on huonompi palkka, mutta päiväkään en ole katunut, sillä teen työtä, josta oikeasti tykkään. :)

Muoks. Sä teet kyllä tärkeätä työtä! :)
 
Hihhih, tämän päivän henkkoht horoskooppi :)

"Joitakin aivan uskomattomia sinun kannaltasi myönteisiä muutoksia tapahtuu niillä elämäsi sektoreilla, joilla olet rohjennut uhmata muiden odotuksia ja vaatimuksia kuluneen vuoden aikana. Mitä selkeämmin olet pitänyt kiinni omista tavoitteistasi, sitä menestyksekkäämpää aikaa sinulle on tälläkin kertaa luvassa. Sinulle saatetaan tarjota melkoisen suuriakin vastuita, joita ei tulisi ollenkaan hätkähtää, vaan ottaa vastaan kiitollisin ja luottavaisin mielin."
 
Mullaki oli viime työharjoittelupaikassa niin kivaa että odotti aamusta että pääs töihin :) oon parissa työpaikassa huomannu et tää ei oo mun paikka.
 
On kyl hienoa et ihmiset löytää töitä joista tykkäävät.
Mä oon kans niin onnekas. Oon töissä paikassa josta haaveilinkin jo silloin kun päätin että haluan sairaanhoitajaksi, vaik silloin ajattelinkin että se jää vaan haaveeksi kun asuin ihan eri paikkakunnalla. Viihdyin tosi hyvin alusta asti, mut sitten ku meidän osasto muuttui vähä luonteeltaan ja sain jäädä sinne, vaikka olinkin muuhun porukaan verrattuna nuori ja kokematon, olin niin onnellinen. Toi on niin mun unelmatyö, se on niin mielenkiintoista ja tavallaan ainutlaatuista, mulla on niin ihanat työkaverit ja oon hyvä työssäni. Mut on selkeesti tehty just tota työtä varten. :)
 
Mie kävin lähärikoulua 2 vuotta ja keskeytin erikoistumisvuonna. Kävin nyt sit myynnin ammattitutkinnon läpi :) hyppäsin vaan suoraan työttömyyteen.. No onpahan ees jotkut paperit käsissä.
 
Takaisin
Top