Raskaaksi 2015

Huomenta ladyt!

Päräyttääkäs nyt ne plussat kehiin näin sunnuntaiaamun kunniaksi! Sannamiia? Tähtitytär? Oliko muita?

Voisko joku lisätä mulle testipäiväksi 6.2? Silloin on kp 34/33-42 ja ajattelin testata varalta, kun on skumppailta tiedossa. Oireista sen verran, että mahaa on vihlonu useampana päivänä. Voi olla tosin myöhöinen oviskin.
 
Missä plussat?? :)

Mua kuulkaas naiset jännittää ihan hirmuisesti. Millä sitä saa rauhoitettua mielensä ja vaan oltua levollisesti?
Tuntuu että kuuntelee jokaista pientä kipua vatsalla ja panikoi :sad001
Helpottaako tämä kun raskaus etenee pidemmälle?
 
Minulta ei nyt plussaa heru. Päätin että en suo ajatustakaan tälle asialle ens viikolla, aikasintaan perjantaina jos täti ei ole tullut paikalle. En varmaa kuitenkaan pysty olemaan erossa täältä, luen ja saatanpa kommentoidakin jotain. Nyt niin kamala päänsärky ettei ajatuskaan kulje.
 
Juu no sama täällä kyllä :) Tytöt 4 ja 6 ja edelleen säpsyn öisin ääniin ja välillä panikoin varsinkin jos ovat kipeitä.

Täytyy vaan nyt luottaa siihen että kolmas kerta toden sanoo ja pitää peukut ja varpaat pystyssä että tämä pieni pysyy matkassa :)
 
Huhu, onpa täällä taas paljon asiata.Onnea plussaneille. Itsellä kp 24/26-28 , mitään tuntemuksia tärppäämisestä ei ole, mutta muuten hyvä fiilis, kun en enään jaksa pakkomielteisesti kytätä jokaista vihlaisua yms, se on hirveän levollista :) Tissit, nyt on arat, mutta se taitaa olla uusi oire kuukautisia ennen, nyt terolut kuurin jälkeen. Mielialat menee helposti miten sattuu ja kamalasti itkettää-taisi terolut kuuri aiheuttaa aikamoisia kuukautis oireita mulle. Rasittavaa :D Nyt vaan odotellaan, että kuukautiset alkaisivat ajallaan. Mun nuppi ei kestä sitä että kuukautiset myöhässä ilman syytä :D Toivottavasti tänne saadaan lisää plussia, kamalan hyvälle tuulelle tulee muiden plussista :) Kivaa sunnuntaita <3
 
Mariska: kyllä se varmasti helpottaa kun pari viikkoa kuluu tästä.

Sannamiia: Voi tehdä ihan hyvää ainakin yrittää olla ajattelematta raskautumisasioita jonkun päivän. Päänsärkyyn parantava halaus täältä!

On: Ihan syvältä tää aamu täällä, mies oli kiukkunen kuin ampiainen, jotenkin se sai sen käännettyä niin, että minä olin muka kiukkunen hänelle... Ja lähti melki heti herättyään töihin, ei sitten sanonut koska meinaa kotiin tulla (on siis yrittäjä) Onkohan sillä menkat alkamassa :troll: ? Mä en jaksais odottaa viikkoa enää, 8.pvä pitäs menkat alkaa, mutta toivottavasti ei ala.... Muutoin mun vauvahaaveilut saa jäädä tältä erää, vaikka tuskin haaveilu loppuu, vaikka mahkuja ei olekaan.

Ilmeisesti täällä on vesimiehiä useampikin, minä myös :)

Ihan mielenkiinnosta kysyisin,onko täällä ketään lappilaisia?
 
Mariskalle jaksamista jännäilyyn :happy:

Pari sivua aikaisemmin oli puhetta alkoholin käytöstä lasten nähden. Mä ymmärrän hyvin tuon ei-tipan-tippaa-linjan, varsinkin, jos on ite joutunut katsomaan omien vanhempien kännäämistä. Omalla kohdalla tilanne on ollut vähän toisenlainen, joten luulen, että tulen itsekin ottamaan vähän vapaamielisemmän linjan tulevien lasteni kanssa. Mun mielestä on ollut ihan ok, kun vanhemmat on silloin tällöin ruokapöydässä lasillisen viiniä juoneet tai juhannussaunan jälkeen siiderin. Tavallaan ne ovat sillä tavalla meille lapsilleen yrittäneet opettaa vastuullista ja kohtuullista alkoholinkäyttöä; näyttäneet, että se voi olla positiivista ja mielekästä, eikä siihen tarvitse liittyä örveltämistä/tappelua/riitelyä.

Ja saunajuomista sitten eilisen (dpo7) mahdollisesti kuviteltuihin oireisiin. Pidettiin tyttöjen saunailta ("miksikäs sulle ei siideri maistu?"), ja popkornien rasvan käry kävi ihan ylivoimaiseksi. En siitä erityisemmin ole ennenkään tykännyt, mutta nyt popparit haisi suoraan sanoen kissankakalle.
 
Starling, ei tuon tulkitseminen oikeasti vaikeaa ole. Kidemuodostelmia joko tulee,jolloin näyttää Ikäänkuin kylän tai pikkukaupungin kartalta tienpätkineen,toiset kuvaa niitä saniaismaisiks tms. Kun on negatiivinen, niin näkyy vaan epämääräistä palluraa.

Kyfi86,jopas siellä vuotaa,pöh :(

Täällä kp15, poika mummilla ja tyttöä just tissitän uneen. Mies nukkuu kun oli aamusta jo tosi väy ja voipunu. Taitaa aamupäivän vällyilyt jäädä,mut jospa illalla.
 
Larissa juu vesimies minäkin. Ja tyypillinen sellainen. :grin

Ovis tais sitten olla jo eilen illalla kivuista päätellen. En voi kyllä pelkästään luottaa cb ovistestiin koska se on nyt joka kerta näyttänyt hymynaamaa samana päivänä kun itse ovis on ollut ja jos vasta silloin aloittaa peittojen heiluttelun on se jo myöhäistä.
 
Mukkis, täällä on yksi entinen lappilainen :wink Vähän eri suunnalta Lappia kuin sinä kylläkin. Toivotaan, että siellä sun miehen menkkakiukut laantuu ja sulle niitä menkkoja ei ilmesty ainakaan 9 kuukauteen :grin

Diku, mitä kuuluu? On ollu ikävä sun juttuja :happy:

Kyfi, nyt ne tuhrut pois sieltä ja menkat saa kokonaan jäädä tulematta myös! Tiedän niiiiiin hyvin miten lannistavaa tuo tuhruilu jo viikkoa ennen menkkoja on :mad: Onko tämä sulla eka kerta tuhruilua? Mullahan tota on joka kierrossa, toivottavasti tässä kierrossa saan apuja siihen.

NAPAA: Uuuh, ihana vapaa sunnuntai! Käyn mutkan kaupassa, teen hyvää ruokaa, lenkitän koiraa ja makaan sohvalla tänään! Menkkakivutkin on jo paljon eilisestä helpottaneet :grin Hmmm... Pitää varmaan investoida kohta uuteen kuukuppiin, entinen vetelee viimeisiä. Nyt voisi ostaa jonkun värikkään :happy: On tää kuppi vaan menkkojen pelastus!
 
Muokattu viimeksi:
Hehe.. Lueskelin tuos 2011 aikoihin kirjoitettuja juttuja täältä. Näköjää mua on pirusti vaivannu repäisykivut, selkäkivut, sukulaiset, naapurit, puhelinsoitto, neuvola..... Yms.
 
Täs nyt muutaman päivän ounastellut kipua alapäässä... just tuos häpyluun kohdilla. Helpottaa ainoastaan nyt istuessa.. ihan pirullinen vaiva :(
 
Täällä yövuoron ja aamypäiväunien jälkeen völlyän vielä sängyssä. Alamahaan sattuu ja ovistesteihin ei vaan viivaa tuu sitten millään. Ehkä yksi missä jonkilainen hailu tuli mutta sekin tais olla vasta testiajan jälkeen :/ eli vahvasti näyttää sille että lääkäri mokasi pienentäessään mun clomiannosta nyt ei sitten tule edes ovista. Koitan pelata varman päälle ja saada luovuttajan tulemaan vielä tänänään ainakin mutta enpä saa häntä kiinni. Me siis keskustellaan ainoastaan netin välityksellä ja hän ei nyt edellisen käynnin jälkeen vastannut mun viesteihin ollenkaan :/ pelottaa onko tullut katumapäälle ja pelottaa jos ovista ei tosiaan tuu ollenkaan ja sitten tätiä saa odotella 100 vuotta. Ja jos luovuttaja päättääki nyt yhtäkkiä vetäyttä niin mitä mie sitten teen :/ tämänkin löytäminen oli niin kiven alla.

pahoittelut pitkästä omanapailusta ja valittamisesta mutta mieli meinaa olla todella maassa nyt.

kaikille jännäilijöille ja muillekkin tärppejä, tuplaviivoja ja tarrasukkia :)
 
Voi ei Milttis! Eikö luovuttaja kuitenkin ollut ihan kunnolla mukana aiemmin? Mikä olis voinut mielen muuttaa... Toivottavasti saat kiinni, voin vaan kuvitella ton fiiliksen! Tsemppiä! Ja ilmottelehan kuinka käy kierron osalta. Sormet ja varpaat ristissä täällä!

Täällä dpo 5 tai 6, en muista. Ei mitään oireita. Menkkojen pitäis alkaa ens pe, just ku pitäs lähtee viikoks hunningolle "työreissulle". Ristiriitaiset fiilikset toiveiden suhteen. Ens kierto menee joka tapauksessa ohi kun mies on reissussa...
 
Takaisin
Top