Raskaaksi 2015

Beisla ja Anskunen, yksi viinin ystävä täälläkin. Mutta ei sitä raskaana ollessa tehnyt mieli kuitenkaan, kun masussa maailman tärkein syy olla ilman. Kopparbergilla on muuten yksi ihan kelpo alkoholiton siideri, jos oikein tekee mieli.

Larissalle synttärionnittelut! Onnittelee yksi vesimies, joka odottelee maailman parasta synttärilahjaa raskaustestiin viikon kuluttua!
 
Starling, mulla näytti noilla samoilla testeillä ovisplussa just tolta. Joskus lh-huippu vaan on niin lyhyt ettei sitä saa testaamalla kiinni. Kun testaa tarpeeksi pitkään niin oppii sen plussan tunnustamaan :)
 
Mimmu, googlailinkin silloin noiden testien ovisplussia, ja joillakin juuri tuollaisia. Sen vuoksi ja haamuksi kadonneesta toisesta viivasta johtuen ajattelin sen olleen ovisplussa. Mutta mulla siis kuitenkin viikon päästä tuosta testistä normaalit oviksen jälkeiset oireet, joten en millään voi nyt enää uskoa, että testi olisi ollut ovisplussa. Luotan kuitenkin enemmän omiin tuntemuksiin kuin testiin tässä asiassa, kun eihän tuo testi kuitenkaan antanut tasavahvoja viivoja. Ovis ehkä yritti tulla silloin, mutta siirtyikin jostain syystä ja tuli vasta viikon kuluttua?
 
Anskunen, sitä minäkin toivon. Maailman parasta lupausta lahjasta, joka toimitetaan 8 kuukauden kuluttua. :Heartpink

Samaa toivon sinulle Anskunen, ihan koko sydämestäni!
 
Kuka olis koekaniinina miten lonkero päivittäin vaikuttaa ovislimoihin? :D

Ben tilanne töiden ja lastenhoidon suhteen kuulostaa aika optimaaliselta! Jos vaan itelläkin ois mahdollisuus tehdä puolikasta jos sen lapsen joskus saa.. Tässä kierrossa todennäköisuus 58%, eli toivoa on! :P

Toivottavasti Lucky saa maanantaina jotain selvyyttä polilta! Pääsisit jo tässä kierrossa ultraan!

Starling ja Mimmu, mäkään en saanut tässä kierrossa kunnon ovisplussaa noilla testeillä. Oireet oli kuitenkin niin selkeet, että kai se plussa oli vaikkakin tosi haalee. Tai sit ehti mennä ohi.

Tsempit jännäjille, ainakin SannaMiia ja Dreamer! Ehkä jompi kumpi kuitenkin sortuis testaamaan huomenna ja ilahduttais meitä kahella viivalla ;)

Rankka työviikko takana, vihdoin matkalla kotiin!
 
Paljon onnea Larissalle syntymäpäivän johdosta! :)

Ja minä tykkään myös viinistä, erityisesti punaviinistä. :) Viikonloppuisin on ihana juoda lasillinen tai kaksi lasillista ruuan kanssa, mutta kyllä mä pystyn olemaan ilman, jos tulisin raskaaksi. :) Ja itse oon ajatellut myös, että sitten, jos ja kun saadaan lapsi/ lapsia, niin en halua juoda alkoholia heidän seurassa. Välillä mä ihmettelen tuttuja joilla on pienet lapset, että miksi heidän täytyy molempien juoda alkoholia ja vieläpä niin paljon, että ovat hiprakassa. Ikinä kun ei tiedä minkälainen tilanne tulee eteen, niin kyllä mun mielestä pitäisi olla aina yksi aikuinen joka on selvinpäin ja pystyy tarvittaessa toimimaan järkevästi..

Ja pahoittelut kaikille niille, joille täti tuli vierailulle!
 
En varmasti sorru vielä testaamaan :D kyl mie oottelen suosiolla tiistaihin :) ehtii ainaki hcg:t nousta kun vähän aikaa malttaa olla testaamatta :D riitti mulle jo ne 4 negatiivista testiä ( meni vaan turhaa rahaa niihinkin testeihin)

Ja mieki oon punkun ystävä :) nyt voin vaan haaveilla punaviinistä :D

Mä en enää ikinä halua aivastaa... repäs mukavasti mahasta kun aivasti sen verran lujasti että teki kipeetä. Mitä muuta viel.. no tissejä kihelmöi. Ja edelleen toinen tissi isompi kuin toinen :D
 
Tähtityär,haamulainenhan siellä näkyy! Varovaiset onnittelut ja vahvistumista viivoille,ihanaa :)

Beisla,sylkitesti kun on niin testissä ei ole herkkyyksiä,on vaan se mikroskooppi :)
Ja kuvioita on helppo tulkita eli en epäile tulkintaa,ihmetyttää vaan pitkä aika. Mut on mulla pieniä tuntemuksia ollu alamahassakin koko sen ajan.

Tyttötiikeri,jänskää kyllä että noin samankaltaisia oireita,jospa ois kuitenkin kiinnittymiseen liittyviä. Who knows :)

Me vietettiin mukava toimintapäivä koko perheen voimin,hoplopissa ensin ja sit rinteessä kun esikoinen opettelee lumilautailua :)
Aamusta esikoinen lähtee muutamaks tunniks mummilaan niin päästään miehen kans vällyjen väliin kun kuopus nukahtaa ;) Ihan ite se sinne siis haluaa mennä,mut sattuipa sopivasti :)
Ovistesti näyttää edelleen plussakuvioita,mutta limoja ei näy. Laskurin mukaan ovis ois ma,we'll see.
Kp 14/29(?) tänään.
 
Mä en ole ollenkaan tutustunut tuohon sylkitestiin, mutta tuntuu jotenkin epävarmalta, osaisiko niitä kuvioita(?) sitten tulkita oikein... Vaikka sama tulkitseminen on tietysti noissa liuskatesteissäkin, jos ei anna selkeästi tasavahvaa viivaa. Yksoikosin lienee se (perhanan kallis) digi.

Voi kun mä odotan jo niin paljon tota perhe-elämää. Sitä että päästään puuhaamaan erilaisia asioita yhdessä perheen kanssa. Ihan niitä tuikitavallisiakin.
 
Larissalle inan myöhästyneet onnittelut!

Lucky, pahoittelut tädistä! Tsemppiä uuteen kiertoon!

Täällä kanssa yksi viinien ystävä. Tänään harkitsin paria lasillista, mutta pullo jäi avaamattomana kaappiin.

Näin viime yönä unta, että saimme tyttövauvan. Olin niin onnellinen. En pääse siitä unesta irti, se oli niin ihana, mutta silti outo. Päästiin sairaalasta kotiin. Tyttö nukkui vieressä ja olin haljeta onnesta. Seuraavana aamuna meidän koira ei jaksanut odottaa miehen pedistä nousua ja hyppäs toisen kerroksen parvekkeelta alas aamupissalle. Jätin tytön ja miehen petiin ja juoksin rappukäytävään. Siellä oli spurgu istuskelemassa ja käänsi sätkää. Löysin koiran ulkoa ja vein sen sisälle. Otin tytön syliin ja huomasin tytön olevan niskaa myöten, no siinä itessään. Sitten iski kauhea paniikki, kun en muistanut koska olin vaipan vaihtanut. Sitten tuli tyhmä herätyskello ja palautti mut tähän maailmaan.
En olekaan pitkään aikaan nähnyt unia ja yleensä näen painajaisia. Kumpa sama onnen tunne tulisi tänäyönäkin uniin.
 
Silv: saisko karpalo lokeroa sokerittomana? :D sitten vois olla jotain hyötyä.

Myy: onkin onni että koira hyppää parvekkeelta alas :D mutta se vauvahan siinä onni oli :D jospa se tää olis sun kierto :)
 
pikainen omanapailu: kp22/28-35 ja edelleen vuotaa, eikä tää mitään tuhrua oo ollut vaan melkein yhtä runsasta ku menkat:shifty: nyt jos vielä ensviikonloppuna alkaa uudet menkat(siis jos nää ei oo) ni kyllä muuten ottaa tätä naisihmistä päähän:meh:
 
Takaisin
Top