Raskaaksi 2015

Lucky87 Voi, kiitos paljon ihanista sanoista! :) Meillä on ollut niin onnea esikoisemme hoidon järjestämisessä kun nuorempi siskoni on lastenhoitaja ja hän on ollut meille niiin suuri apu! Se on paljon helpompaa kun on tuttu ihminen, jolle voi huoletta jättää oma
lapsi hoitoon. Mä olen itse valinnut osa-aikaisen työn, joka on 50% normaalista kokoaikatyöstä. Eli minulla kuukaudessa kaksi viikkoa töitä ja kaksi viikkoa vapaata. Tämä juurikin sen takia, ettei lapsemme joutuisi olemaan kovin paljon erossa meistä.

Muoks. Pahoittelut lucky tädistä! Tsemppiä seuraavaan kiertoon. :)
 
Mä kans tissuttelen tänää muutaman, toki siis oon töissä ja työnantaja aikoo oikein baariin asti mut hyvin pystyy jättää ton suuremman juopottelun kun kertoo tekevänsä nätisti työnsä ja toimia kuskina :D
 
dreamer, koska meinaat testata seuraavan kerran? Sori jos joku oli jo kysynyt :) on mennyt multa ohi..
 
Sannamiia: meillä miehen kans sama periaate :) mä oon saanu tarpeeks ite katella isän juomista lapsena ja mies on muutenvain "vanhanaikainen", niinkuin ite asian ilmasee :)
 
Onnea Tähtityär, plussa se on! :talk017

Pahoittelut menkoista Lucky :sad010 Toisaalta hyvä, että alkoivat niin pääset eteen päin! Tsemppiä uuteen kiertoon! :hello


Sain tänään synttäreiden seuraksi menkat (ja kunnon sellaiset kipuineen päivineen), joten hyvällä omatunnolla nautin mansikka margaritan, kun käytiin ulkona syömässä ja ostin itselleni vielä minipullon kuohariakin, jonka korkkaan kohta :grin Eihän sitä tosiaan tiedä vaikka kohta joutuisi olemaan vuoden ilman :wink :angelic:
 
Muokattu viimeksi:
Sitten kun itse saan lapsia (toivottavasti joskus) niin pidän kans tuon ettei yhtään lapsen aikana. Itsekin oon saanut katsella lapsuudessa ja nuoruudessa monen läheisen ryyppyputkia joten en halua omalle lapselle samaa.
 
Pahoittelut Lucky menkoista ja onnea uuteen kiertoon. Sulle kyllä jo plussan niin jo soisin! :)

En usko, että Kiivimami on tätä ryhmää hylänny, mutta totkai sitä jakaa juttuja mieluummin muiden raskautuneiden kans. Niin se vaan menee, eikä siinä oo mitään pahaa.

Missä on muuten Diku?
 
Myöhäiset synttärionnittelut sankarille :) Minultakin mennyt täysin ohi Larissan syntymäpäivä. Pahoittelut tädistä, no ainakin voit nautiskella nyt huoletta. Tsemppiä seuraavaan kiertoon. :)
 
Hei larissa hirmusesti onnea <3

Ja tsemppiä kaikille tädin kohdanneille !
 
Voi tätä onnea! Plussasin tiistaina. Tuntuu aivan epätodelliselta, että yksi elämän suurimmista unelmistani on mahdollisesti toteutumassa.

Paljon tsemppiä teille muillekin, jotka odottelette tätä ilouutista! Itse luulin, ettei tämä ole mahdollista. Kun puolen vuoden yrittämisen jälkeen lakkasin stressaamasta tulin raskaaksi saman tien!
 
Takaisin
Top