Raskaaksi 2015

Silv, mulla vuorokauden kuluessa käytöstä muuttunut sellaisiksi harmahtaviksi. Tuo kuva on otettu testistä n. 10 min pissimisen jälkeen.
 
uskaltaako noita rfsu-testejä ees ostaa.. kun paketissa lukee 25:stä jo tunnistais mut nyt kun lukee googlen ihanaa maailmaa niin se onki 50.. mihkä täs ny uskoa? Nimittäin ois jees saada semmonen 2 kpl halppisliuskapaketti tähän konkurssiin.. :D
 
Sazu, kuulostaa kyllä ihanalta tollanen rento viikonloppu. :)

Junttura, hyvä että teidän tutkimukset etenee. Toivotaan, että löytyis jotain jonka voi helposti korjata.

Pisama, mahtavaa, pääset mukavaan osaan kiertoa. :wink

Silv, voi sun ovis hyvin olla vasta tuloillaan. Mulla itellä vahvistuu ovisviiva vasta ihan ovulaatiota edeltävänä iltana, muuten näyttää aina samalta. Viimeks huolestuin kun pari päivää ennen ovista viivat vaan haaleni, mutta tulihan se sieltä. Ei kannata välttämättä odottaa mitään hillitöntä pissahätää ennen näytteen tekoa, voi olla liian laimea silloin. Ainakin luulen, että siitä mun pari haaleaa viivaa johtui...
Mutta iiks, katsoin tuota taulukkoa ja seuraavalle kierrolle mun todennäköisyys olis 38,59%. :eek: Ei oo järisyttävän paljon tuo. Tämän jälkeen pitäis mennä vielä kaksi kiertoa, että todennäköisyydet nousee yli puolenvälin.

Mommyme, kiva kun ehdit silti käydä pikaisesti moikkaamassa. :)

Tyttötiikeri, hauska lukea sun ekan raskauden oireita.
 
Mariskalle pitää hirmusti vielä tarrasukkia lähettää, jotta pikkuinen liimautuisi nyt yhdeksäksi kuukaudeksi tiukasti kiinni! <3

dreamer ja SannaMiia: tsemiä piinailuun, molemmilla jännät paikat!
 
Kiivimami lupaili ettei hylkää meitä plussattuaan mutta niin vaan on meidät unohtanut :sad010:laughing002 :grin

Mä ajattelin nauttia lauantain ja yksinolon kunniaksi lasin tai pari valkoviiniä. Mä oon niin ansainnut sen tämän päivän jälkeen :Heartred

Plussatuulia ihanaiset, puuuuuuuuuh :talk017:talk017
 
Kp 1 täällä... miks ei jo eilen voinut alkaa....

Ei kiivimami oo varmaan meitä hyljännyt. Ikävät kokemukset + raskaus vaatii veronsa.
 
Lucky pahoittelut kp1! :(

Beisla musta on hauska välillä selailla etenkin omia kirjotuksia tuolta raskaaksi 2013 ketjusta, et miten tuli sillon vouhkattua ja mitä sit on just siinä plussakierrossa, ennen kuin sen plussan sai, kirjotellu ja mitä oireita on ollu. :)
 
Eipä tartte pahoitella. :) hyvä vaan että alkoi menkat. Seuraava yritys sit kun oon lomalla ja maanantaina otan yhteyttä poliklinikalle voisiko tilanteen edistämiseks jotain tehdä ja katsoa ultralla miten nuo clomit muhun vaikuttaa ja katsoa limiksen paksuutta. Jääkaapissa odottaa veri greippi mehu!
 
Siinä tapauksessa Lucky, hyvä että ei pitkittynyt kierron alku kuitenkaan sen enempää. Kuulostaa hyvältä sun suunnitelmat!

Anskunen, hyvä idea! Mä en ollut yksin, mutta kyllä valkkari maistui tänään. Pitäähän sitä jotenkin piristää tätä "tylsää" vaihetta kierrossa - ja viikon-parin päästä oon taas viinitauolla.

Dreamer, kyllä mua jännittää sun seuraavan testin tulos! :happy093

Tyttötiikeri, tää on kyllä hyvä paikka laittaa "päiväkirjaa". Vähän oon kyllä oireita kuvannut vihkoonkin, mutta en niin värikkäästi kuin tänne. :wink
 
Beisla, sehän siinä onkin että nyt pitää nauttia vielä kun voi! Eihän sitä koskaan tiedä jos joutuukin olemaan yks kaks vuoden ilman viiniä :schocked028
 
Kiva kun on muitakin viininystäviä! Vähän jään varmaan kaipaamaan satunnaista siideriä, likööriä tai gt:tä, mutta ne viinit... huoh. No, hyvällä lykyllä niitä ei edes tee mieli. Joo, nyt mä keksin! Laitan toivelistalle, että sitten kun oon raskaana, mua yököttää kaikki mitä en saa syödä, ja tekee mieli hirveästi kaikkea terveellistä! Näinhän se toimii, vai mitä? :p
 
Beisla, mäkin oon täällä reissussa vähän viintä maistellu ja kyllä lonkeroakin, tuleepa greipit siinä lonkeron mukana sitten :D :D
mutta reissun jälkeen pidän taas taukoa kierron loppuun..
 
Mä oon miettinyt että jos lonkeroa juo niin saaks siitä tarpeeks greippiä että vaikuttaako limoihin :laughing021
 
Takaisin
Top