Raskaaksi 2015

Kyllä mäki Tähtityär hentosen viivan erotan!

Hitto kun tuli kauhee kipukohtaus mahaan munasarjojen kohdalle kaupassa kun oltiin. Ihan kun olis puukolla isketty. Ensin oikeelle kipuili jonkin aikaa ja sit vasemmalle sama mut vähän lievempänä. Oli vaikee kävellä.... mitäs jos mulla onkin ovis vasta nyt? Lämmöt oli ennen mun olettamaa ovispäivää 35.9-36.0 ja ovista seuraavana päivänä oli 36.5 ja sen jälkeen ollu 36.3 et jotenki pidin suht varmana et se ovis olis ollu tiistaina. Ja se sopis kierron oletettuun pituuteenkin...

Ens kiertoon hommaan kyllä ovistestejä. Vaikkei vielä yritetäkään, niin haluun seurata mun kiertoa ja kroppaani..
 
Toi olis vielä kivempi jos siihen sais laitettuu mahdollisen diagnoosinsa iän lisäksi. Esim siis pcos tms..
 
Mariska ja tähtityär onnea!
Täällä on niin kovasti aktiivisia kirjottelijoita ettei perässä pysy millään :) 3-vuorotyö, hirmunen pahoinvointi, rv6+0 ja -11 ja -12 syntyneet lapset ennestään niin voin sanoa et on tää mamma kyllä aika poikki joka päivä. Vaikka ite jo plussasin nii koitan välillä lueskella muidenkin kuulumisia täällä, varsinkin noita plussauutisia on mukava lukea ja toivon teille kaikille sitä plussaa! :)
 
Silv niinpä! Mut hei hauska kuitenkin! :D

Lucky tunnistitko ovista?
 
Lucky kp 25/34 ja dpo 4...
Heh, huvikseni katoin mitä olin kirjotellu esikoisen kuumeiluaikoina niin löysin tämmösen jonka kirjotin plussakiertoa eläessäni:
" Ihme viiltävää kipua alavatsalla, vähän navan alapuolella, tai no tossa navan ja häpyluun (?) välillä, ihan kun siitä olis suoraa linjaa puukolla joku vetänyt, hitsin häijyltä tuntu. Saman laista kipua oli myöhemmin päivällä myös oikeella alavatsassa... Hetken jo kävi mielessä et voisko olla kiinnittymiskipuja, (heh, toivossa on hyvä elää), mutta jos oviksesta on vasta 4 vrk niin ei mitenkään voi olla..."

Hehe ainahan sitä voi kuvitella ja etsiä merkkejä yms... Mut nääh. Tuskin nää mun kivut plussaa lupailee. Ja nää oli molemmat sivuilla, ei ollu tossa navan alapuolella.. Mut hasuka yhteensattuma.
 
PepeXXL: viimekierrossa tunnistin ja plussasin oviksen mutta tässä kierrossa en tikuttanut ja oireita oviksesta oli monena päivänä mutta olivat niin lieviä oireet viimekiertoon etten yhtään oo varma millon on ollut kp 17-20 ehkä ja kp 15 puuhasteltiin ?!? :0

Tyttötiikeri: voisko ollakin kiinnittymistä :D
 
Mihkäs aikaan tuo toinen testi kannttas tehdä, kun ekan tein about 12? 8? Sitä vaan et millä helkkarilla saan oltua pissimättä siihen asti ku ny ois tarve käydä :D

Muoks.

Mulla ed raskaudessa (jollei lasketa km) ei ollu yksinkertasesti mitään oireita. Huomasinkin vasta rv8+? Et olin raskaana, kun ihmettelin missä mun menkat on.. Valitettavasti sillon en missään muodossa ollu valmis pitämään lasta :((
 
Muokattu viimeksi:
Nyt uskaltaa Tähtityärtäkin varovaisesti onnitella! Vahvistumista viivalle!

Silv, mulla oli raskauskeijun ovisliuskat käytössä tässä kierrossa. Toimivuudesta en voi varmasti sanoa, kun ilmeisesti missasin tikuttamisesta huolimatta oviksen. Kuvassa mun vahvin viivani, jonka tulkitsin ovisplussaksi, koska tuon jälkeen viiva katosi lähes näkymättömiin. Tikutin siis 3 päivää vielä tuon testin jälkeen. Yhtään en tiedä, mitä tuo silloin koko ajan vahvistuva viiva tarkoitti, koska tunsinkin sitten olettamastani oviksesta reilun viikon päästä tuntemuksia, joita mulla normaalisti tulee oviksen jälkeen. Ensi kiertoon aion ottaa liuskojen avuksi digin, jolla varmistan.
 

Liitteet

  • WP_20150117_003.jpg
    WP_20150117_003.jpg
    177.1 KB · Katsottu: 130
Mä napailen myös nyt vaan, mut onks teil kokemusta/tietoa onks nois apteekin testeissä eroja keskenään herkkyydessä? Laskin äsken että esikoisen oon plussannu kp 38/28 ja nythän on siis vasta 32/28. Eilinen testi näytti sen viivan eli kun on kyse apteekin testistä niin se on plussa, mut tänään ei ollu mitää viivaa. Eli voisko olla niin et paketissa toinen testi on herkempi kun toinen?
 
SannaMiia, kyllähän nyt paketissa testien tulee olla herkkyydeltään samanlaisia, ellei paketissa selkeästi ilmoiteta, että testit ovat herkkyydeltään erilaisia. Lisäksi testipaketeissa tulisi selkeästi ilmoittaa herkkyys, jos testit siltä osin eroaisivat. Voihan se olla niinkin, että toinen testi on ollut viallinen. Tai sitten se harmillisempi vaihtoehto, että kyseessä on ollut kiinnittymisyritys/kemiallinen raskaus, johon eilinen testi reagoi ja nyt tänään sen vuoksi ei viivaa enää tule. Tässä tapauksessa kuitenkin kaiketi pitäisi tädinkin pyyhältää paikalle lähipäivinä.
 
Starling: mitähän maanantaikappaleita noi mun liuskat on, ku näyttäs et toi sun kontrolliviivakin on paljon kirkkaampi ku mulla :D tai mun on jotenkin... Harmaampia? :DD
 
Mullaki kävi sama mielessä :/ toi on hankala tilanne.. ei auta muutakuin odottaa ja tehdä uusi testi. Jollei täti tuu sitten sitä ennen SannaMiia.. peukut ja varpaat pystyssä että seuraavassa testissä olis plussa :)
 
Lucky okei :o toivottavasti tää kierto on se teidän <3

Nyt naiset jatkakaa tätä plussa-aaltoa :) ++++++

Kiivimami missä sä oot?
 
Takaisin
Top