Raskaaksi 2015

Mariskalle hirmuisesti onnea!!! :Heartbigred

Tähtityär, kyllä siinä toinenkin viiva on! Vahvistumisia! :Heartred

Sannamiialla näin eilen haamulaisen, mutten tänään :sad001 Pikaista selvyyttä asiaan!

Muurahaiselle suuren suuri tsemppihalaus! :hug013

Minjelmiina, olipas ajattelemattomasti sanottu mieheltäsi! :mad: Toivottavasti saatte asian kunnolla puhuttua. Tsemppihalaus sinullekin! :hug013

Azalea, Luckyn ohjein lääkäriin mars mars. Tsemppiä :Heartred

Be, ihana kuva!

Beisla, teillä on kyllä ihanan kuuloinen luovuttaja!

Milttikselle ovulaatio- ja tärppionnea!

Pahoittelut negoista ja tädeistä :Heartred

Tervetuloa uusille!

Missä Lume ja Kiivimami???
 
Hirveesti oli viestejä kun ei oo eilen käynyt täällä.

Beisla teillä on kyllä ihanan kuuloinen luovuttaja :)

Mukava kuulla J3nni että kaikki on hyvin teidän pienellä :)

Tyttötiikeri joskus sitä vaan räjähtää, mutta onneks ne yleensä vaan puhdistaa ilmaa..

SannaMiia mäkin näin haamun tuossa ;)

Azalea mäkin epäilisin kilpirauhasta, pitäiskö sun pyytää lähetteet labraan et saisit käydä kokeissa? Tai tosiaan ihan lääkärissä?

Minjelmiina voimahali <3 miehet on kyllä välillä niin ajattelemattomia sanoissaan.. ei toiselle saisi nuon rumasti puhua... toivotaan että saatte asiat kuntoon..

Nyytti Mullakin oli ovislimoja viimeksi perjantaista maanantaihin..

Mariskalle isot onnitteluy! :D

Tähtityär haamulainen siellä taitaa olla, onnea ja toivotaan vahvistusta sille ;)

On: me lähdettiin viikonloppulomalle miehen kanssa ja käytiin eilen kattoos jääkiekkoa. Nyt ollaan käyty tänään vaan hotellin mahtavalla aamupalalla ja sen jälkeen ollaan vaan löhötty sängyssä :D ihanaa kun ei ole kiire minnekään ja pääsi pois kotoa :)
 
Voi kuinka tulin onnelliseksi teidän viivoista Mariska ja tähtityär, jopas kännykälläkin näin tähtityärin viivat!!!! IHANAA naiset, nyt puhaltelette ne plussatuulet meille
muillekin :)
 
Liisu; talletukset ookoo mut emmä tiä vahvistuuks toi yhtään mihinkään? Viimenen testi ei varmaan viel oo kuiva tos kuvassa..
ImageUploadedByVau Foorumi1422704313.624637.jpg


Muoks. Paljaalla silmällä katsoessa eilinen näyttää vahvimmalta mut ei todellakaan plussalta viä..
 
Muokattu viimeksi:
Mä käytin nyt eilisen ja tän aamun testit ystävällä näytillä ja hän näki eilisessä haamun mut ei aamuisessa. Todella outoa!
 
Piiitkästä aikaa ajattelin minäkin jotain kirjoitella... Taustalta olen kyllä suhteellisen aktiivisesti teidän kirjoitteluja seurannut.

Be: aivan ihanan kuva! :)

Mariska: ISOT onnittelut, niin selkeät kaksi viivaa! Kauanko teillä oli yritystä? Ensimmäinen lapsi?
Tähtitytär: ISOT onnittelut sinnekin, kaksi viivaa on tikussa! +++

Azalea ja Minjelmiina: voimia kummallekin! <3

Muillekin oli mielessä kommentoida jotain, mutten enää muista... Niimpä puhaltelen vain valtaisaa plussapuhuria kaikille niin ovis- kuin r-testeihinkin! +++++++++++++:happy093

on: viime menkat alko aika lailla sillon ku ajattelinkin niiden alkavan eli ehkä bongasin oviksenkin oikein :) kierto oli 37 päivää joka on lyhenemään päin, muttei vielä tarpeeksi lyhyt. Ehkä clomien huono vaikutus alkaa pikku hiljaa hälvetä. Nyt elellään jo kp15 tätä uutta kiertoa. Mies vei simppanäytteen ja nyt odotellaan niitä tuloksia, varmaan tuossa helmikuun loppupuolella päästään seuraavan kerran naistenpolille. Katsotaan sitten mitä lääkäri meille ehdottaa...
 
Kylläpä aina pienet päikkärit auttaa ongelmaan kuin ongelmaan. Päänsärky poissa ja mahakipuki loppu ( oli semmonen jomotus mahassa että oli jo tunne että täti olis ollu tulossa) :) on taas niin ihanan rauhallinen olo. Nyt vaan oottelen iltaa että pääsis saunomaan :)
 
Pikainen omanapailu, JES ovis tulollaan tässä kierrossa! Eilen tuli kunnon limaklöntti ja viivat aika tasavahvat jo. Tänä aamuna oli sitten cb testissä hymynaamakin. :happy: Tuntemuksiakin kyllä ollut jo pari pv. Talletuksia ollut eilen illalla ja tänä aamuna, mies pääsi taas ihmettelemään kosteutta ja liukkautta. :grin Jos kroppaani tunnen niin ovis ensi yönä tai huomenna.
 
Mulla alkais kans oleen kosteudet kohdallaan mut noi pirun viivat ei vaan vahvistu! Alkaa jo epäilyttää et olisko muka TAAS ovuloimaton kierto :( toki, ennustettuun ovispäivään on vielä hetki... Luulis silti edes vähä vahvistuvan :(

Kuinka noi raskauskeijun liuskat on muilla toiminu? Muistaakseni sillon viime kesänä sieltä tuli erilaisia..
 
Mä oon luottanu noihin ovislaskureihin netissä aina. Tosin, eipä oo pitkään aikaan tarvinu metsästää mitään päiviä. Ja usein pillereidenkin aikana tuli puolivälissä kiertoa kova vatsakipu, ei pystynyt edes seisomaan suorassa sen aikana. Sama tuli tässä kierrossa kp 15 kohdalla ja oletan sen olleen ovis. Sillä viikolla oli joka toinen aamu puuhat käynnissä. (Miehellä oli just sillon iltaviikko ja itse teen iltapvtyötä).
 
Tähtityär: siinä se viiva nyt on :D

Be: ai että! Ihana kuva josta kyllä rakkaus huokuu läpi... missä teidän esikko on aina kun ootte töissä? Ja miten pitkiä aikoja joudutte lapsestanne olemaan erossa?

PepeXXL: ei oo testejä eikä tunnetta että pitäis testata. Eipä oo kyllä menkkojakaan eikä pms oireita eikä menkkajomoja. Tosin kui eilen oli ne menkka tuntemukset. Vatsa ollut kovalla mut seki johtuu siitä etten oo muistanu juoda ja oon syönyt oikeestaan vaan salaattia... Viime yö oli kyllä sinänsä poikkeus ku mulla oli koko yön ihan sika kuuma töissä vaikka yleensä palelelen yövuorossa. Ja muutenki olen hikoilut enemmän viimeisen viikon aikana.
 
Womanlogin mukaan terälehtipäivät alko 26.1. eli kp13, ovista näyttää 2.2. eli kp19. Heiluteltu on tähän mennessä kp 12,15,16,17. Ja ajattelin nyt keskiviikkoon asti ainakin tätä tahtia. Alkaa vaan toivo loppuun ku testeis ei tapahdu muutosta :D taidan nyt alkaa testaan 2krt/pv josko sais kiinni. Pitäs testien ainaki riittää.
 
Kiitos ihanat onnitteluista! :Heartred

Junttura me ollaan kesästä saakka yritetty. Kaksi km oli tässä puolen vuoden sisällä:sad001 siksi tätä onnea huoli varjostaa :oops:
Mulla on tytöt 4 ja 6 , ensimmäinen yhteinen miehen kanssa tämä olisi. Ollaan siis uusio porukka. :)

Onnea oviksen bongailuun ja plussatuulia kaikille :Heartred
 
Heh, aloin oikein miettiä et kyl kaikki mahkut olis käytetty JOS se big O olis maanantaina, ja keskiviikkoon asti onnistuis niinkun on suunniteltu :D larissan hyvää kuvaa hyväksi käyttäen:
ImageUploadedByVau Foorumi1422711911.153790.jpg


Ja ton yhden sivuston mukaan mun ikä ja yritysaika huomioiden, tästä kierrosta olis 89,99% mahikset raskautua!

Sori napailu, ei mun pääs vaan just nyt liiku mitään muuta :D
 
Näköjää plussa-aalto on tulossa... pääsisinköhän mäki mukaa :smiley-bounce013 ihania viiltelyitä alavatsassa, koita täs nyt ruokaa tehdä:smiley-angry016
 
Silv mistä tollanen sivu löytyy?

Ja lucky mikä kp nyt sulla olikaan?
 
Takaisin
Top