Dreamer, toi turvotus on kyllä inhottavaa. Mulla usein menkkojen ekoina päivinä röyhtäyttää hirveästi, yllättävän kamalaa. Ootko kokeillut mitään AB-jugurttia tai muuta, mikä vois rauhoittaa vatsaa?
J3nnillä ihana ultrakuva!
Azalea, ehdottomasti sun kannattaa mennä lääkäriin. Kilpparijutuista en tiedä mitään, mutta toi ahdistuneisuus voi kyllä viitata jonkinasteiseen masennukseen. Joskus voi käydä niin, että kun vastoinkäymiset on ohi, ahdistus "jää päälle" kun silloin on jotenkin enemmän aikaa keskittyä myös negatiivisiin tunteisiin, mitä ei välttämättä ole "ehtinyt" tehdä kaiken kiireen ja stressin keskellä. Jollekin juttelu voisi olla hyvä idea. Jaksamista sulle.
Komppaan luckya, että pelkkä univaje voi saada paljon hallaa aikaan.
Minjelmiina, olipa tosi ikävästi tehty sun mieheltä. Ei tollalailla pitäis satuttaa puolisoaan; kyllä nätistikin voi ilmaista jos on eri mieltä. Ei tosiaan tarttis väittää että toinen ei voi haluta lapsia, kai se on jokaisen oma tahto ja kyllä oman mielensä tietää. Toivon tosiaan, että sun mies ymmärtäis kuunnella sua ja pääsette yhteisymmärrykseen lapsenteosta.
Ja luulen, että vaikka muiden elämä voi näyttää helpolta, varmaan joka perheellä on omat ongelmansa jotka ei vaan näy ulospäin. Kaikista huolista ei puhuta kovin avoimesti, välttämättä edes läheisille ystäville.
Nyytti, viikko kuulostaa kyllä pitkältä ajalta ovishormoneille olla koholla, mutta en ole mikään asiantuntija tässä. Riippuu varmaan myös testin herkkyydestä. Mulla näkyy puikolla puolentoista - parin päivän ajan plussa.
Hyvä Larissa, että tauon loppu lähestyy.
Mariskalle hurjasti onnea, kyllä mieheskin on jo syytä uskoa!
Unicorn, auttaisko jos testaat kahdesti vuorokaudessa?