Raskaaksi 2015

Starling, pääasia että selusta on turvattu. ;)

Tähtityär, voimia. Jatkuva piinailu on tosi stressaavaa.

Voimia sullekin, Tyttötiikeri. Pitkäkin pinna napsahtaa joskus, ja sun tilannetta on rasittanut myös se jatkuva epävarmuus lapsenteosta.

Milttis, ovisplussatuulia sulle, vaikka annosta pienennettiin. Olis ikävää menettää yks kierto lääkärin virhearvion takia, vaikka ihmisiä vaan nekin on.

Kukka, muakin harmittaa kun kännyllä ei saa (ainakaan helposti) hymiöitä.

Ekstrahalaus kaikille, jotka ovat allapäin.
 
Tää päivä on kyl ollu yhtä helvettiä... mul on just sellanen fiilis että kohta poksahtaa toi maha kun se on niin turvoksissa. Ei helpota vaikka kuinka käy vessassa... ja tää röyhtäily alkaa käymää jo todella ärsyttäväks kun hapot nousee suoraa suuhun. Yli viikon röyhtäilly vähän väliä...:smiley-angry019
 
Mä kävin kans hakemassa apteekin testin töiden jälkeen. Poistin kuvaa varten sen muovipalan tosta reiästä. Eka olin näkevinäni hailuran mutta kun mies sanoi ettei nää niin en mäkään sit enää nähnyt sitä.
 

Liitteet

  • 1422631305323.jpg
    1422631305323.jpg
    19.5 KB · Katsottu: 184
Onnea kaikille uusille plussanneille! Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille, toivotaan että tämä olisi SE-kierto !
Täällä luen päivittäin kuulumisia mutta työharjottelu vie niin aikaa ettei oikein ehdi vastailla. Huono olokin vaivaa ja jäätävä väsymys. Mutta eilen käytii varhaisultrassa ja tällänen sieltä löytyi. :Heartpink:Heartblue 8+1 ja kaikki oli mallillaan, oikein kookkaan kokoinen sanoi lääkäri. Miten se näyttääkin jo niin ihmiseltä, mutta oikein minimaaliselta sellaiselta.:Heartred Tänää kuuntelin dopplerilla jos sais sydänäänet kuuluviin ja kyllä ne sieltä löytyi ! Hetken joutui etsimään ja pitämään paikallaan niin alkohan kuulumaan sellanen hentonen laukkaaminen. 156 näytti pulssiksi :) Nyt uskallan jo hiukan huokasta ja siirtyä syyskuisiin odottajiin :hello:Heartred tuun taas jossainkohtia kertoilemaan kuulumisia!

PLUSSIA :hello2:Heartbigred
 

Liitteet

  • 20150129_134536.jpg
    20150129_134536.jpg
    437.4 KB · Katsottu: 162
:sick006 ja yrjö meinas lentää kaupas kun joku herra oli laittanu hajustetta niin paljon että tuli ihan kiire päästä kaupasta ulos. Ei siinä mitään mut oli jo aiemmin oksettava olo... niin hajuste vaan lisäs sitä.
 
Mä komppaan Mariskaa. Paras raskausoire mulla on ennen kaikkia kolmea plussaa ollut nimenomaan oireettomuus. Ja ehkä semmonen zen olo. Mä en ole koskaan perustanut mitään semmoisista perinteisistä raskausoireista, ne tulee ainoastaan ennen menkkoja.
 
Onnea J3nnille hyvistä ultrakuulumisista! Hienoa että siellä pienellä on kaikki hyvin!

Kiitos teille kaikille taas kannustavista sanoista! <3

Larissa kyllä oon aika varma dpo:sta, korkeintaan yhellä päivällä heittää, eli nyt olis dpo 4, mut enemmän uskon et dpo 3. Mut tuo oviksen jälkeinen hormonimyrsky varmasti on tämän takana. :D

Sabetti mulla on kans pari unikirjaa. En oo niin hyvä tulkitsija kun Silv, mut kyl mä joskus kun on ollu jotenkin erityinen uni, niin niitä kirjoja vähä selailen. :) Ihan hauskojahan ne on, uskoopa niihin tai ei.

Milttikselle oviksenbongausonnea! Toivottavasti se nyt viikonlopun aikana tulisi.

Dreamerille voimia ton epätietoisuuden ja oireiden kanssa! Toivotaan nyt että plussa sieltä lopulta tulisi!

Ja kaikille piinaailijoille tsemppiä, lisähermoja ja voimia! :)

Oli muuten aika jäätävä kauppareissu miehen kanssa sen mun kohtauksen jälkeen. Onneks huomenna päästään isommin kauppaan noi ei tarvinnu siinä kireässä ilmapiirissä miettiä monen päivä ruokia. Vähän onneks tunnelma helpottu ennen ku mies lähti töihin, mut oli sekin kyllä aika hiljaista poikaa. Tuli vaan hirveen huono omatunto kun tyttökin meni ihan hiljaiseksi ja hämmenty kun äiti sillä tavalla kiljuu ja itkee.. Mut josko tuo siitä yli pääsis. :)
 
Tulipahan hätä saada mynthon suuhun... Maistu suussa raudalle ihan kuin oisin nuollu rautatankoa... Eikä toi mynthon kauaa tehonnu kun sama maku tuli taas suuhun.
 
Mulla on oireet kans hävinnyt suurimmaks osaks. Edelleen oon ku ilmapallo,mut oon kyllä syönyki ihan hirveesti.

Laitan nyt toisessa valossa otetun kuvan vielä tosta edellisestä testistä. Näättekö siin mitää? *miten niin epätoivoinen* :D:D
 

Liitteet

  • 1422644865975.jpg
    1422644865975.jpg
    21.9 KB · Katsottu: 180
Pepe kyseli blogeista,mä pidän ompeluaiheista blogia ja voin halukkaille laittaa yv:llä osoitetta. Täällä en jotenkaan haluais sitä suoraan jakaa,on kuitenkin sellainen henk.koht juttu ja täällä kuitenkin nickillä :)

Larissa,en mä oikein tiedä,mutta en usko. Ovis tuntunu aina selkeesti alamahassa tietynlaisena kipuiluna,tää oli ihan särkyä ja koko mahassa! Ovistesti näyttää kyllä koko ajan selkeempiä ja enempi kuvioita,mut ei varmaan siihen liittyny.
Mäkin täällä jänskäilen et käykö teillä nakki sillon kun sitä vähiten odottaa ;) Hauskoja synttärikekkereitä jo etukäteen! :)

Muurahaiselle hali!

Tyttötiikeri,ohos! Saaphan tuota nainen välillä kilahtaa ja olihan sulla syytäkin :)

Beisla,ihanan kuuloinen luovuttaja teillä :)

J3nnille onnea ihanista ultrakuulumisista ja tosi aikaisin olet saanut sykkeen kotona kuulumaan! :) Mä löysin kuopuksen sykkeen tuossa lähempänä rv10 ja sekin oli aikaisin :)

SannaMiian testissä näen ainakin viivanpaikan,seuraillaan voimistuuko siitä. Jänskää!!

Tänne ei ihmeitä,saunassa käyty ja nyt nukuttamassa vauvaa. Esikoinen on varmaan jo simahtanu sohvalle ja saan kantaa sen sänkyynsä kun täältä pääsen. Sit ois hetki iltaa miehen kanssa kaksin,jos tää pikkunen ei herää ihan vähän väliä. Jätettiin pupuilut iltaan,joten syytä ois nukkua! :)
Tänään ollu voinnin puolesta parempi päivä,vaik sokerit heittelee edelleen ja mittausten mukaan on korkeammalla kuin raskausaikana. Vähän huolettaa et mitä moinen tuottaa seuraavaa raskautta ajatellen,mut pitää soitella ens viikolla lekuriin kun en oo käyny ees sokerirasituksessa synnytyksen jälkeen vielä.
 
SannaMiia.. viivanpaikka näkyy :) toivottavasti vahvistuis tuosta. Mulla oireet tuntuu vaan pahenevan.. nyt on taas semmonen hetkellinen tauko. Tai no tauko ja tauko.. suussa maistuu rauta edelleen..
 
Ääähh...mun hormonit on ihan sekasin. Kp 6. Viime kierroissa vuoto on kestänyt sen viis päivää ja kuten tavallisesti, eilen vuoto jo oli ihan minimaalista. MUTTA, tänään on pyyhkiessä tullut jotain ruskeaa möhnää (normaalisti vuoto on veristä loppuun asti ja kun loppuu niin tosiaankin loppuu ja nyt tuon ruskean joukossa on vielä jotain hyytymiäkin :confused: ) ja vasemmalla alavatsalla tuntuu kipua :( Lisäks mulla on huono olo koko ajan, ruoka ei maistu kun koko ajan tuntuu se ällötysolo, joka ei helpotu edes syömällä. Menkkakipua ei näissä muuten ollut ollenkaan, vaikka normaalisti ekoina päivinä pitää olla buranahuuruissa ja silti välillä kumartua kaksinkerroin, senkö takia ei ookaan nyt kaikki vuoto tullut kunnolla pois ja nyt tuhruttaa? En tykkää, menee tämmösellä menolla tääkin kierto ihan harakoille :(
 
Takaisin
Top