Raskaaksi 2015

Liisu: siis joo tottakai mut ihmettelen vain kun se ihan ite vaikuttaa sen tajunneen :D tähän asti on tuntunu siltä et se haluis aina just ennen menkkoja ja niiden jälkeen mut nyt se on ollu jotenkin epätavallisen halukas myös tähän aikaan kuusta :D
 
Pepe, tänään on kp 10, kolmas clomikierto menossa ja fiilikset aivan nollissa. Jotenkaan ei yhtään innosta että ovulaatio olis vissiin tulossa. Kaipa sitä alkaa pikku hiljaa vaan hyväksymään etten enää raskaaksi tule...
 
Pöh starling, jos piinapäivät pitkittyy. Saitteko pupuiltua myös silloin myöhemmin, jos ovis myöhästyikin?

Larissa, täällä odotellaan tädin häipymistä. Menkat tuntuu vähän niukemmalta kun yleensä, ei tosin ihan ennenkuulumatonta niukemmat. Saa nähdä, kestääkö viikon niin kuin yleensä. Viikon päästä lauantaina alan taas metsästää ovista. Eihän siihen kovin pitkä aika ole!
Ai niin, ja meijän luovuttaja oli ihana. Kun jouduttiin kertomaan huonot uutiset, se alko heti kysellä, onko jotain mitä se vois tehdä parantaakseen mahiksia.

Mariska, hurjasti tarrasukkia teille!

Pelottavia unia teillä, silv ja muut. Hus pois pahat unet!
 
Beisla kiitos kun jaksat aina tsempata meitä. :) Pientä toivoa on, mutta en aio stressata, varsinkin kun yritystä aloitettu vasta nyt tammikuussa. - Onnea seuraavaan kiertoon, kyllä se plussa tulee, ennemmin tai myöhemmin. :)
 
Beisla, onpa teillä ihana luovuttaja! Ihan kympillä mukana! Niin ja on täällä edelleen mahdollisuudet plussaan, vaikka ovis oliskin ollut vasta viime viikonloppuna. :rolleyes:
 
Täällä pitäis tosiaan tänään olla kp1, ajattelin viikolla testaavani lauantaiaamuna, muttah... Jotenkin ollut sen verran pinna kireällä, että taidan nauttia tänään lasillisen punaviiniä ja odotella tätiä.
 
Lucky: joku tapaturma yllättää sut. Sulle ilmaantuu uusia kuluttamisen kohteita rahoilles. Vaikeuksista huolimatta onni tulee kirkastamaan elämääs lähiaikoina. Taloudellista onnea, terveyttä, turvallisuutta. Joku tulee tunteen sua kohtaan syvää kiintymystä. Elämäsi helpottuu monella tapaa.
 
Kiitos Silv vaivannäöstä, oot meidän palstaoraakkeli :grin Osa tosta ennustuksesta voi olla mahdollista, katellaan. Rahallisesti olen jo säästökuurilla (uuden työn eka palkka tulee 2 vk myöhemmi kuin oletin). Vihamiehestä en tiedä, mutta yksi ekstraaja katsoo mua töissä vähän vinoon, kun mut otettiin työhön johon myös hän oli hakenut :oops: Mutta eiköhän tuo ole korjattavissa, olen mie sen verran hurmaava ihminen :wink

Hyvää viikonloppua kaikille! Mie painun tästä töihin. Huomenna vielä aamuvuoro ja sitten päästään porukalla ulos syömään ja juhlimaan mun synttäreitä pienesti :joyful: Meinasi äsken itku, tulla kun sisko oli lähettänyt lahjan ja kirjoittanut korttiin niin kauniisti :shy:
 
Muokattu viimeksi:
Hitsi ku taas olitte ehtinyt nii paljon kirjotella ettei nyt pysty kunnolla kommentoimaan kun en ehtinyt ajatuksella lukea.. piti vaan tulla jakamaan teille mun hämmentävä hetki. Siis jos ei olis vasta dpo 3 niin voisin melkein pitää tätä jonain oireena. Mutta siis oltii miehen kanssa kauppaan lähdössä ja sillä on tällä hetkellä koulu ja työ lisäksi yks iltakurssi et se on lähes joka arkipäivä aamu kasista ilta ysiin joko koulussa tai koulussa ja töissä ja sit viikonloppusinkin 4-8 tuntia per päivä. No mut kuitenkin, oltiin kauppaan lähdössä ku sillä on muutama tunti koulu ja töiden välillä aikaa ja tää äijä ei suostunut edes meidän tytön vaippaa vaihtamaan eikä sit voinu auttaa tytön ulkovaatteiden pukemisessa. Mulla vaan napsahti, rupesin raivoomaan sille et vois edes jotain noin pientä tehdä kun mä joudun kaikki päivät yksin hoitamaan tyttö. Lopulta kiljuin vaan ja purskahdin ihan hysteeriseen itkuun... oli itekin ihan tyrmistynyt tosta mun kohtauksesta.... voihan se olla vaan väsymystä/v*tutusta tästä tilanteesta, mut silti. En mä yleensä ihan noin räjähdä, kilju ja itke...
 
Hui Tyttötiikeri, onpas siellä ollut räjähdys. Oletko varma tosta dpo:sta..? Voihan hormonien vaihtelu oviksen jälkeen myös aiheuttaa tollaista. Mites mies reagoi tohon?

muoks. Äsken löysin tällaisen katkelman hormoneista oviksen jälkeen:

"During this week, the imbalance of estrogen and progesterone can affect your levels of serotonin and bring on strong premenstrual-syndrome symptoms. Think anxiety, depression, irritability and mood swings."

Eli estrogeenin ja keltarauhashormonin epätasapaino voi vaikuttaa serotoniiniin ja aiheuttaa mielialan vaihtelua, hermostuneisuutta, masentuneisuutta ja ärtymystä (näin nopeasti käännettynä).
 
Pitäisiköhän ostaa itselle uni kirja myös. Nään aina paljon unia! Silv ihana kun jaksaa täällä olla unitutkijana. Aika hyvin voi nuita luckyn ja Larissan unien tulkintoja peilata vauva uutisiin :D

Muurahainen on nyt niin syvissä vesissä että iso halaus pakko lähettää♥ toivon teille sitä pientä ihmettä!

Beislan luovuttaja kyllä varmasti huipputyyppi! Ihana juttu. :)

Tyttötiikeri ottanu nimestään mallia! Naisella on joskus oikeus hormoni purkauksiin! Jospa mies ois jatkossa sit enemmän apuna :)

Larissa superisti Onnea synttärisankarille! :)
 
Täällä odotellaan luovuttajaa käymään ja pidetään sormia ristissä että ovis alkais pikkuhiljaa tulemaan. Eilen ja tänään ollu testeissä vaan viivan paikat ja neki testiajan jälkeen. No, onneksi sperma elelee sen 2-3 päivää. Toisaalta pelottaa että tuleekohan tässä kierrossa ovista ollenkaan kun clomi annos oli niin pieni ja follitkin oli kasvaneet niin hitaasti. Oireita ei juuri ole paitsi tämä ruokahaluttomuus. Nälkä kyllä on aina välillä mutta mitään ei tee mieli ja jos syö niin helposri tulee todella täysi ja tuskainen olo.

Mariskan viivoille lisää vahvistimista ja muillekin plussia kaikenlaisiin testeihin :) ja iloista mieltä ja voimia :)
 
Heh, tuli mieleen tosta et ihmisistä syntyy tietynlainen kuva, niin larissasta, pepestä ja luckystä mulla on niiiin tarkka kuva pääs siitä miltä mun mielestä näyttää :D voisin piirtää oikein paperille minkänäkösiä mun päässä ootte :DD kunhan ehdin, työt taas häiritsee --->> :'/
 
Mariskan digiä odotellessa! Hienot viivat oli jo edellisessä!

täällä menossa kp 23.. Ja johan tulee oireita keksittyä vähän itkuherkkää ollu ja etovaa oloa.. Ja jatkuva nälkä.. Sekä alavatsaa turvottaa kyllä ihan mukavasti, vaatteet kiristää.. Turvotus tullu kaks päivää sitten.. Oon koittanu kaikkee selitellä väsymyksellä, jumpasta yms. :D saas nyt nähä.. Vois silti olla kuvittelematta liikoja, menispä vaikka viikko ja nopeesti tai sit odotan kun mies sanoo että haeppa testi, on meinaan ekan kohdalla ja kesken menneessä tienny jotenkin että odotan, sen kehoituksista tuli silloin haettua testiä

kukas seuraavana lähtee mukaan plussa-aaltoon? Mariskan mukana
 
mene makuuasentoon ja yritä rentoutua.. no eipä tuu mitää kun mahassa elämöintiä. Alavatsassa painetta ja vähän niinkuin ilmakuplia pyöris siel...eli eipä sit oteta unosia..vaikka oon jo yhdet päikkärit ottanu niin rupes väsyttää ihan hirmusti :/ ja kohta pitää hakee poitsu päiväkodista...
 
Kiitos Sabetti, itku tuli...
Mut nyt taas poistun taka-alalle. En viiti synkistellä täällä ja pilata muiden fiiliksiä omalla olollani. Käyn kyllä kurkkimassa niitä teidän ihania testituloksia!!! Mariskan digiä jo kovasti odottelen. :)
 
Takaisin
Top