Raskaaksi 2015

28-29...en oo hirveesti pitäny kirjaa kierroista. Aloteltii 11/14 yrittäminen :) ainaki edelliset menkat alkoi ennen uudenvuodenaattoa :D et kyl pitäis menkat olla jo tullu.
 
Pepe, mukava, että aika on rientänyt ja saatte tuloksia! Kaikki tsempit sinne ensi viikkoon :) Toivottavasti tulokset ois hyviä, tai jos jotain löytyy niin se olisi helposti hoidettavaa sorttia :wink

Mie kyllä olen ihan varma, että se täti sieltä paukkaa päälle. Olishan se aika ironista, että ollaan puoli vuotta tjottailtu ja se kierto kun on ollut kumi työn koeajan takia käytössä niin olis plussakierto :grin Ja aika noloa olis jäädä töistä mammalomalle 3 kk ennen sopimuksen loppua...

Dreamer, voi johtua toki yrittämiseen liittyvästä stressistä/innosta että menkat on myöhässä. Oliko sulla oviksen ajankohdasta tietoa, en nyt muista, Tsemppiä!
 
Kiitos Larissa! :)
Täällä tosiaan piinaillaan, nyt kp 24/34 ja dpo 3. Testailla ajattelin 12.2., silloin menkat oli kaks päivää myöhässä. Aiemmin en pääse testailemaan kun anoppi on meillä muutaman päivän kylässä. Tietysti just kierron vikoina ja seuraavan ekoina päivinä. No mut eipä tule turhaan testailtua liian aikasin..
 
Tyttötiikeri, sun anoppi pitää sitten sut ja meidät jännityksessä ellei täti pilaa kaikkea saapumisellaan. Sukulaiset! :grin
 
Larissa olishan se aika hauska. Mutta Eiks se yleensä mee niin että se tulee sillon kun sitä vähiten odottaa? :D toivottavasti meillä ei muuta löydy kuin nuo mun monirakkulat!

Tyttötiikeri toivottavasti anoppi karkottaa tädin kauas pois :D
 
en oo plussannu ku edelliset menkat alko pari viikkoa sitten ja kesti taas ihan normisti(runsaasti) sen viikon päivät :meh: ja kierto ollu sen 28-35 tosin 3 viimesimmät sen 28-30. ei vaan ennen oo tällasia välitiputteluja ollu:think005 ja juu tietty se kiinnittymisvuoto ois optimistisin vaihtoehto, tosin tuo "ihanakamala"google antaa kyllä muitakin vaihtoehtoja:computer012
 
Mullaki tuli tuota tuhruvuotoa ja ei oo sen jälkeen tullut kuin valkovuotoa. Yleensä värjäytyy jos menkat on alkamassa mutta nyt ei oo värjäytyny.
 
Uusille tervetuloa mukaan. :)

Negan/tädin kohdanneille pahoittelut ja tsemppiä uusiin kiertoihin!

Mä seuraan enemmän täällä taustalla, mutta luen kyllä jokaisen viestin, en vain kerkeä hirveesti kirjoittelemaan.

Marsika86 melkein voisi jo onnitella sinua, kun joka kerta viiva vain voimistuu!:) Ihanaa, täällä odotellaan sun digitestiä. :)

On. Täällä ei ihmeempiä, tänään kp 23/28. Jotenkin tuntuu, että missasin tällä kertaa ovulaation työmatkojen takia, jonka takia en yhtään usko onnistuvani tällä kertaa. Saas nähdä.

Plussatuulia ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! :)
 
Mariskan viiva vahvistunut! Oi, kyllä se vaan on ihana tulla katsomaan heti aamusta tuplaviivoja, vaikka ne ei ihan leffatasoa vielä olisikaan! Nyt vain muut mukaan, että tulee joka aamulle kivaa katsottavaa ja hurrattavaa!! :talk017
Niin ja Mariska, älä pahoita mieltäsi, vaikka mies ei vielä tuosta viivasta innostuisi. Se on mies eikä se ramppaa (todennäköisesti) päivästä toiseen täällä tihrustelemassa ja analysoimassa kaiken maailman hailuja! Taito se on sekin, että näkee raskaustestistä sen haaleimmankin haamulaisen. Vaikka tuo sun tän aamuinen on kyllä jo ihan kunnon +viiva!! :) Niin ja Mariskalle vielä kyssäri: mikä testi?

Täällä jännät paikat. Kiertopäivien mukaan menkat pitäisi alkaa viikonloppuna, mutta olen 95% varma, että ovis tuli tässä kuussa viikkoa myöhemmin eli viikko lisää kai piinailtavaa vielä... :confused004
 
Erityisplussatuuli kaikille pitkään yrittäneille!
Pepe, peukut pystyyn että löytyy jotain helposti korjattavaa. Ja tosiaan että löytävät syyn, sehän on se tärkein ettei jää turhaan selvittämättä.

Mariska, kyllä sun mies uskoo viimeistään sitä digiä! :biggrin

Larissa, toivottavasti ei käy nolosti, mutta jos käy, niin eiköhän elämä järjesty. :)

Tyttötiikeri, sun anoppi saa sitten luvan pelotella tädin pois!

Kyfi, kauanko sulla olikaan tullut välitiputtelua? Jos menkoista on pari viikkoa, voiko johtua ovulaatiosta?

Be, jospa saisitkin yllärin juuri kun vähiten odotat jos et stressaa nyt niin onnistumista. :)
 
Hitsi, sulla on kans starling jännät paikat siellä :grin Milloin meinasit testin tuhlata?

Tarkistelin äsken kalenteria. Jos kohtalo on oikein kujeilevalla päällä, niin onhan tässä tietty mahdollisuus plussaankin, sattui nimittäin yksi puuhastelukerta (ilman kumia) 4 päivää ennen ovista. Apuva :grin Ja tuhru on tosiaan taas välillä poistunut maisemista, yleensä se vaan voimistuu menkkoja kohti :bored: Beislan kanssa oon samaa mieltä, että asiat järjestyy aina tilanteen mukaan :wink

Mutta mitäs Beisla sulle kuuluu?

Mie täällä himokirjoittelen kunnes pitää lähteä iltavuoroon :grin Sitten olen illan ja yön hiljaa :wink
 
Pregchek on nyt ja yksi olis huomis aamuksi kaapissa :)
Digin osto taitaa siirtyä sunnuntaille kun tänään en ehdi kaupoille ja huomenna tulee vanhemmat kylään :rolleyes: Mutta ehtiihän sen !
Mies on ollut todella skeptinen noiden keskenmenojen jälkeen, mutta ymmärtäähän sen.

Kai Starling testaa jo viikonloppuna? :)
 
En mä testaa kuin vasta viikon päästä aikaisintaan. Mulla oli maanantaina ja tiistaina niin selkeitä oviksen jälkeisiä oireita, että ovis on ollut varmaan vasta viime sunnuntaina. Tietty, jos tässä nyt jotain selvääkin selvempää raskausoiretta alkaa kehittymään, niin sit testaan aiemmin.

Larissalle piti muuten kommentoida, että hienoa kun pääset labrakokeisiin. Jospa sieltä löytyisi jokin helposti korjattava syy tuhruvuodolle ja plussa pärähtäisi pian testiin. Ellei sitten pärähdä tästä kierrosta, kun et osaa sitä odottaa! :wink
 
Onnea mariska :) hienosti vahvistuu <3

Larissa: sulle saattaa olla tulossa joku seikkailu, joka loppujen lopuks voi olla vähän vaarallinenkin. Joku vaiva sulle tulee jonka takia joudut kärsimään. Sua kehotetaan nyt säästäväisyyteen sen huonon hetken varalta. Jopa vihamiestä sulle tarjoo tää uni. MUTTA. Sua lähestytään intohimoisin ajatuksin, jotakin hyvää on luvassa. Lupaavaa, hedelmällistä aikaa kaikille sun suunnitelmilles ja toimillesi.
 
Ja vähän napailua.. Mä näin TAAS sen saman unen.. Vieläkään en nähny mikä se onnettomuus oikein oli, mut se juttu mikä mun kädestä tuli läpi oli joku tylppä peltinen kartio? Lentokoneen osalta näytti.. Hei tää on jo kolmas yö samaa, vois vaihtuu jo! :D
ja aamulla tein ovistestin, kyl se taitaa maanantaiks alkaa vahvistua :) hailu vieläkin tietty. Ja mies ihan oma-aloitteisesti halus heilutella aamulla, osaakohan se lukee ajatukset? Just eilen mietin et pitäs saada houkuteltua se joka päivä petiin seuraavan viikon ajan :D
 
Takaisin
Top