Mulla taas ei magnesiuminpuutosoireisiin auta muut kuin just tuo oksidi. Ja tää särky siis lähtee nivusista, magnesiumin puutteesta mulla alkaa särkeä sääret ja se tuntuu kuin siellä luun ytimessä joku pyörittelis veistä.
Mietin tota uupumusta/ahdistuneisuuttakin, ajoittain tulee nimittäin myös lieviä hengenahdistuksia, tuntuu kuin joku painais rintakehää kasaan ja hapen saamiseks pitää oikein keskittyä hengittämiseen. Erilaisia vatsaoireita on myös (maha usein kipeä, löysällä ja ilmaa kerääntyy), niitä oon koittanut ruokavalioparannuksilla hoitaa tuloksetta.
Mulla on ollu aika rankat pari vuotta tässä, stressinaiheesta toiseen poukkoilua ja huolta läheisten terveydestä. Nyt kun pitäis pahimman jo olla takana, mun ahdistuneisuus ei vaan otakkaan laantuakseen. Itkuherkkyyttä, ärtyneisyyttä (josta poden huonoa omatuntoa), tuntuu, että kaikki päivät vaan luisuu ohi ilman, että saan tehtyä mitään järkevää...ja kuitenkin silti mulla on koko ajan olevinaan niin hirveä kiire, etten ehdi kunnolla paneutua mihinkään ja stressi niistä asioista, jotka sitten jää tekemättä, kun vaan holtittomasti säntäilen. Keskittymiskyky on 0, joka päivä sattuu asioita, että joku on mulle just puhunut pitkään asiasta X, mut mulla ei oo mitään muistikuvaa koko keskustelusta...