Raskaaksi 2015

Mariskalla viiva lähtee hissuksiin vahvistumaan :) Jej! :woot:

Lucky, menkat jääkööt sieltä pois! Olis jo sun aika plussata! :)

Kyfi pahoittelut tiputtelusta, mutta toivotaan että olis sun tapauksessa kiinnittymistä :wink

Voi Nyytti sua :sad001 Voisiko kipu johtua oviksesta? Peestä, että juuri oviksen tienoilla on tollaiset fiilikset :mad:

Kiva kuulla sustakin DarkMimosa! :joyful: Toivotaan pikaista ovista ja nopeaa uutta tärppiä sinne :wink

NAPAA: Päivän paras uutinen on se, että sain lääkäriajan ja lähetteen labraan (katsovat kilppariarvot ja keltarauhasen ainakin). Mutta aika on vasta kuukauden päähän. :inpain: Toisaalta sillä ei oo väliä, kun ensi kuukausi vielä taukoillaan oviksen osalta. Ja eipä tiennyt hoitaja mitään, että missä vaiheessa ne keltarauhasarvot kannattaa ottaa. Olis passittanu mut labraan jo ensi viikolla, mutta kysyin että mitä järkeä niitä keltsiarvoja on ottaa kierron alussa, kun loppukierrossahan se vaikuttaa... Mutta jee! :woot: Ehkä tämä asia lähtee tästä selkiytymään!

Ei muuten ollu eilinenkään vielä kp 1 :bored: Yön oli vuotanut, päivällä ei ja viime yönä ei ja nytkään ei. Päättäis jo :grin


Silv, katos siitä unikirjasta (jos ehdit ja jaksat) että mitä tällainen tarkoittaa: Unessa harhailin jossain kauppakeskuksessa etsimässä vessaa, mutta en löytänyt vaikka oli kauhea hätä :grin RAY:n hedelmäpelin sen sijaan löysin ja lykkäsin sinne kolikon. Voitin sitten ison potin ja kahmin kolikoita yöpyjaman taskuihin :grin Pienimpiä hiluja en jaksanut keräillä, joten annoin ne naapuripöydässä istuville puliukoille.
 
Heti kun torkahdan ni uni jatkuu vaan... nyt oli poika huonona. Mä oon ihan romuna noitten unien takia. Haluaisin viel nukkua mutta en kyl nuku jos tommosta unta näyttää
 
Sannamiia saanko osoitteen jos tuun kurkkimaan? Itse teen käsitöitä myös :)

Larissa mikä kp sulla? Ja kiva että sait lähetteen. Toivottavasti arvot kuitenkin normaalit. Miten nyt mennyt työssä? :)
 
Lucky kauheeta noi unet! Ja inhottavaa että uni vaan jatkuu koko ajan.
 
Sannamiia oon ainenkin jossain toisessa ketjussa nähnyt blogien linkkejä, mutta varma en ole. Voithan tietty kertoa blogin nimen niin sillä varmaan löytyy Googlesta!
 
Juu blogiosotteita tänne!

Hyvä uutinen Larissa toi labra! Aika usein tuntuu, että tollasissa jutuissa pitää ite osata pyytää ja tietää, että saa mitä haluu.

Missä muuten Lume? Onko uusi työ jo aloitettu?
 
Mariska aamulla viimeistään. Sitä odotellessa!! :)

Me mennään tänään kattoo jääkiekkoa :D käydään kurkkaamassa minkälainen Jyväskylän jäähalli on kun hk-areenalla vaan tullut käytyä. Ihan hauska ilta tulossa.
 
Pepe oot niin ihana mussukka, kun kyselet kuulumisia :cat: Nyt on kp 27/27-28 eli huomiselle tai sunnuntaille pitäisi osua menkkojen alku. Mutta tän tiputtelun takia oletin, että alkais aiemmin. Katotaan. Töissä on menny hyvin, kiitos kysymästä. Tänään ja huomenna on taas hurlumhei, kun on viikonloppuna paljon asiakkaita :grin Mitäs sinne?

Lucky, ihan kauheita unia! :sorry::mad:

Mariska, pissi digi huomenna :wink Tai jos maltat niin tilaa tänään netistä (saat halvemmalla) ja pissit vasta maanantaina/tiistaina :grin

Liisu, joo tosiaan pitää osata pyytää näemmä :grin Ja samaa ihmettelen, että missä Lume? Ja Kiivimamin kuulumisia ois myös kiva kuulla!
 
Onha tää mielenkiintoista kun joka päivä joku uus vaiva... tällä erää pistelee mahassa. Ihan kuin joku pistelis neulalla koko aika... huoh.
 
Lucky87 onpa karmeita unia. Jaksuja päivään! :)

Larissa onpa taas ollu ammattitaitoinen täti ihminen. Parasta että pääset labroihin ja alkaa vyyhti aukeamaan :)

Mariska mä kans aina tilaan digit mammaksi tms, niin saa kaks melkein samalla hinnalla kun yhden apteekissa :) onnea kovasti jo tupla viivoista! :)

Jospa tänään ois parempi päivä kuin eilen :P
 
Mä pistän ens kiertoa ajatellen mieleen ton netistä tilaamisen. Siis jos ensi kierto tulee ;)

Mun blogiyritelmä löytyy osoitteesta:
https:// millainen. blogspot. com (poistakaa välilyönnit)
 
En ehtinyt eilen lukemaan foorumia, ja nyt on tullut niin monta sivua tekstiä,että menee pikakommentoinniksi.

Tervetuloa uusille!

Mariskalle paljon onnea, tuo on jo kunnon viiva! Jo oli aikakin jonkun pamauttaa plussa. Nyt loputkin piinailijat mukaan aaltoon!
 
Oli pakko tulla oikein tietokoneella ihailemaan Mariskan viivoja!!! :happy093
Onnea Mariska!!!!

Samalla tarkistin mikä yk itellä menossa, kun ei enää ite muistanut.. eli yk 14, sais olla jo viimeinen yk meillä!
 
On muuten jännä miten joistain ihmisistä vaan tulee täällä tietynlainen kuva, jotkut kirjottaa aika vähän, tai ns värittömästi, et ei silleen samanlailla kaikista saa mielikuvaa luotua, mut esim Larissa, susta tulee vaan jotenkin sellanen niin ihastuttava mielikuva et sua tekis mieli halata. Vaikutat vaan niin ihanalta ihmiseltä. :)
 
Voi Tyttötiikeri, voisin halata sua saman tien takaisin :cat: Mutta se on kyllä jännä, miten pelkän tekstin perusteella voi luoda ihmisen persoonasta (ja joskus ulkonäöstäkin) mielikuvan :grin Mitäs sinne kuuluu? Ovis oli ja meni ja osui nappiin, kun sait miehenkin kellistettyä ilman kumeja? :woot: Milloin olisi testin aika?
 
Voi kiitos ihanat naiset onnitteluista:Heartred :oops: Mä itse olen vielä hiukan varovainen ja isännälle näytin niin se ei usko ollenkaan , jospa sitten jos digi antaa toivotun tuloksen ! :p

Muurahaiselle toivottelen kauheasti plussa onnea :Heartred

Larissalle tsempit viikonlopun työrumbaan !!:Heartred

Ja Sabetille parempaa tätä päivää ! :Heartred

Sekä muillekkin ihanaa perjantaita !!
 
Larissa musta on vaa nii ihanaa et sä oot täällä taas :) josko sinne ei täti tuliskaan? ;) täällä kovasti otellaan tiistaita jolloin mies hakee tulokset ja keskiviikoa jolloin on ensikäynti hui! Vastahan sinne oli pitkä aika.

Sannamiia täytyy pistää osoite ylös ja töistä päästessä rupeaa lueskelemaan :)

Muurahainen toivottavasti tää on teidän kierto <3 missä vaiheessa sun kierto nyt onkaan? On mennyt ihan ohi. Meillä menossa jo yk16. Tiedän tunteen miltä tuntuu kun sitä toivottua tulosta ei vaan tule :(

Tyttötiikeri toi on niin totta! Mulle jäänyt tuolta 2013 ja 2014 ketjusta mieleen kiivimami, gatusa, lucky, larissa, madh ja moni muu!

Dreamer88 mitenkä pitkä sulla yleensä kierto? Ja koska teillä yritys aloitettu, en jaksa selata nyt ja etsiä listaa.
 
Takaisin
Top