Raskaaksi 2015

SannaMiialla hienot sukat tulossa! Ja Zanasalle tervetuloa! (Mullekin on iskenyt neulomisvimma, vaikka yleensä pysyn kaukana langoista ja kutimista; Pienen pieniä sukkia oon luennolla takarivissä vääntänyt)


On. Turvotuksen lisäksi päiväohjelmaan on kuulunut pistävä tunne alavatsassa, samanlainen pistos, mikä kyljessä tuntuu, jos hengittää väärin esim. juostessa, mutta tosiaan alempana.
 
Mä en neulo,mutta olen himo-ompelija! Tärinäterapiaa <3
Meillä harvoin kaupan vaatteita lapsilla näkyy :)

Täällä ollu suoraan sanottuna ihan paska päivä! Olo ollu ihan voimaton,päivällä oli tovin maha tosi kipee ja se kun helpotti niin alko ihan älytön hedari,joka ei vaan helpota.. :( Mies hierokin,mut ei auta. Huomenna meen ihan oikealle hierojalle,toivottavasti se saa tän pois..
Eipä käyny tänään mielessäkään heilutella peittoja,mut eipä sitä joka päivä tarvikkaan.
Ovistestiin tuli entistä enempi kuviota,joten lähestymässä edelleen,mut limoja ei vielä näy. Kp12 meneillään/oletettu29
 
Te kirjotatte nii nopee et ei tammonen hidas aivo enaa muista mita piti kommentoida :D

Muutama uuus tullu tanne, tervettuloa ja olkoon visiitti lyhyt.

Pahoittelut kp1 ja negan testanneille :(

Mitas muuta??? Taalla ei mitaa ihmeempia. Kp, hmmmm, mikakohan se nyt ois...ehka 11/26-28 eika viela ainakaan oviksesta merkkeja. Tosin ovishan mulla aina aika myohaan (kp 18-20) joten enpa odottele viela viikkoon. En sitte tieda mitenka paljo km sekottaa kroppaa, no sen nakee sitte.
 
Timbe: pahoittelut menkoista. Tuskin. Ei oo menkkoja mutta eipä oo kyllä olokaan sellanen että raskaana olisin. Odottelen vielä...

Mariska: wau! Vahvistumista viivalle!

Larissa: pahoittelut sulleki menkoista/tuhruttelusta

Tassu: pahoittelut

Dreamer: pahoittelut negasta. Mulle hyvin tavallista tuo kiekuttelu. .. jäänyt vissiin uhma ikä päälle

Tervetuloa zanasa ja radamsa!

Sannamia: mulla on unohtunut foorumi ym. Kun oon tehnyt kaksia sukkia yhtäaikaa. ..

DarkMimosa: mä kattelen sydänmailla ohjelmaa telkasta ja aina kuvittelen sut sen yjden naisen tilalle (en muista sen nimeä) :D

On. Täällä ei yhtään mitään ihmeellistä... kramppeja ku kyykystä nousee ylös, närästi tänään ja Muniksia pistelee...välillä menkka jomotusta joten eiköhän ne menkat sieltä tuu .. Salilla löytyy intoa ku veetuttaa niin paljon :D
 
kp 20/28-35 ja eilen alko tiputtelu, eipähän koskaan ennen oo ollu, tai en ainakaan muista ja nyt sit googleteltu kaikki mahdollinen kiinnittymisvuodosta pcosiiin yms...:rolleyes: munasarjoja jomottelee kivasti,huoh...:shifty:
 
Huomenta !

Tervetuloa uudet ja toivottavasti plussa tulee nopeasti :greet025

Pahoittelut tuhruista ja tädeistä sekä tsempit uuteen kiertoon :)

Milloin Lucky testaa ?
Ja testaako muita tänään ? :)

Mä piinaan teitä näillä testikuvilla :oops: Mut joo haen digin sitten kun tili tulee :p Ei nyt vieläkään leffaviivoja, mut ei kyllä tullut tytöistäkään koskaan. Tänään siis 27/28-30.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    341.7 KB · Katsottu: 187
Kyllä mä noin hyvästä viivasta noilla päivillä jo onnittelen, niin selvästi on vahvistunut edellisiin verrattuna: ONNEA! Ja tarrasukkia, vauvaliimoja ja kaikkia maailman liukuesteitä, että pieni nyt pysyy mukana <3
 
Mariska se vaan vahvistuu <3 koska sulle tili tulee, että milloin pääsee oottamaan sun digin tulosta :)

Pahoittelut tädeistä ja tuhruista!

Mielenkiinnosta kysyn että kirjottaako teistä ketään blogia? Itse haluaisin uutta luettavaa ja mieli tekisi itse taas aloittaa. Tosin nyt eriaiheella kun aikaisemmin. Haluisin kirjata ylös tätä yritysaikaa ja myöhemmin raskausaikaa yms.
 
Mariska: täälläkin nähdään! Varovaiset onnittelut jo nyt ja jäädään odotteleen digin tulosta :)

Kyfi: ootko jo testannut positiivisen ennen tiputtelua? Vai odotteletko tädin kyläilyä? Uus ei oo vielä täysin kartalla missä vaiheessa kukakin on :P
 
Housupulma senkus jatkuu.. kiristi ja puristi toisetki farkut jalassa. Heti kun pääsin kotiin niin lähti kyl farkut jalasta ja lököhousut tilalle :D löydänköhän ees mun kaapin kätköistä kokoa isompia farkkuja :D nimittäin laihduin tuos vuoden sisään 5 kiloa ja kokokin muuttui siinä samassa :D ja nythä mun kaapista ei pahemmin löydy isompaa kokoa :D
 
Pepe, mä kirjotan säännöllisen epäsäännöllisesti. Lähinnä perhe-elämästä ja käsitöistä.
 
mul oli joskus blogi mut sit kyseinen sivusto lopetettiin. No enpä mä kerenny paljoa kirjottelemaan ehkä pari blogausta tuli tehtyä.
 
Mariska ja timbe: testasin ja negan, olisko ollu maanantaina. No... Nii kauan on toivoo kun ei menkkoja, mutta menkat ne sieltä kolkuttelee, joten en taida nyt testata.

Hyi mikä herätys! Näin pitkästä aikaa unta... kävin läpi siskoni saattohoidon ja lopulta nukkui pois. Uni oli niin toden tuntuinen ja jatkui jos havahduin hereille. Unessa Siskoni joutui olemaan todella pitkään saattohoidossa. :'( oon vieläki ihan järkyttynyt vaikka tiedän siskon olevan elossa. Unessa sovittiin myös että sisko pitää mun pojasta huolta? (Vastahan se pyörällä polki unessa). Unessa kävin ostamassa myös meidän lemmikki jyrsijöille suola renkaita ja ruokaa. Oli kesä.

Eilen kyllä oli pojan kanssa puhetta että mitä kesällä tehtäis. ..maalausta ja pihanlaittoa....ja siskon kans käytiin salilla. Että noistako tuo uni nyt sitten tuli.
 
Takaisin
Top