Raskaaksi 2015

Kyl oli taas mielenkiintoinen kauppareissu.. Kiukustuin miehelle ja käännyin takas kotia päin mutta sit hetken päästä kävelin kauppaan. Hormonihirmu esittäytyy :)
 
Silv, kiitos <3 Mä opettelin uudestaan tämän taidon pari vuotta sitten. Ensimmäinen raskaus ei suinkaan käynnistänyt intoa, vaikka monella todellakin niin käy. :)
 
Jotenkin tänään on ollut mieli maassa, eiköhän se täti sieltä tule kuitenkin, kun näin ärsyttää ja täälläkään ei mikään suuri plussa-aalto lähtenyt liikkeelle. Pahoittelut negoista ja tädeistä. :(

Huomenna siis pitäis olla kp1.
 
SannaMiia ihanat sukat. Pitäisi alottaa itsekkin..inspis vaan hukassa:meh:

Silv, Mikäs siinä venhnänalkioöljyssä muuten oli se taika. Mietin että voisiko käyttää jtn muuta öljyä, jotain maistuvampaa kenties.

Tähtityär, tsemppiä sinullekin. Kyllä me noustaan vielä ja aloitetaan se plussa-aalto. Kesti kuin kauan tahansa:happy:
 
Tassu: e-vitamiini. Luonnollinen liukenee paremmin kun synteettiset. Olishan tota kai kapselinakin ollu mut..
 
Nokun multa löytyis esim. seesamiöljyä, ei maistu miltään ja kyllähän siinäkin e-vitamiinia on. Tuota voi ottaa reilumminki kerralla, maku on jopa miellyttävä :D
 
Beisla: Kiitos ku selvensit tuota kp laskemista.:)

Timbe ja tassu: Pahoittelut menkoista. Onnea uuteen kiertoon molemmille.:)

Mommyme: Hyvä kun vuoto on loppunut.:)

Tervetuloa uudet.:)
 
Sannamiia mulla tulevalle veljelle villapuku puikoilla <3

Silv kerkisitkö jo päästä kotiin :D
 
SannaMiia: Onpas hienot sukat! Itsekin välillä yrittäny opetella neulomaan, mutta en oo vielä oppinut, ehkä se neulomiskärpänen puree muakin joskus.. Ja toki epäilen vahvasti, että mulla ei riitä siihen ees kärsivällisyys. :)
 
Radamsa ja zanasa tervetuloa! :)

Oon niin väsy ja v*ttuuntunut niin katsotaan jos jaksan osallistua myöhemmin enemmän keskusteluun. Tämmönen ilta tänään :mad:
 
Tassu: mut eikös siinä oo a-vitamiiniakin :/ sitähän pitäs välttää?

Pepe juu just tulin! Ootas haen kirjan! ;)
 
Pepe:
Koet virkistyväsi oudossa seurassa. Tulet kokemaan helliä rakkauskohtauksia ;) sua nuorempi henkilö aiheuttaa jotakin huolia, mut saat tukea tässä odottamattomalta taholta!
 
Ja mun onnettomuusuni lupaa mulle miellyttävää kanssakäymistä läheisen ihmisen kanssa, jotakin myönteistä, uutta ihmistä elämään, suurta rakkautta! Mut töissä pitää muistaa olla varovainen...

Mut hei! Muistaako joku kenen uni mun piti kans kattoo?? Oon ihan unohtanut.. Joku kelle kerran jo katselin tuolta?
 
No ainakin raskaana tulee välttää, en äkkiä ainakaan löytäny mitään miksi pitäisi välttää ennen raskautta.
 
Niin siis juu. Ei kai sitä muuten kai tartte :eek: mä automaattisesti ajattelin et tottakai raskaana, raskaana :D

Muoks.
"A-vitamiinia ei suositella otettavaksi vitamiinilisänä, sillä sitä katsotaan saavan normaalista ruokavaliosta riittävästi."
"Mahdollinen liika-annostus voi aiheuttaa sikiölle kehityshäiriöitä tai keskenmenon. Erityisesti riski on suuri sikiönkehityksen 2.-5.viikolla."
 
Muokattu viimeksi:
No tuskin minä siis yliannostusta saan lusikallisesta öljyä, ja öljyn hörppimisenkinhän voi lopettaa sitten kun plussat paukahtaa testiin:) joskus.
 
Huh! Oottepas ollet ahkeria kirjottelijoita! :happy:

Uusille :welcome!! Ja pikaista plussaa!

Kaikille tädeille :angryfire, hus!

Plussia ovis- ja raskaustesteihin! Muutamalla jännät paikat!! :blob7:blob6:blob5

Omaan napaan kuuluu ihan hyvää, tädin visiitti oli lyhyt. Vain 4 kunnon vuotopäivää normaalin 6-7 sijaan, joten kiertokin päästiin jo korkkaamaan. :downtown Nyt siis menossa kp 6/25-26 ja ovista odotellaan ens viikon loppupuolella.
 
Takaisin
Top