Raskaaksi 2015

Pepe: katon ku pääsen töistä :D mä oon nyt kahtena yönä nähny unta et oon jossain onnettomuudessa (en koskaan muista missä) ja mun oikean kämmenen läpi tulee joku tylppä rauta. Kaikki jänteet ja luut nousi pystyyn kämmenestä. Ja tulin töihin vessapaperitollo käden ympäri ja työnantaja kattoo ku halpaa makkaraa ja sanoo et "toi on muuten ihan paskaa teippiä". Sit herään. :D

Mariska: kyllä! Se vahvistuu! ;)<3
 
Liisu, kerran päivässä sali tai juoksu tai kevennetty versio molemmista . Olen nyt pitkän tauon jälkeen ekan kuukauden ottanut rauhallisesti, niin että varmaan pärjäisin ilman heraakin (se on vaan niin kovin helppo palautustapa). Ja jos tästä raskaudun, niin tuskin uskallan kamalasti treenitahtia kiristää.
 
Jes silv :D kiitos!

Mommyme hyvä että tuhrut loppui. Tuuhan kertomaan kuulumiset ultran jälkeen :)
 
Mariskalle varovaiset onnittelut! Toivotaan, että viiva vahvistuu entisestään. Nyt minäkin kuitenkin näin sen jo, vaikka olenkin viivalasiton urpo normaalisti! :grin
 
Nää piinaviikot on kyllä ihan hanurista. Järki sanoo et tuskin tärppäs, rauhassa vaan odotellaan menkkojen alkua, mut silti kokoajan pyörii päässä kaikki mahdollisuudet, kun kuitenkin tuli pupuitua 2 ja 3 päivää ennen ovista, niin onhan se tärppi mahdollinen....

Tosin viime kierrossa oli kyllä muutama niin selkee oire ja silti tuli täti. Vähä kyllä ihmettelin mm sitä hajuherkkyytä, esim vain raskaana ollessa ja nyt viime kierrossa se kalatiskin haju kaupassa oli niin hirvee et oli hengittämättä ja nenästä kiinni pitäen pakko juosta sen ohi. Kun uus kierto alko ei ollu enää sitäkään ongelmaa... Kävi kyllä mielessä olisko viime kierrossa voinu olla sit joku kemiallinen kun menkkojenkin alku oli jotenki niin tuskainen. Välillä tuntu ihan ku supistelis, oli niin outoja kipuja ja kramppeja... Mut samapa tuo, muuten en aio uhrata ajatuksia edellisille kerroille, mut sen otan opikseni, et edes ke "varmat oireet" ei takaa plussaa. :D Onneks se anoppi tulee kylää just kriittisillä päivillä niin ei tuu hätiköityä testailun kanssa. :D

Mariskan viivalle vahvistumista! Kyllä siinä nyt minäkin olin ihan hennon viivasen näkevinäni. Digihän se antaisi selkeen tuloksen...
 
öö.. mun testitikussa on jotain vikaa.. näkyy semmonen haalee viiva siinä missä on toi pirun max lärpäke.. ei oo testialueella vaan ihan siinä missä alkaa se tarra..
 
voinki sit hakea sen testin joka mittaa jo 10:stä etiepäin jos niitä tos meiän lähiapteekis on. Toivottavasti ei tuu tuttuja vastaan.
 
Varovaiset onnittelut Mariskalle!

Pahoittelut sinulle Timbe tädistä!

Hei ja kiva, kun kerroitte noista teidän raskausaikojen mieliteoista. :) Itse oon sokerihiiri, että siitä erossa oleminen tulee varmasti olemaan hankalaa, jos onni käy ja tuun raskaaksi. Oon tässä yrittäny kuukauden vähentää sokerin saantia just sillä, että viikonloppuna on lupa herkutella ja arkena ei. Mutta enpähän mä oo ihan täysin siinä onnistunut.. :)
 
Takaisin
Top